Здравейте пичове.... Имам проблем с моя CRF 250R 2004-2005г. Проблемът е, че гори доста масло.. преди месец го смених сипах му MOTUL 10w 40, но събота и неделя ходих на един преход около 250км. съм минал г/д 10л. бензин съм изгорил, но маслото беше на мах като тръгнах, а като се прибрах почти на мин. От къде идва проблема сигменти ??
На този мотор буталото се сменя на 15 моточаса.
Или в натоварен режим на 2-3 състезания. Не си прави икономията за бутало, защото ще плачеш.
Успех!
Здравейте пичове.... Имам проблем с моя CRF 250R 2004-2005г. Проблемът е, че гори доста масло.. преди месец го смених сипах му MOTUL 10w 40, но събота и неделя ходих на един преход около 250км. съм минал г/д 10л. бензин съм изгорил, но маслото беше на мах като тръгнах, а като се прибрах почти на мин. От къде идва проблема сигменти ??
С 10 литра бензин 250 км? Това да не е скутер? 4/100? Много е икономичен. Явно го докарва от маслото Моя КТМ гореше толкова като го пробвах с Мотул. При този разход трябва здраво да кади от ауспуха. Като начало сменете маслото с друга марка.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
С 10 литра бензин 250 км? Това да не е скутер? 4/100? Много е икономичен. Явно го докарва от маслото Моя КТМ гореше толкова като го пробвах с Мотул. При този разход трябва здраво да кади от ауспуха. Като начало сменете маслото с друга марка.
Според мен не го мери правилно,а и верно много малко е изхарчил!
Хондите по принцип си горят по малко масло, за добро или лошо. Може да е от маслен сегмент, може да е от гумички може и от 2те. Най добре сменяй всичко, ново бутало и гумички.
Нищо му няма.Нали от МИН.до МАКС са 200мл.
Това е нищо.Ако е карал на високи обороти.Ако е паднал няколко пъти.
За тоя двигател 250 км са доста.Пробвай със 15/50.
Здравейте !!!Имам Хонда Crf 250x HM 2006г. пуснал съм снимки по-горе !Имам един въпрос.Може ли да се сменят скоростите без съединител , защото чух че зависело с какъв съединител е .Благодаря
Моя е Хонда Crf 250x 2004, нз. дали е оригинален или сменян съединитела, но и нагоре , и надолу скоростите се сменят без проблем. Трябва просто да коригираш газта.
Добре де да е изгорил малко повече не 10 а 12 макс .. Аз съм от Ботевград до Копривщица са 80км през гората. Нали се сещате, че пътя не е само баир има и доста спускане където дори на местя го гася.. Тръгнах с пълен резервоар там сипах за 14лв. и пак го напълних.. Но това колко ми е изгорил не е от никакво значение и няма смисъл да спорим. Въпроса ми беше за маслото, защото ми се стори че е изгорил доста пък не разбирам много много. Не ми се кара по майстори да отварят двигателя, но май ще се наложи Благодаря ви за информацията
Не не е ужасно много. Ако мотора не е загубил тяга и няма допълнителни шумове от двигателя /ако не трака като КТМ/ аз бих си го карал поне до края на сезона, но бих проверявал и доливал до макс. преди всяко каране.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Дали някой има идея, как може ауспуха на хондата да се преработи, така че да вади по-хубав звук. Възможно ли е да се смени само заглушителя?
Сега почти не се чува, според мен тоя заглушител на ауспуха е за градски мотор.
Слизам от 919рр на ЦРФ 450 HM 2002 напълно неопзнато за мен така че извинявайте предварително за тъпите въпроси които ще задавам но съм начинаещ в този клас,а относо мотора е супермото и така ще го карам из града, но заради рампата сложихме тези капли,регистрирах го вече,масло Мотул 300v 10/40 ли ще е най-одачно (за градско SM каране) ?
Приятели , имам въпрос към вас...... защото аз не ги разбирам много тези истории.. от скоро съм притежател на хонда црф 250 р 05 г. направих му 6-7 балкана ,сменях буталото и така и така се появи нов проблем .... сутрин ритам манивелата пали от 1 път...следователно като е студен е перфектен.Започвам да карам и не след дълго като загрее добре и го загася после,няма палене освен на бутане ритам,ритам,ритам като откачен и не пали .... моля ви дайте съвет от какво може да е !!
Коментар