Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Ще те посъветвам нещо откровенно, като човек, който е карал почти всякакви 4Т ендура. Последно имах Ямаха 426 и сега CRF 250Х.
    Въпреки, че Ямахата не бе от най-тежките (без стартер), разликата в удоволствието от карането все повече клони към Хондата. Това е едно много леко ендуро, с нисък център на тежестта, което ти доставя върховно удоволствие без да те товари! Относно това, кое да предпочетеш 250 или 450, то зависи, както Митков казва от тегло, начин на каране, цели и т.н. Разказваха за 450-ицата, че имал проблеми с клапани и разпределителен вал, но поне аз когото познавам с такъв мотор не се е оплаквал от подобен проблем и аз конкретно мисля, че ако някъде има такива проблеми, те се дължат на лоша подръжка на машината.
    Сега превържениците на Ямаха ще ми се разсърдят, но след като от доста време имам и двата мотора и мога да ги сравня, преценката ми е такава. Виж относно здравина на детайлите, Ямахата е неуспорим лидер! При Хондата всичко е изработено с цел да бъде олекотен мотора и детайлите и сглобките са по-нежни и уязвими на удари.

    Моят съвет е, сега си вземи 250, а като му посвикнеш и прецениш, че си достатъчно вече напред, продай го докато още има цена и си купи 450.
    Между моделите '05 и '06 няма почти никаква разлика, но между '04 и '05 има доста разлики!
    Пичовете от Bikeandsleds са много точни и няма от какво да се притесняваш, но ако желаеш като го купуваш, се обади на Ники от Пловдив. Той има CRF 450X и може да ти помогне.
    Ако пък се спреш на 250, ми се обади на мен, с радост ще ти помогна! Ако ти потрябват някакви телефони, пиши ми ЛС.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #77
      Ако приемеш съвет и от мен...
      Аз винаги съм бил любител на големите кубици.Винаги съм карал в големия клас и що се отнася до писта няма да си променя мнението.Обаче като става въпрос за ендуро...
      Не ми се кара повече от 450.Лично на мен и по-малко не ми се кара,но новите четеритактови мотори са МНОГО добри.Имат достатъчно сила,а същевременно са доста леки и поврътливи,което е най-важно в гората.Така,че един 250 ще ти бъде супер,като се има предвид предния ти мотор.
      Ако обичаш да даваш повечко газ обаче,най добре си вземи 450.250то може и да ти омалее,особено ако теренакъдето караш е по-равнинен.Ако те влече по-скоро триала и по-засуканите пътеки 250 е по-добре.Сам трябва да прецениш.Мисля,че ще можеш,след като си се ориентирал така правилно в ситуацията (за марката).
      Разликата на двата мотора е 200сс и 10 (че и по-малко кг).250то е по-натоварено и иска по-чести ревизии ако му се дава здраво гас,а 450то е малко по-тежко.Според мен много малко по-тежко.
      Успех!
      К. Кулев

      Коментар


      • #78
        Вземи си 450, може да се скопи ако ти е много мощен. Ако си купиш 250 ще я скъсаш от юркане, защото е куц кон и в крайна сметка ще я здухаш много по бързо. Разликата в тежестта между 250 и 450 няма да е проблем за теб, защото идваш от ДР.

        Коментар


        • #79
          Много ви благодаря за отговорите! Въпреки това двоумението ми леко се задълбочава. И аз като Събин мисля че разликата в килата между 250 и 450 е минимална, поне от това което съм чел... А все пак ДРа тежи повече от 150 кила... Работата е там, че засега виждам само 250 за продаване - всъщност предполагам, че 450 може да се поръча от Хонда, а сигурно и от bikeandsleds, помогнете ако можете, искам да е нов обаче.

          Чета тук отзивите за 250Х, а и съм карал ХР250 на един приятел и ме кефи - усещането е като на маунтин байк с двигател Въпреки това се двоумя, тъй като не съм сигурен дали ще имам възможност да сменям мотора на 2 години... А ДР е ужасТ!!!
          Bling bling, money ain't a thing :)

          Коментар


          • #80
            Първоначално публикуван от krascho
            Чета тук отзивите за 250Х, а и съм карал ХР250 на един приятел и ме кефи - усещането е като на маунтин байк с двигател
            "Х"-а е много по-лек от XR 250.
            Мисля, че Калин ти го е обяснил много точно. Ако ще драпаш повече по по-трудните места, а купиш ли си такъв мотор, това ще стане със сигурност, по-добре е 250 и не, че е по-лек, а затова че е по-добър за тази работа, тъй като е по-плавен и лесно тръгва от място дори и по стръмни наклони. Всъщност и разликата в тежеста не е толкова малка - 105кг vs 116,5 (за справка www.honda.com)
            Ако пък си твърдо убеден, че няма да се вманиячаваш чак толкова в траяли, вземи 450.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #81
              Ако искаш чисто нов мотор,просто трябва да отидеш до Търново.В Макея мотърс има няколко .Чух,че 450то тия дни са го купили за Шипката,но има няколко 250та налични.Бих могъл и да помогна евентуално при преговорите за цената.
              Нищо чудно и да има вариант за употребяван,но практически много нов мотор,ако Краси се реши да се раздели този който кара в края на миналата година.
              К. Кулев

