Може и аз да греша, но ако се съобразявам със мнението на Събин, аз лично предпочитам издръжливоста
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Може и аз да греша, но ако се съобразявам със мнението на Събин, аз лично предпочитам издръжливоста
Тези които се състезават обаче предпочитат да са бързи и първи отколкото с издържлив мотор и последни
На дали ще съм последен ако ще да съм с 20кг по тежък мотор. Ако имаш амбиции да ставаш 1-ви - определено би помогнало, но когато нещата опират и до $$$ по добре да си караш 10кг по тежък но мотор който ще ти изкара бая години без ремонт, поне аз виждам нещата така...
Нямам предвид шампионата в БГ , а тези състезания които всъщност диктуват пътя за развитие на моторите. Там силите на състезателите са изравнени и качествата на машините наистина са от значение.
Нямам предвид шампионата в БГ , а тези състезания които всъщност диктуват пътя за развитие на моторите. Там силите на състезателите са изравнени и качествата на машините наистина са от значение.
Е там ще съм последен и с 20кг по лек мотор от тяхните
според мен Едуро-то не трябва да се превръща нито в крос нито в траял !
Ама разликата от 40 кг е огромна.Около Шуменското състезание постояно сменях моя RM с YZFа.Доста се усеща разликата в теглото макар да е 10-15кг.Е може би е така и заради високия център на тежестта на Yamahaта...
...Доста се усеща разликата в теглото макар да е 10-15кг.Е може би е така и заради високия център на тежестта на Yamahaта...
Аз като се качих на закриването от моя тупуз на манолев на ДР-а на сопот в лукоил имах чувството, че се качвам от ЕТЗ на симсон примерно...
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
А бе, свалих тази снимка заради Буба, но сега видях един надпис отгоре над заглавието, та реших да я сложа тук!
Тук пък има един тест на 450-тките между Хонда, КТМ и Ямаха в друго списание.
Тествали са ги 6 различни пилота. Познайте как са ги подредили те по рейтинг?
Ето резултатите: http://dirtrider.com/tests/motocross...503_450_shoot/
Аз не искам да коментирам.
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Прави сте, купете си всички хонди, а аз ще лепна и един надпис хонда на сервиза ми
Събине, направи сервиз за КТМ!
Ти сигурно от колегиалност не правиш такъв, тъй като аз пръв обявих идеята, но няма страшно, ще има достатъчно работа и за двамата.
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Коментар