Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доработки Husaberg FE 450

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

    няма спам в тази история,по-скоро напълно реална и неприятна ситуация, за която човек трябва да е готов....там пишеше, че си носят малки кабели за подаване на ток от друг мотоциклет (при условие, че има поне 1 мотор от друга марка със стартер)......но дори и така да е...пак си иска акумулатор, който не е прекъснал вътрешно.....
    A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

    Коментар


    • #77
      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

      Като говорим за акумолатори мисля ,че црф-а както и не само той имат много малки генератори който при ритане на манивелата подават ток,за запалване на двигателя,но не съм убеден,просто си мисля че е така,ако не ще ми е интересно да разбера как стават нещата при кросовите модели без акумолатор!
      [B]Honda 450R
      Kawasaki 450R -продава се!
      Range Rover Sport 2.7 stormer ;)[/B]

      Коментар


      • #78
        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

        Абе много се пише и после нищо.Ами кажете ми тогава ГАС ГАС 515 каква система има че му пали инжекциона без акумулатор.Системата е н марката БИНГ и вече не принадлежи на Кокусан.Или казано просто инжекцион без акомулатор.За Хусаберга съветват да си купиш едно апаратче което мери акомулатора зареждаго и ти го тества,ако не си карал мотора повече от месец е препоръчително да го поставиш и видиш на къде е цялата история.Това апаратче също го зарежда при нужда и съхранява акомулатора.Не дейте да цитирате толкова форуми и там подобни щотото като гледам май са доста малко Хусабергите като този в БГ.Надали скоро ще се видят много у нас секи вика че били нещо ново ,а всъщност много неща са доста стари.Да кажа честно има и дота недоверие от страна на любителите на този мотор.Аз за сега съм много доволен.Ако има неяо по мотоа яе го коментирам нямам намерение да криа
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • #79
          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

          Аз не разбирам защо от Хусаберг не използват схемата на кросаците с инжекцион.Слагат само една манивела и готово
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #80
            До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

            Кросаците с инжекцион просто ползват един голям кондензатор май. При ритане на манивелата не могат да запалят без вала да направи три оборота (или три хода на буталото, не помня). По един оборот/ход за събуждане/калиброване на всеки датчик. На четвъртия системата вече се е окопитила и знае кое в каква позиция е и пуска бензин и ток. След това алтернатора поема.

            Но на кросаците инжекционът е опростен. На хусаберга явно е по-сложен, сигурно има повече електрики навързани.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #81
              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

              На приморско разговарях с представителите на хусаберг..обясниха ми че на обучението с новите мотори са им разяснили че моторът пали на бутане с паднал акумулатор..дали ще запали с откачен акумулатор обаче..не знам но според фирмата до сега нямало инциденти и кахъри с паленето
              ..иначе мотора наистина е много приятен за каране..врътнах един завой с 570 то..по маневрен и лесен за каране голямо кубиков мотор до сега не съм карал

              Коментар


              • #82
                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                С паднал акумулатор ще запали, но с откачен не. Беше ми се разхлабила едната букса и мотора прекъсваше. Точно се чудих дали нещо не си програмирах електрониката грешно и той съвсем умря, та свалих седалката и я закачих и всичко се оправи.

                Да, зависиш от акумулатора, но за 5 години не съм видял "откачил" yaesu акумулатор, а същевременно знам за много теглени мотори поради други проблеми. Тази работа е малко като да те е страх от гръмотевици ... карайки мотор ... в смисъл че знам за много загинали мотористи, но нито един от гръмотевица!

                Относно O2 сензора, работи си много добре, но изключа ли го веднага усещам разликата в работата на мотора при драстично различните надморски височини, което е странно защото мотора има датчик за атмосферното налягане и трябва да го знае това нещо .... може и да си внушавам кой знае. Другото интересно нещо е че има и ограничител на мощността на двигателя, който си го изключвам и включвам чрез програматора на електрониката.

                Ако сте забелязали новият модел 2010 няма ламбда сонда.

                Ето някой интересни настройки:




                Който му се цъка може да си дръпне софтуера и да го разгледа.

                Само ще ви кажа, че мотора в оригиналният му вид върви много по малко от колкото реално може, а и харчи много! След леки донастройки според моя стил на каране посредством User Setting Tool, мотора ми харчи с 8% по малко и върви доста повече. Преди го карах на състезателен режим на електрониката а сега на стандартен, защото на рейсинг не може да зацепи гумата

                А едно от нещата които ме кефят най много е това че опашката съм си я направил на резервоар и в момента без да слагам някакви "бидони" до кормилото си имам 12.5 литра!

                Поздрави!


