Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR domination - синята мания

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: WR domination - синята мания

    Данчо пак не си разбрал бе ,първо се мери и после се слага гумичката .Хората отричат ползването на телче слага се О пръстен.При КТМ този малкият жигльор се анулира изцяло но после трябва да се регулира хода на помпата зада се премахне част от вътрешното налягане.Другото което е важно, е че за Ямахите до 2006 година малките жигльори не съществуват,но могат да се ползват от по горна година защото карбураторите са еднакви.Когато взех моя мотор беше настроена помпата на 3,60 и го давеше с бензин за това и имаше 48 оснвен жигльор но мотора не се „Рязкаше„ като сега.В момента съм с 170 горивен 42 основен вината съм го сложил на 1,3/4 от крайно затегнато положение иглата е на трето деление от горе на долу и сложих въздушен филтър Туин Еар спортен зада може мотора да вдишва по добре че другият филтър които имам е един 3 пластов и мисля че осъкатява мотора от към въздуха.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • От: WR domination - синята мания

      Mного ме е яд ня тея в ЯМАХА.Що не са го напарвили направо ами да ги псуват хората.На кого му е нужен мотор-асматик?
      И те щяха да го направят по добре от всички!!!

      Коментар


      • От: WR domination - синята мания

        Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
        Mного ме е яд ня тея в ЯМАХА.Що не са го напарвили направо ами да ги псуват хората.На кого му е нужен мотор-асматик?
        И те щяха да го направят по добре от всички!!!
        Прав си но моторите си имат ограничения заради еконорми и за това идват толкова затворени и осъкатени.Сложи му 3 пъти по малки жигльори и сложи всички тапи по мотора да видиш дали ще се изкашля мотора ,друга работа е колко ще върви но няма пълно щастие да зднаеш Джарта.Но пак казвам намаляването на жигльора в тапата на карбуратора помага много другото важно е да няма изоставане на двете валчета на помпата слагаш О пръстена и става друг мотор.Цената на този нищожен жигльор тук е 23 евро и чакаш от 5 дена до 2 седмици за него аз имам даже и номерата с които може директно да се поръча в Ямаха.
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • От: WR domination - синята мания

          От ямаха ако е трябвало да е точно това разстояние щяха да го фиксират с едно зъбче и готово а няма да слагат болт с пружина за всеки мотор е индивидуален този размер от това винтче зависи дали мотора да реагира в самото начало на подаване на газ или малко по късно въпрос на вкус не знам кой зубри и кой вниква в нещата
          Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

          Коментар


          • От: WR domination - синята мания

            Първоначално публикуван от ДАКАТА Преглед на мнение
            От ямаха ако е трябвало да е точно това разстояние щяха да го фиксират с едно зъбче и готово а няма да слагат болт с пружина за всеки мотор е индивидуален този размер от това винтче зависи дали мотора да реагира в самото начало на подаване на газ или малко по късно въпрос на вкус не знам кой зубри и кой вниква в нещата
            Специално за теб обяснявам ,че Яамахите идват регулирани на 2,10 не на 2.75 .След като се махнат ограничителите на мотора трябва да дадеш повече гориво при рязкото подаване на газ.При теб обаче този ефект на дали е нужен защото с нивото на каране което имаш на дали ще усетиш нещо.Дбре че има такива читанки като нас да пуснат на такива философи като теб нещо полезно да научат и видят.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • От: WR domination - синята мания

              Като си дойдеш ще видим кой на какво ниво е
              Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

              Коментар


              • От: WR domination - синята мания

                Етого и на филмче ,как реагира мотора с О пръстена.

                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • От: WR domination - синята мания

                  Браво много клипа е супер на много хора ще помогне.
                  [FONT=Arial Narrow][SIZE=5][COLOR=black]SUZUKI DRZ[/COLOR][/SIZE][/FONT]

                  Коментар


                  • От: WR domination - синята мания

                    Точно на време се разисква темата за карбуратора, защото и на мен ми се налага да си играя с него сега. Моят проблем е че, когато карам с постоянна газ, независимо 1/8, 1/4 или 3/4 стига да държа газта равномерно мотора придърпва здраво, направо отвратително. Това го усещам единствено, когато карам бавно по някакъв черен път или по-бързичко по асфалт, но просто не се издържа. Докато карам оффроуд и не се държи постоянна газ няма никакъв проблем. Моторът реагира невероятно бързо, мога да правя каквото пожелая и няма как да го накарам да се почуди. Има невероятна газ. Не съм го разглабял и все си мисля, че има мърсотия и нещо запушено. Сега като го разглобя и видя какво има вътре(мърсотия и какви жиглиори са сложени) ще пиша пак.
                    Пепи, ямахата изглежда адски добре. Никога не съм бил фен на дадена марка, но напоследък все повече почва да ми харесва моят! Поздрави!
                    09 YZ290F Athena BB

