Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR domination - синята мания

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: WR domination - синята мания

    Честито и от мен !!! Супер е мотора !!! Много да те радва и слуша и дълги и безаварийни километри
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • От: WR domination - синята мания

      Първоначално публикуван от popov308 Преглед на мнение
      (
      . Взех автоматичен декомпресьор и манивела /старата беше поразбита/.
      Вярно ли тези Ямахи 250 са били с ръчен декомпресьор?Не съм виждал досега.
      Знам че 400,426 ама за 250 не знаех !!!

      Коментар


      • От: WR domination - синята мания

        Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
        Вярно ли тези Ямахи 250 са били с ръчен декомпресьор?Не съм виждал досега.
        Знам че 400,426 ама за 250 не знаех !!!
        За съжаление, 2001 г. си е с ръчен декомпресьор. Вижда се на снимката в червения кръг. Надявам се, че 150 кинта, които дадох за автоматичния, ще оправят проблема. Още не е монтиран.
        Специални благодарности и на колегата Джартов, който също ми помогна със съвети!

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0840a.jpg
Прегледи:1
Размер:148.8 КБ
ID:5370779
        Прикачени файлове

        Коментар


        • От: WR domination - синята мания

          Много полезна информация предоставена от колегата pepimotos. Аз имам същия проблем ако може да се каже проблем. Интересува ме дали хлабината на ускорителната помпа за WR 450 F 2007 трябва да се нагласи на 2,75 или за този карбуратор трябва да е различна. Иначе чак сега разбрах защо този leak jet при мен е 45 при положение че стандартно е 60 и въпреки това мотора глъхне когато се подава рязко гас, че чак гасне. Най вероятно уск. помпа не е настроена, пък и аз не се задълбочих да погледна хлабината колко е. Но ще проверя скоро щото това ме гложди от както го имам мотора. Другите жигльори са ми main jet 175 при стандартен 162, и pilot jet 50 при стандартен 45. Иглата ми е GDDTR при стандартна NFNT, каквото и да значи това ако някой може да ми обясни какво значат тези букви, и е на средно положение. Интересува ме дали глъхненето е само от настройката на помпата или и нещо друго трябва да се бутне. А иначе мотора върви много добре.
          [IMG]http://media.snimka.bg/8339/022934139-big.jpg?r=0[/IMG] Kакто искате да постъпват с вас човеците, тъй и вие постъпвайте с тях! (Библията)

          Коментар


          • От: WR domination - синята мания

            Първоначално публикуван от Отчето Преглед на мнение
            Много полезна информация предоставена от колегата pepimotos. Аз имам същия проблем ако може да се каже проблем. Интересува ме дали хлабината на ускорителната помпа за WR 450 F 2007 трябва да се нагласи на 2,75 или за този карбуратор трябва да е различна. Иначе чак сега разбрах защо този leak jet при мен е 45 при положение че стандартно е 60 и въпреки това мотора глъхне когато се подава рязко гас, че чак гасне. Най вероятно уск. помпа не е настроена, пък и аз не се задълбочих да погледна хлабината колко е. Но ще проверя скоро щото това ме гложди от както го имам мотора. Другите жигльори са ми main jet 175 при стандартен 162, и pilot jet 50 при стандартен 45. Иглата ми е GDDTR при стандартна NFNT, каквото и да значи това ако някой може да ми обясни какво значат тези букви, и е на средно положение. Интересува ме дали глъхненето е само от настройката на помпата или и нещо друго трябва да се бутне. А иначе мотора върви много добре.
            Защо не опиташ да вдигнеш иглата едно деление? Мисля,че ще се оправи.
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • От: WR domination - синята мания

              Първоначално публикуван от Отчето Преглед на мнение
              Много полезна информация предоставена от колегата pepimotos. Аз имам същия проблем ако може да се каже проблем. Интересува ме дали хлабината на ускорителната помпа за WR 450 F 2007 трябва да се нагласи на 2,75 или за този карбуратор трябва да е различна. Иначе чак сега разбрах защо този leak jet при мен е 45 при положение че стандартно е 60 и въпреки това мотора глъхне когато се подава рязко гас, че чак гасне. Най вероятно уск. помпа не е настроена, пък и аз не се задълбочих да погледна хлабината колко е. Но ще проверя скоро щото това ме гложди от както го имам мотора. Другите жигльори са ми main jet 175 при стандартен 162, и pilot jet 50 при стандартен 45. Иглата ми е GDDTR при стандартна NFNT, каквото и да значи това ако някой може да ми обясни какво значат тези букви, и е на средно положение. Интересува ме дали глъхненето е само от настройката на помпата или и нещо друго трябва да се бутне. А иначе мотора върви много добре.
              Пробвай с 45 на 170, 172.Помпата я нагласи на 2.75 и после пробвай с 3.10.запиши си преди да си започнал измерванията .За иглата имаш поне 2 варианта или от кросов 450 YZ която е по добрият вариант или стандартната игла с нея е най лесно.Твоята игла нито е стандартната нито кросовата NFLR,.Също е важно да провериш системата AIS,карбураторите не са еднакви във нкакъв случей с модела 250.Според мен си сложил много големи жигльори и много важно е да си нагласил добре винта за обогатяване.