                Коментар


                • #83
                  До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                  Колко да харчи бе човек ,от Габрово , до бензиностанцията на село Шипка стигам с 2 литра,това са оклоло 35 километра при 8.5 литра резервоар излиза около 7 литра на 100 километра.Можеш ли да снимаш бутона за настройването при различните режими на работа,да вида че моя всеки път трябва да спирам като искам да сменя режима накаране.А забравих да те питам използваш заводския софтуер нали или е нещо ново.
                  Последно редактирано от Тануцо; 14-09-09, 21:27. Причина: изпуснати буквички
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                    Ето още малко инфо за тази гяволия http://www.2y4t.com/8/viewtopic.php?p=652234 Само че си го преведете.
                    Последно редактирано от Тануцо; 14-09-09, 21:27. Причина: интервали
                    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                      Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                      Колко да харчи бе човек ,от Габрово , до бензиностанцията на село Шипка стигам с 2 литра,това са оклоло 35 километра при 8.5 литра резервоар излиза около 7 литра на 100 километра.Можеш ли да снимаш ботона за настройването при различните режими на работа,да вида че моя всеки път трябва да спирам като искам да сменя режима накаране.А забравих да те питам използваш заводския софтуаиер нали или е нещо ново.
                      Харченето е до стил на каране, дори и при колите

                      Ключа го нямам на снимка, но е елементарен цк ключ с 3 позиции, като централната е отворена(стандартна програма). На едната страна слагаш 15к резистор за програма за начинаещи а на другата 6.8к резистор за "агресивна" програма.

                      UST-то го ползвам със стандартният софтуер.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                        Ето как трябва да се разглоби мотора зада се обере свободния луфт на газта на мотора и ,как се вижда самия резервоар от страни на мотора.А ,даже си взех новите пластмаси за мотора които ги смениха и признаха като гаранция.Купих и една тапа за почистване на мотора която е доста полезна и практична.Забравих да кажа ,че нищо че мотора е инжекцион има бутон за студено палене които препоръчват да се използва когато температурата е под 20 градуса.Извинявам се за лошите снимки ,но са правени с телефон.
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от mitkov; 16-09-09, 08:31.
                        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                          Ето това е последната придобивка ,която си взех за Хусито.Отдавна си я бях набелязал ама чак сега я взех да и се радвам.Много ги хвалат тези стойки за кормилото ,дано да са прави,че не са и много ефтини,но пък нали знаете кат ти хатреса нещо после няма спиране.Да добава за това което беше писал Сабин,за електрониката на мотора.Аз се отказах заради една единствена причина,според мен се хвърлят безполезно пари за нещо което не си заслужава чак толкова,Цената на софтуеара е 492 евро и препоръчват да се смени и ауспуха.
                          Така сега една сметка да се направи най ефтиния Акрапович е 427 евро плюс 492 за програмата като става въпрос за заглушитела само ,ако сложим колектор още около 500 евро.Колеги не мисля че има файда от цялата тази работа ако си Про да го правиш ама иначе за какво ,просто не е практично.След тези разходи за мотора едни 8 процента икономия на бензин са смешни.Тук говорих с доста хора и казват че мотора най добре върви така както излиза от завода .Да допълна че програмата която продават е само за инжекциона ,и нищо друго.Не се пипа нито запалване нито нищо.А аз можеби скоро да сменя задната пружина на амортисиора вместо 72 Нюутона ще сложа 74 че по добре се регулира Прелоуда на PDS отзад като за мойте килограми.Ето и някоя снимка на PHDS,не че не сте го виждали ама на ли да има снимки
                          Прикачени файлове
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                            Новото подобрение на мотора е свързано с височината и настройката на амортисиорите на мотора.Първото което се смени беше задната пружина ,защото моите килограми плюс екип и цялото бобино снара жение не позволяваха коректната работа на задния амортисиор,който пък от своя страна оказваше влияние на предницата.Проблема беше такъв че при подаване на газ мотора отзад потъваше и предницата става ше много нервна.По принцип предниците работат при определен градус около 30 ,когато се наруши този баланс и мотра започне да потъва отзад предницата става нервна и неконтрилируема.Другата важна част беше намаляването на височината на мотора без да се загуби СТАТИЧНИЯ МЪРТАВ ХОД на мотора.От пред е нужно само да се вкарат тъбите на предницата на вътре ,но отзад не е така.Отзад трябва да се свали задния амортисиор ,да се разглоби ,да се иакара масло и азот и тогава да се подмени една пластина която е в края на буталния стълб на амортисиора.За PDS има няколко размера които позволяват намаляането на височината на мотора.Така с това намаляване мотора остава компенсират отзад и отпред.Грешка е когато се охлабва пружината отзад и се остава свободна така самият амортисиор губи свойство на работа и при по бързо каране е неустойчив.При моделите с линкове отзад съществуват по дълги линкове за намаляване на височината,но за сметка на това мотора се издължава и става по труден за каране в Екстремни участъци с много завои.Дано да сте ме разбрали,знам и видях това лято че много хора свалят предниците само отпред,но това не е разрешение на проблема.Когато пробвате нещо което е направено на мотор като моя ,тогава ще си промените мнението за винаги.Сега с ботуш стигам земята спокойно и паданията по време на изкачванията ще бъдат много по малко от преди предполагам.Просто имаш по добър контрол на мотора това е.Предимство итам хората които са високи над 180см, но аз не съм от тях и за това ми се наложи това подобрение.Иначе пружината няма ше как да не я сменя.Даже съществува седалка за по ниски хора от 180 см която предполагам ще си взема също ,че не ми се съсипва мойта.
                            Прикачени файлове
                            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"





                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от pepimotos; 18-10-09, 21:08.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"



                                първо изкарване на мотора след 2 месеца престой и след 30 мин. каране се случи това,прецака карането ,но поне съм доволен от амортисьорите на мотора и най вече новата височина много удобна за каране

                                голем чингел


                                за собствениците на този мотор е прпоръчително да сменят маркучето на отдишника.Мога да поясня с лично съобщение

                                това е част от историята с маркучето
                                Прикачени файлове
                                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X