                    Коментар


                    • От: WR domination - синята мания

                      Първоначално публикуван от nk_dimitrov Преглед на мнение
                      Точно на време се разисква темата за карбуратора, защото и на мен ми се налага да си играя с него сега. Моят проблем е че, когато карам с постоянна газ, независимо 1/8, 1/4 или 3/4 стига да държа газта равномерно мотора придърпва здраво, направо отвратително. Това го усещам единствено, когато карам бавно по някакъв черен път или по-бързичко по асфалт, но просто не се издържа. Докато карам оффроуд и не се държи постоянна газ няма никакъв проблем. Моторът реагира невероятно бързо, мога да правя каквото пожелая и няма как да го накарам да се почуди. Има невероятна газ. Не съм го разглабял и все си мисля, че има мърсотия и нещо запушено. Сега като го разглобя и видя какво има вътре(мърсотия и какви жиглиори са сложени) ще пиша пак.
                      Пепи, ямахата изглежда адски добре. Никога не съм бил фен на дадена марка, но напоследък все повече почва да ми харесва моят! Поздрави!
                      Да идеята ти за почистване е много добра и почти винаги фондаментална.Нещо което почти никога не правим за жалост.Виж и самата свещ как е работила тя е най важният индикатор,после виж дали не е проблема електрически ,но най вероятно е мръсотия в карбуратора.А за марките мотори какво да ти кажа какво ли не пробвах и за сега 250 4т е най по моите въжмозности които са скромни и без претенция.Но като цяло май Японските марки са най добре от гамата 250 4т,мое мнение .Иначе един път мотора нагласен не трябва да се пипа само подръжка и това е.Поздрави и от мен.

                      П.С .Винта за бързата настройка когато сме с отворен ауспух и махнат сив кабел ,по добре е да пробваме от 2 врътки нагоре .
                      Последно редактирано от pepimotos; 29-04-12, 20:14.
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • От: WR domination - синята мания

                        Ами, това беше причината първоначално да не съм го разглобил все още този карб. Взех го от състезател и моторът вървеше перфектно както и сега. Забелязах и телчето, което е използвано(там за О-ринг мода) и просто ме беше страх да не предобра нещата. Естествено докато го пробвах преди покупката не съм се сетил да го карам с постоянна газ и не бях забелязал този проблем. Сега като видя какви жиглиори има вътре, ще се види по ясно. Едно е сигурно, като го паля студен единствения начин е с топлия старт, което означава, че е много богата сместта. Като имам време ще пиша! Относно кубатурата - не виждам кога ще ми трябва 450 за моите аматьорски умения... Поздрави!
                        09 YZ290F Athena BB

                        Коментар


                        • От: WR domination - синята мания

                          Чудесна инофрмация, аз карам същият мотор, че и същата година моят е с куикшот помпа, но чак когато загрее до оптимална температура тогава заработва както трябва. Докато си е още студен си я има ,,дупката" в газта.

                          Коментар


                          • От: WR domination - синята мания

                            Дойде време да се представя като един от най-новите членове на синята мания. В събота купих този WR250F от колегата коа. Влюбих се в машинката от първия ден. Изглежда ми невероятно, колко бързо това моторче се "насмита" в ръцете на добър карач /естествено, нямам предвид себе си/. Още трудно свиквам с кик стартера, кога и как да наглася манивелата с декомпресьора, кой смукач да дръпна и кога, но вярвам, че това ще се научи. За този мотор въобще не ми свиди да давам пари за гардове, нови калници, гуми, консумативи и пр. Не знам колко са здрави Ямахите, но карането им е 100 % чисто удоволствие!
                            Поздрави за всички фенове на марката!

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0837a.jpg
Прегледи:2
Размер:181.4 КБ
ID:5370486

                            Коментар


                            • От: WR domination - синята мания

                              Честито за придобивката. Според мен няма как да минеш без протектори за радиаторите и кормилото, но има огромен избор, разлгедай внимателно и ще намериш. Поздрави!
                              09 YZ290F Athena BB

                              Коментар


                              • От: WR domination - синята мания

                                Първоначално публикуван от nk_dimitrov Преглед на мнение
                                Честито за придобивката. Според мен няма как да минеш без протектори за радиаторите и кормилото, но има огромен избор, разлгедай внимателно и ще намериш. Поздрави!
                                (

                                Благодаря колега. Към днешна дата на кормилото вече има гардове Ацербис. Днес ходих при Калоян от Чифлика. Взех автоматичен декомпресьор и манивела /старата беше поразбита/. Гледах и едни метални гардове за радиатора, но човекът ме увери, че за модел 2001 г. не стават. Не бързам, защото искам всичко да стане както трябва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X