              Пробваи 45,170 винта го сложи на 2,2,5 врътки от крайно затегнато положение.Въпрос когато пърнеш газта мотора припуква ли впез ауспуха.
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • От: WR domination - синята мания

                Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                Пробвай с 45 на 170, 172.Помпата я нагласи на 2.75 и после пробвай с 3.10.запиши си преди да си започнал измерванията .За иглата имаш поне 2 варианта или от кросов 450 YZ която е по добрият вариант или стандартната игла с нея е най лесно.Твоята игла нито е стандартната нито кросовата NFLR,.Също е важно да провериш системата AIS,карбураторите не са еднакви във нкакъв случей с модела 250.Според мен си сложил много големи жигльори и много важно е да си нагласил добре винта за обогатяване.
                Пробваи 45,170 винта го сложи на 2,2,5 врътки от крайно затегнато положение.Въпрос когато пърнеш газта мотора припуква ли впез ауспуха.
                Благодаря за отговорите. Аз мотора го взех с тези настройки на карбуратора. Човека от който го купих каза, че няма на представа какви жигльори има просто когато го е купил нов отишъл при хора, които се занимават с тези неща казал е какви изисквания има как и къде ще кара мотора и това е, но сподели, че не е имал проблеми с надморската височина дори и до 2000м.. Освен това претеглил се колко тежи заедно с екипа и и така са му нагласили окачването. Сменени са предните пружини и задната такава според теглото му. AIS системата е премахната както си пише по книгите. Аспухът е оригиналния, но е леко отворен с по голяма тръба накрая. Аз просто констатирах какви са жигльорите когато свалих карба за да бъде почистен, понеже смятах, че е от това. Със сигурност ще пробвам предложенията отправени по горе, но сигурно няма да е скоро, първо защото трябва да си набавя малко жигльори и второ голяма хамалогия е този карб., за да се махне трябва да се маха чак задния амортисьор а времето малко не стига. Но когато опитам нещо ще споделя опита.
                [IMG]http://media.snimka.bg/8339/022934139-big.jpg?r=0[/IMG] Kакто искате да постъпват с вас човеците, тъй и вие постъпвайте с тях! (Библията)

                Коментар


                • От: WR domination - синята мания

                  Първоначално публикуван от Отчето Преглед на мнение
                  Благодаря за отговорите. Аз мотора го взех с тези настройки на карбуратора. Човека от който го купих каза, че няма на представа какви жигльори има просто когато го е купил нов отишъл при хора, които се занимават с тези неща казал е какви изисквания има как и къде ще кара мотора и това е, но сподели, че не е имал проблеми с надморската височина дори и до 2000м.. Освен това претеглил се колко тежи заедно с екипа и и така са му нагласили окачването. Сменени са предните пружини и задната такава според теглото му. AIS системата е премахната както си пише по книгите. Аспухът е оригиналния, но е леко отворен с по голяма тръба накрая. Аз просто констатирах какви са жигльорите когато свалих карба за да бъде почистен, понеже смятах, че е от това. Със сигурност ще пробвам предложенията отправени по горе, но сигурно няма да е скоро, първо защото трябва да си набавя малко жигльори и второ голяма хамалогия е този карб., за да се махне трябва да се маха чак задния амортисьор а времето малко не стига. Но когато опитам нещо ще споделя опита.
                  Да прав си ,трябва да се разглабя доста но това е няма друг начин който да е удобен и лесен.За кросовата игла която ти казвам по горе ако решиш да я слагаш се движи между 5 и 6 деление от горе на долу,тя е и с по голям конус от серийната.Да ти кажа честно на 250 всичко е по лесно за настройване.Виж ако искаш наистина да стане всичко добре поръчай КИТ на карбуратора на марката JD това е човека който разработва всички тунинг доработки на карбураторите на всички мотори и всеки един КИТ е специфичен за модела.Лично аз вече поръчах един нема да се излагаме я като ша е гарга да е рошава.Казват че качвал мотора около 2 конски сили само от този КИТ и мотора ставал приказка ,не знам 450 как ще е те и без този КИТ си вървят много.Поздрави.

