От: CRF mania (само за пристрастени)
Направо си златен,мерси много.Сега и някой друг ако помогне и за другите части цена няма да имате.
					Направо си златен,мерси много.Сега и някой друг ако помогне и за другите части цена няма да имате.
 .Мотора ми CRF250R 04 след голямо каране го вкарах в гаража и му смених маслото в амортисьорите и пак си ги сглобих.Обаче не знам защо си викам чакай да смажа жилата.Разглобих охлюва разбиръсе трябваше да разцентровам и болчетата за регулиране.Смазах каквото смазах сглобих охлювa,но не бях центовал масура и имаше луфт.Днес го запалих както му е реда на смукач,но като го махнах мотора изгасна,защото нямаше обороти а не ги бях пипал.Регулирах масура така,че да няма луфт настроих оборотите с винта.Тръгнах,но нещо не беше по реда си зъбелязох,че на моменти държи високи обороти все едно съм дръпнал смукач на моменти оборотите падат до колкото ги бях настроил.От какво може да е това ? Аз си мисля ,че е от жилото за газта заяжда и не може да върне газта до краи.
.Мотора ми CRF250R 04 след голямо каране го вкарах в гаража и му смених маслото в амортисьорите и пак си ги сглобих.Обаче не знам защо си викам чакай да смажа жилата.Разглобих охлюва разбиръсе трябваше да разцентровам и болчетата за регулиране.Смазах каквото смазах сглобих охлювa,но не бях центовал масура и имаше луфт.Днес го запалих както му е реда на смукач,но като го махнах мотора изгасна,защото нямаше обороти а не ги бях пипал.Регулирах масура така,че да няма луфт настроих оборотите с винта.Тръгнах,но нещо не беше по реда си зъбелязох,че на моменти държи високи обороти все едно съм дръпнал смукач на моменти оборотите падат до колкото ги бях настроил.От какво може да е това ? Аз си мисля ,че е от жилото за газта заяжда и не може да върне газта до краи.
							
						 .И започвам да си мисля,че някои път жилата не могат да се върнат до край и затова така държи високи обороти някой път
.И започвам да си мисля,че някои път жилата не могат да се върнат до край и затова така държи високи обороти някой път .А моторът е след подяна на бутало,колянов вал,съединител и още някои дребни работи ремонта е направен преди 5 моточаса. Но също така имам малък проблем и с паленето 70% от опитите пали от пръв път,но не го ли запалиш от първи втори или трети път много ритане трябва за да запали
.А моторът е след подяна на бутало,колянов вал,съединител и още някои дребни работи ремонта е направен преди 5 моточаса. Но също така имам малък проблем и с паленето 70% от опитите пали от пръв път,но не го ли запалиш от първи втори или трети път много ритане трябва за да запали и след около продалжително ритане някои път се чува ПАААТ от аспуха и то доста силно.А когато го бутна му трябва само да врътне леко гумата и пали от ряз.Съмяваме дали не му идва много бензин винтчето за съотношенич бензин/въздух или там каквото е е на 2-1/4 оборот.Забелязох,че както го направих на 2-1/4 като върна газта по надолнище не се чуват гърмежи в ауспуха
 и след около продалжително ритане някои път се чува ПАААТ от аспуха и то доста силно.А когато го бутна му трябва само да врътне леко гумата и пали от ряз.Съмяваме дали не му идва много бензин винтчето за съотношенич бензин/въздух или там каквото е е на 2-1/4 оборот.Забелязох,че както го направих на 2-1/4 като върна газта по надолнище не се чуват гърмежи в ауспуха
							
						 
							
						В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар