Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
CRF mania (само за пристрастени)
				
					Свий
				
			
		
	Това е залепена тема.
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 Колега 10Х ти стопли сърцето ми,Първоначално публикуван от NoCommenT Преглед на мнение
 
   
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 Някой знае ли дали на 2008-ма модела са свалили още от килограмите ? 
 Новите неща, които аз знам поне, че са сложили къдрави дискове и демпфер, което не е кой знае какво ... Ендурото и сексът не са шега работа ! Ендурото и сексът не са шега работа !
 -------------
 Животът се измерва с броят на издишванията !
 
 http://sixdayscrazyjob.com
 http://crazy-job.com
  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 Свалянето на килограмите е цел No.1 от доста години в областа на развитие на четиритактовите мотори, така че всички фирми-производителки се стараят постоянно да го правят 
 Хонда са направили кух всеки по-голям вал или болт, за да е по лек, а малките винтове са изработили от такава сплав, че в сравнение със същия размер на други производители, са значително по-леки и пак килограмите на мотора са приблизително еднакви с останалите фирми.
 Не виждам повече от къде ще свалят, но все ще измислят нещо. Този процес така или иначе ще върви напред. Ендурото и сексът не са шега работа ! Ендурото и сексът не са шега работа !
 -------------
 Животът се измерва с броят на издишванията !
 
 http://sixdayscrazyjob.com
 http://crazy-job.com
  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 трудно се свалят килограми без нещо генерално да се е променило
 колкото и кухини да правят става въпрос за грамове или макс половин кг.
 
 на сайта на Хонда за 2007-ма дават че тежи 99.1 кг без да споменават дали има масло и аинтифриз в двигателя
 
 а за 2008-ма дават 107.95 със всички течности и зараден с гориво резервоар
 
 
 друго си е 250-ката само с 92 кг наистина много лек мотор. наистина много лек мотор.
 моето EXC също го дават около 100 кг. но се чувства делеч по леко от CRF-a. ако свялят центъра на тежестта надолу тогава определено ще има ефект. много ми е интересно италиянските кросове на бенели и вертемати които резервоара им е някъде под седалката и еър бокса как ще се усещат в карането и дали наистина центъра им е свален надолу
 
 ето на този уникат му се вижда резервоара и горивото, а също и на бенелитоПоследно редактирано от Краси; 24-10-07, 12:36.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнениеНякой знае ли дали на 2008-ма модела са свалили още от килограмите ? 
 Новите неща, които аз знам поне, че са сложили къдрави дискове и демпфер, което не е кой знае какво ... 
 свалили са,то май всяка година свалят с по около 1 паунд ( почти 500 гр.) ....новия модел за 2008 г. е 108 кг.-включващ всички течности и пълен резервоар с гориво, готов за каране 
 ...а освен новите къдравите дискове и демпфера са добавили и нова електроника със сензор за позиция на предавката, което ще позволява оптимизиране на запалването за всяка една предавка и най-добра крива на мощноста 
 ..има и други нововъведения разбира се : в предното и задно окачване например,но интересно е че има и НОВ ЦВЯТ- не традиционния за марката червено/бял, а ЧЕРЕН .... ето : .... ето :
 
  "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
 MG Racing Team
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 Много интересно ми беше какво толкова скъпо има в този демпфер за поемане на ударите в кормилото, докато не намерих клип за този толкова ''сложен'' уред ! То си е един амортисьор с преливник но много хитро направен.Ето и клипчето:YouTube - HONDA 08 CRF 250 450 R steering damperПоследно редактирано от diskusa; 17-11-07, 23:33.Стефан Дянков
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 да наистина много просто направен, но хитро му е измислено място 
 
   
 
  
 
 ....повечето автърмаркет демпфери са големи ,обемисти и се монтират на малко неудобно място между тройника и резервоара....докато сега при хонда е много добре още повече си е заводски ... абе ХОНДА ... абе ХОНДА 
 "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
 MG Racing Team
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 Демпфера който идва на новата хонда няма за функция да замества по-големите (плоски) демпфери на Scotts и GPR.
 
 Оригиналният демпфер на Хонда има за функция да компенсира новият наклон на тройника (22.5мм), който прави мотора много по-пъргав в завой, но по-треперлив при високи скорости. На всички проби в западната преса единодушно се твърди че в повечето случаи ако не ти кажат че го има, няма и да разбереш.
 
 Като ефект оригиналният демпфер го описват като "все едно да ти е малко презатегната гайката на тройника"
 
 Решението е доста хитро, но и без този демпфер машината може да се кара с 22.5мм тройник - прави се от време оно.
 
 Функцията на плоските демпфери на Scotts и GPR е да стабилизира машината при офроуд условия. Имат много по-осезаем ефект, и като цяло са си за офроуд условия, нищо че помагат и в мотокроса. Но според мненията на журналистите - оригиналният демпфер на Хонда може да се комбинира със Scotts или GPR без проблем - функцията му е съвсем друга, и не ги замества а ги допълва.Издъних се на Тюринг теста
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 Наистина новия тройник скъсява междуосието и прави мотора доста по повратлив и подвижен при взимане на обратни и къси завои ... HPSD допълва това като дава стабилна линия в дългите и бързи завои - двете промени за 2008 г работят комбинирано . ... HPSD допълва това като дава стабилна линия в дългите и бързи завои - двете промени за 2008 г работят комбинирано .
 
 ...HPSD също като Scotts демпферите е чувствителен на скорост и при висока скорост и внезапен удар се втвърдява значително...HPSD има 15 степени на настройка и естествено работата му ще зависи много от тях...неудобното при него е че не можеш да промениш настройките по време на движение за разлика от плоските демпфери.... 
 ...преобладаващите мнения от братята американци са че новия демпфер на хонда значително подобрява управлението, намалява умората в ръцете и получаването на крампи в предмишницата ,едно от тях е на Джереми Маграт който казва че се е влюбил в новия HPSD и в стабилноста която дава в завой и права линия ,едно от тях е на Джереми Маграт който казва че се е влюбил в новия HPSD и в стабилноста която дава в завой и права линия "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
 MG Racing Team
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 даа хонда са царе на маркетинговата поезия ....както вика братчеда общо взето правят нещо здраво и стабилно и после дълго време го продават без особено големи промени ( пускат по някой и друг маркетингов трик -като този с демпфера ....както вика братчеда общо взето правят нещо здраво и стабилно и после дълго време го продават без особено големи промени ( пускат по някой и друг маркетингов трик -като този с демпфера ) .... и резултатите не закъсняват , е тука новият HPSD ( Honda Progressive Steering Damper ) вече е монтиран на марка с цвят различен от Червения ) .... и резултатите не закъсняват , е тука новият HPSD ( Honda Progressive Steering Damper ) вече е монтиран на марка с цвят различен от Червения 
 
  
 
 КРАДЦИ !!!   "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
 MG Racing Team
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: CRF mania (само за пристрастени)
 
 Добре, а какво ще кажете за CRF150R Expert???
 Примерно мога ли да си купя такъв и да летя с него, щото карах 450 - много върви ама немога да му стигам до земята. В момента карам XL600R и той е сравнително доста по-нисък от CRFIf you want to be "пиян", drink "ракия", not "айран"
 Кара: Honda XL 600R 1984'
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.










Коментар