                  П.С Ако межеш да си поръчаш жигльори от Щатите е по добре излизат на 5,6 долара браойката тук в Европа е ебати обирджийската история.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • От: WR domination - синята мания




                    Днес се занимавах с ето това започнах с промяната на външният вид на мтора,има два начина да се кефиш на този спорт единият е да караш мотор другият е да търсиш винаги различното в мотора от другите.Днес наблегнахме на пластмасите по на татък ще има и други допълнения.
                    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                    Коментар


                    • От: WR domination - синята мания

                      Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                      ...

                      Днес се занимавах с ето това започнах с промяната на външният вид на мтора,има два начина да се кефиш на този спорт единият е да караш мотор другият е да търсиш винаги различното в мотора от другите.Днес наблегнахме на пластмасите по на татък ще има и други допълнения.
                      Колега, какво стана с ЦРФа - бързо им се насищаш или ги имаш всичките
                      Bling bling, money ain't a thing :)

                      Коментар


                      • От: WR domination - синята мания

                        Колеги може ли някой да даде инфо за вместимостта на сток резервоарите при различните години. Евентуално парт номера.
                        Моя на WR450 2003 е 2,1 галона или 8л. но имам колеги с 2,6 галона или 10 л. и не можем да установим кой от коя година е.

                        Намерих инфото
                        First generation: WR400F - 1998-2000 - Fuel capacity 3.2 US gal (12 l; 2.7 imp gal)
                        Second generation: WR426F - 2001-2002 - Fuel capacity 3.2 US gal (12 l; 2.7 imp gal)
                        Third generation: Yamaha WR450F - since 2003 - Fuel capacity 2.6 US gal (9.8 l; 2.2 imp gal) before 2005, 2.1 US gal (7.9 L) after 2005

                        Но защо моят е 2.1 галона?? Или са съвместими и предишния собственик е импровизирал

                        П.С. Някой ако има за продаване или бартер резервоар от 2003 да казва.
                        Последно редактирано от hafte; 09-05-12, 19:40.

                        Коментар


                        • От: WR domination - синята мания

                          Първоначално публикуван от krascho Преглед на мнение
                          Колега, какво стана с ЦРФа - бързо им се насищаш или ги имаш всичките
                          И аз не знам какво да ти отговоря ,но едно е ясно Хондата е един от моторите който най много ме впечетли като цяло.Относно моделите на Хонда и Ямаха 250 4т каквото и да се пише и каже едно мога аз да споделя моторите са много еднакви и не вярвам на никой,който каже че единият е по добър или по лош от другият.Все ено да сравняваш Москвич с Жигули .
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • От: WR domination - синята мания

                            Първоначално публикуван от hafte Преглед на мнение
                            Колеги може ли някой да даде инфо за вместимостта на сток резервоарите при различните години. Евентуално парт номера.
                            Моя на WR450 2003 е 2,1 галона или 8л. но имам колеги с 2,6 галона или 10 л. и не можем да установим кой от коя година е.

                            Намерих инфото
                            First generation: WR400F - 1998-2000 - Fuel capacity 3.2 US gal (12 l; 2.7 imp gal)
                            Second generation: WR426F - 2001-2002 - Fuel capacity 3.2 US gal (12 l; 2.7 imp gal)
                            Third generation: Yamaha WR450F - since 2003 - Fuel capacity 2.6 US gal (9.8 l; 2.2 imp gal) before 2005, 2.1 US gal (7.9 L) after 2005

                            Но защо моят е 2.1 галона?? Или са съвместими и предишния собственик е импровизирал

                            П.С. Някой ако има за продаване или бартер резервоар от 2003 да казва.
                            Не мисля, че вместимостта на резервоарите е най-правилната стратегия, да се търси годината на производство. Много по-сигурно е да звъннете един телефон в Ямаха България - 029744774, да продиктувате номера на рамата и там ще ви дадат пълна информация. Освен това, има различни фирми, които произвеждат резервоари за мотори - напр. Ацербис предлагат 13 литров резервоар за WR 250 F, но цената е доста солена.

                            Коментар


                            • От: WR domination - синята мания

                              Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение



                              Днес се занимавах с ето това започнах с промяната на външният вид на мтора,има два начина да се кефиш на този спорт единият е да караш мотор другият е да търсиш винаги различното в мотора от другите.Днес наблегнахме на пластмасите по на татък ще има и други допълнения.
                              Като ще си снимаме новите калници на старите мотори, ето го и моя:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0141.jpg
Прегледи:1
Размер:166.8 КБ
ID:5374742

                              Коментар


                              • От: WR domination - синята мания

                                popov308 идеята ми е не да се набиват пари в чисто нови или афтърмаркет резервоари, понеже е безсмислено за нашето каране. Надали някой ще сложи 6,6 галона, 25 литра резервоар на такава машина, и да я кара като тежко ендуро.

                                Модела 2003 година си е с 10 литров, което е достатъчно, а и икономисва носенето на шише с бензин в раницата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X