От: WR domination - синята мания
Данчо пак не си разбрал бе ,първо се мери и после се слага гумичката .Хората отричат ползването на телче слага се О пръстен.При КТМ този малкият жигльор се анулира изцяло но после трябва да се регулира хода на помпата зада се премахне част от вътрешното налягане.Другото което е важно, е че за Ямахите до 2006 година малките жигльори не съществуват,но могат да се ползват от по горна година защото карбураторите са еднакви.Когато взех моя мотор беше настроена помпата на 3,60 и го давеше с бензин за това и имаше 48 оснвен жигльор но мотора не се „Рязкаше„
 ,първо се мери и после се слага гумичката .Хората отричат ползването на телче слага се О пръстен.При КТМ този малкият жигльор се анулира изцяло но после трябва да се регулира хода на помпата зада се премахне част от вътрешното налягане.Другото което е важно, е че за Ямахите до 2006 година малките жигльори не съществуват,но могат да се ползват от по горна година защото карбураторите са еднакви.Когато взех моя мотор беше настроена помпата на 3,60 и го давеше с бензин за това и имаше 48 оснвен жигльор но мотора не се „Рязкаше„ като сега.В момента съм с 170 горивен 42 основен вината съм го сложил на 1,3/4 от крайно затегнато положение иглата е на трето деление от горе на долу и сложих въздушен филтър Туин Еар спортен зада може мотора да вдишва по добре че другият филтър които имам е един 3 пластов и мисля че осъкатява мотора от към въздуха.
 като сега.В момента съм с 170 горивен 42 основен вината съм го сложил на 1,3/4 от крайно затегнато положение иглата е на трето деление от горе на долу и сложих въздушен филтър Туин Еар спортен зада може мотора да вдишва по добре че другият филтър които имам е един 3 пластов и мисля че осъкатява мотора от към въздуха.
							
						
					Данчо пак не си разбрал бе
 ,първо се мери и после се слага гумичката .Хората отричат ползването на телче слага се О пръстен.При КТМ този малкият жигльор се анулира изцяло но после трябва да се регулира хода на помпата зада се премахне част от вътрешното налягане.Другото което е важно, е че за Ямахите до 2006 година малките жигльори не съществуват,но могат да се ползват от по горна година защото карбураторите са еднакви.Когато взех моя мотор беше настроена помпата на 3,60 и го давеше с бензин за това и имаше 48 оснвен жигльор но мотора не се „Рязкаше„
 ,първо се мери и после се слага гумичката .Хората отричат ползването на телче слага се О пръстен.При КТМ този малкият жигльор се анулира изцяло но после трябва да се регулира хода на помпата зада се премахне част от вътрешното налягане.Другото което е важно, е че за Ямахите до 2006 година малките жигльори не съществуват,но могат да се ползват от по горна година защото карбураторите са еднакви.Когато взех моя мотор беше настроена помпата на 3,60 и го давеше с бензин за това и имаше 48 оснвен жигльор но мотора не се „Рязкаше„ като сега.В момента съм с 170 горивен 42 основен вината съм го сложил на 1,3/4 от крайно затегнато положение иглата е на трето деление от горе на долу и сложих въздушен филтър Туин Еар спортен зада може мотора да вдишва по добре че другият филтър които имам е един 3 пластов и мисля че осъкатява мотора от към въздуха.
 като сега.В момента съм с 170 горивен 42 основен вината съм го сложил на 1,3/4 от крайно затегнато положение иглата е на трето деление от горе на долу и сложих въздушен филтър Туин Еар спортен зада може мотора да вдишва по добре че другият филтър които имам е един 3 пластов и мисля че осъкатява мотора от към въздуха.
							
						


 а няма да слагат болт с пружина
 а няма да слагат болт с пружина  за всеки мотор е индивидуален този размер от това винтче зависи дали мотора да реагира в самото начало на подаване на газ или малко по късно въпрос на вкус
 за всеки мотор е индивидуален този размер от това винтче зависи дали мотора да реагира в самото начало на подаване на газ или малко по късно въпрос на вкус 
 на дали ще усетиш нещо.Дбре че има такива читанки като нас да пуснат на такива философи като теб нещо полезно да научат и видят.
 на дали ще усетиш нещо.Дбре че има такива читанки като нас да пуснат на такива философи като теб нещо полезно да научат и видят.
							
						 
							
						 
			
			
		

 .Иначе един път мотора нагласен не трябва да се пипа само подръжка и това е.Поздрави и от мен.
.Иначе един път мотора нагласен не трябва да се пипа само подръжка и това е.Поздрави и от мен.
 моят е с куикшот помпа, но чак когато загрее до оптимална температура тогава заработва както трябва. Докато си е още студен си я има ,,дупката" в газта.
 моят е с куикшот помпа, но чак когато загрее до оптимална температура тогава заработва както трябва. Докато си е още студен си я има ,,дупката" в газта.
							
						
Коментар