Ще те посъветвам нещо откровенно, като човек, който е карал почти всякакви 4Т ендура. Последно имах Ямаха 426 и сега CRF 250Х.
Въпреки, че Ямахата не бе от най-тежките (без стартер), разликата в удоволствието от карането все повече клони към Хондата. Това е едно много леко ендуро, с нисък център на тежестта, което ти доставя върховно удоволствие без да те товари! Относно това, кое да предпочетеш 250 или 450, то зависи, както Митков казва от тегло, начин на каране, цели и т.н. Разказваха за 450-ицата, че имал проблеми с клапани и разпределителен вал, но поне аз когото познавам с такъв мотор не се е оплаквал от подобен проблем и аз конкретно мисля, че ако някъде има такива проблеми, те се дължат на лоша подръжка на машината.
Сега превържениците на Ямаха ще ми се разсърдят, но след като от доста време имам и двата мотора и мога да ги сравня, преценката ми е такава. Виж относно здравина на детайлите, Ямахата е неуспорим лидер! При Хондата всичко е изработено с цел да бъде олекотен мотора и детайлите и сглобките са по-нежни и уязвими на удари.
Моят съвет е, сега си вземи 250, а като му посвикнеш и прецениш, че си достатъчно вече напред, продай го докато още има цена и си купи 450.
Между моделите '05 и '06 няма почти никаква разлика, но между '04 и '05 има доста разлики!
Пичовете от Bikeandsleds са много точни и няма от какво да се притесняваш, но ако желаеш като го купуваш, се обади на Ники от Пловдив. Той има CRF 450X и може да ти помогне.
Ако пък се спреш на 250, ми се обади на мен, с радост ще ти помогна! Ако ти потрябват някакви телефони, пиши ми ЛС.
Въпреки, че Ямахата не бе от най-тежките (без стартер), разликата в удоволствието от карането все повече клони към Хондата. Това е едно много леко ендуро, с нисък център на тежестта, което ти доставя върховно удоволствие без да те товари! Относно това, кое да предпочетеш 250 или 450, то зависи, както Митков казва от тегло, начин на каране, цели и т.н. Разказваха за 450-ицата, че имал проблеми с клапани и разпределителен вал, но поне аз когото познавам с такъв мотор не се е оплаквал от подобен проблем и аз конкретно мисля, че ако някъде има такива проблеми, те се дължат на лоша подръжка на машината.
Сега превържениците на Ямаха ще ми се разсърдят, но след като от доста време имам и двата мотора и мога да ги сравня, преценката ми е такава. Виж относно здравина на детайлите, Ямахата е неуспорим лидер! При Хондата всичко е изработено с цел да бъде олекотен мотора и детайлите и сглобките са по-нежни и уязвими на удари.
Моят съвет е, сега си вземи 250, а като му посвикнеш и прецениш, че си достатъчно вече напред, продай го докато още има цена и си купи 450.
Между моделите '05 и '06 няма почти никаква разлика, но между '04 и '05 има доста разлики!
Пичовете от Bikeandsleds са много точни и няма от какво да се притесняваш, но ако желаеш като го купуваш, се обади на Ники от Пловдив. Той има CRF 450X и може да ти помогне.

Ако пък се спреш на 250, ми се обади на мен, с радост ще ти помогна! Ако ти потрябват някакви телефони, пиши ми ЛС.
Коментар