              Коментар


              • #82
                А, ДР-а между другото само да попитам, какво ще го правиш ?
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #83
                  Незнам защо всички скачат на големите кубици? То вярно, че е яко като му дадеш газ да знаеш че ще се вирне, ама чак пък толкоз. Аз лично съм убеден, че 80% от хората, каращи големи кубици не могат да използват тази мощ на 100% Лично аз бих си взел 250-то, поради две причини - гори малко и по поврътлив! Е, кофтито е че се издухва по-бързо, ама то едното за сметка на другото! И CRF 250 X не е 105 кила, я виште:



                  Model: Honda CRF 250 X
                  Year: 2006
                  Category: Enduro / offroad
                  Rating: 80.4 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
                  Engine and transmission
                  Displacement: 249.00 ccm (15.19 cubic inches)
                  Engine type: Single cylinder
                  Stroke: 4
                  Compression: 12.5:1
                  Bore x stroke: 78.0 x 52.2 mm (3.1 x 2.1 inches)
                  Fuel system: Carburettor. Keihin 37.0 mm flat-slide with throttle position sensor (TPS)
                  Cooling system: Liquid
                  Gearbox: 5-speed
                  Transmission type
                  final drive: Chain
                  Ignition: CD with electronic advance and lighting coil
                  Starter: Electric & kick
                  Physical measures
                  Dry weight: 102.1 kg (225.0 pounds)
                  Seat height: 958 mm (37.7 inches) If adjustable, lowest setting.
                  Wheelbase: 1,481 mm (58.3 inches)
                  Ground clearance: 345 mm (13.6 inches)
                  Chassis and dimensions
                  Rake (fork angle): 27.9°
                  Trail: 118 mm (4.6 inches)
                  Front suspension: 47.0mm inverted Showa cartridge fork with 16-position rebound and 16-position compression damping adjustability
                  Front suspension travel: 315 mm (12.4 inches)
                  Rear suspension: Pro-Link Showa single shock with spring-preload, 17-position rebound-damping adjustability, and compression-damping adjustment separated into low-speed (13 positions) and high-speed (3.5 turns)
                  Rear suspension travel: 315 mm (12.4 inches)
                  Front tyre dimensions: 80/70-21
                  Rear tyre dimensions: 100/90-18
                  Front brakes: Single disc
                  Front brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
                  Rear brakes: Single disc
                  Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
                  Speed and acceleration
                  Other specifications
                  Fuel capacity: 8.32 litres (2.20 gallons)
                  Color options: Red
                  Comments: Model ID: CRF250X

                  Коментар


                  • #84
                    Точно това е идеята.Да не го използваш на макс,че много бързо ще го издухаш.А и така винаги имаш резерв и ти е интересно
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • #85
                      Първоначално публикуван от Петър Манолев
                      Е, кофтито е че се издухва по-бързо, ама то едното за сметка на другото! И CRF 250 X не е 105 кила, я виште:
                      Я виж модела 2005 г. дали не е 105 кила ?!
                      Аз за него говоря, той сигурно ще е по-евтин поне с 1000 лв. тъй като се води по-стара година
                      Много говорите за това издухване на 250-ицата бе, като че ли всеки от нас е Дейвид Найт.
                      Я питайте Еди дали неговият 250Х се е издухал за една година каране в Шампионата, ем е тунингован като 250F.
                      За пример ще ви кажа, че точно той победи на трудното трасе в Бухово миналата година с този мотор
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #86
                        Който иска лек мотор да си вземе траялка казал съм го и на Манолев, казвам го и тука.. според мен Едуро-то не трябва да се превръща нито в крос нито в траял !
                        А, за да има Ендуро мотора най-подходящите качества неможе да бъде лек като перце, съгласете се с мен
                        Мотор от 100 до 140 кг. е във нормалното тегло ... над 140 кг. вече е тежък мотора, както е моя например, но въпреки всичко се кефя, че го имам нали, макар да е 160-170 кила примерно, а аз да съм 62
                        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                        [/FONT]________________________________________
                        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                        [/CENTER]
                        [/CENTER]

                        Коментар


                        • #87
                          ОК, ще пиша на фирмите да не правят повече такива простотии, като свалят теглото на ендурата
                          Ще им докладвам какво си казал.
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #88
                            Първоначално публикуван от Different_Soul
                            Който иска лек мотор да си вземе траялка казал съм го и на Манолев, казвам го и тука.. според мен Едуро-то не трябва да се превръща нито в крос нито в траял !
                            А, за да има Ендуро мотора най-подходящите качества неможе да бъде лек като перце, съгласете се с мен
                            Мотор от 100 до 140 кг. е във нормалното тегло ... над 140 кг. вече е тежък мотора, както е моя например, но въпреки всичко се кефя, че го имам нали, макар да е 160-170 кила примерно, а аз да съм 62
                            Без да се засягаш, обаче се изказваш неподготвен.

                            Ако караш половин час тогава няма много разлика дали мотора е 100 или 120 кила, но за сериозно ендуро твърдя, че е от значение ВСЕКИ килограм особено ако се наложи да буташ някъде.
                            Хората които произвеждат моторите знаят много по-добре от нас какви трябва да бъдат - колко да тежат и колко да са мощни.
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #89
                              Лошото е че за всяко кило надолу плащаме скъпо откъм издържливост

                              Коментар


                              • #90
                                Първоначално публикуван от sabin
                                Лошото е че за всяко кило надолу плащаме скъпо откъм издържливост
                                Това определено е така.
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X