Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: CRF mania (само за пристрастени)

    Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
    ...лично аз обаче ако имам такава задължително бих я пипнал с лаптопчето ..да и пусна някоя крива с която да се "кротне " малко та да се кара по лесно
    Лично пък аз бих си взел 250ка и бих и пипнал кривата ама в обратна посока... И ще се разцепа от каране на трасето... а и с това окачване дето имат .... както сега съм свикнал на ХРовото да ми бие в ръцете...

    Коментар


    • До: CRF mania (само за пристрастени)

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      Лично пък аз бих си взел 250ка и бих и пипнал кривата ама в обратна посока... И ще се разцепа от каране на трасето... а и с това окачване дето имат .... както сега съм свикнал на ХРовото да ми бие в ръцете...
      250-ките са си с карбуратор. Поне за тази година...

      Коментар


      • До: CRF mania (само за пристрастени)

        250-ките са си с карбуратор. Поне за тази година...
        ..и не е много ясно -дали и кога ще ги пускат 250тата с инжекция защото от пробите досега които са правени ..излиза че 250 с инжекция ..идва малко ..слабичка ..и не отговаря като карбураторната ..както и да я мъчат ..450 то..има излишък от сила и това "омекване" не го бърка

        Коментар


        • До: CRF mania (само за пристрастени)

          Ето и първото ВИДЕО на този звяр.
          Приятно гледане....

          Коментар


          • До: CRF mania (само за пристрастени)

            Още един поглед от специалист: ВИДЕО

            Коментар


            • До: CRF mania (само за пристрастени)

              ..айде и от мен едно "маниашко" срф видео на което попаднах току що http://hk.youtube.com/watch?v=NCIaoIUdTjU&NR=1 ..
              ..макар че..те тия работи с црф че и 450 ..стават толкова лесно и от само себе си чеее....малко обесмислят майсторлъка

              Коментар


              • До: CRF mania (само за пристрастени)

                Просто мания....... дано и мене скоро ме огрее да си взема CRF.

                Коментар


                • До: CRF mania (само за пристрастени)

                  ..сега навивам братчеда ММ от форума..да взима една от тия новите црф ки..че нали е хонда фен..а то и аз ..май ще взимам 450 ще видим дали ще е хонда но..може би и аз да се включа

                  Коментар


                  • До: CRF mania (само за пристрастени)

                    ЕТО И МНЕНИЕТО на ..по независимите /както стана дума в една друга тема/ журналисти от австралийският дирт байк за новия CRF450R O9 :

                    http://www.adbmag.com/ContentItem.aspx?ContentID=3257

                    Коментар


                    • До: CRF mania (само за пристрастени)

                      Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение

                      2009 Honda CRF


                      Огромни промени представят изцяло нов CRF 450 R




                      Точно когато вие започнахте да смятате, че "другите хора" имат Хонда вкъщи, Червените хора хвърлят бомба. Сега, когато всеки играч в класа 450 кубика има нов четиритактов модел при най-малко второ поколение модели, те щяха да станат по-близки. Проблемът, както ние сме казали по - рано, e, че когато стрелците (конкуренцията) започнаха да удрят за да завършат с комфорт, Хонда премества целта. Разбира се, ние не сме карали мотора досега, но на силата на спецификациите и очевидните промени както и извлечения ние сме получили новини от онези, които са карали мотора, целта, по която конкуренцията стреляше, е заминала. 2009 Хонда CRF 450 R определено прилича на новата мярка. Като 450-кубикувите модели на Suzuki и Kawasaki , хондата е с инжекция ( fuel- injected) , но въведената системата е само малък процент от промените до мотоциклет, който не наподобява никой от предхождащите модели,. Огромната кампания е била проведена за да „освети“ мотоциклета и да привлече вниманието на обществото. Ние не можем да чакаме да го караме!


                      В изцяло новия и по лек 2009 CRF 450 R, чисто нов двигател с електронна инжекция на гориво, едновременно се разви изцяло ново шаси , "работете" заедно с мотора за да получите 450 - силата на водещ клас и 250- стилно управление. То е перфектно и невиждано съчетание за сила, окачване и управление, които правят заедно истинска революция към старшия Motocross клас.


                      2009 Хонда CRF 450 R





                      Новото в модел 2009 CRF 450 R


                      - Изцяло нов по лек двигател.


                      - Програмирана инжекция на горивото (PGM - FI)


                      - Изцяло ново пето поколение по-дълга алуминиева рамка , за което рамката от алуминий има по-дълъгa задна вилка ,и по-нисък Cg за по-добро ускорение и по-добро сцепление на предната гума.


                      -Преправен по-висококапацитетен airbox подобрява достъпа до въздушния филтър.


                      -Иновационa генерация ( exhaust system) подобрява централизацията на масата.



                      Рамката на CRF 450 R е изцяло променена с по-дълъгa задна вилка и много изтънчености. Кривката е почти скрита от страни, благодаря за новата глава на която изпускателния отвор е от лявата страна. Също така всички пластмаси са нови.

                      Двигател/Предавки


                      - Нов, по-високооборотен двигател -11,450 rpm--и върви по-яко, вадейки 56.3 bhp при 8500 rpm and 50.8 Nm. въртящ момент при 7000 rpm.

                      - Четириклапанен Unicam 449cc двигател с водно охлаждане, литрова мощност 125.3 hp на литър, вече с четиригърбичен разпределителен вал и индивидуални повдигачиза всеки клапан за намалено тегло и по-високи максимални обороти.

                      - Изцяло нов двигател с по-малка обща височина, разположен по-близо до предното колело, за по-нисък център на тежестта, по-добро разпределение на тежестта и по-добра управляемост.


                      - Намалената височина на двигателя е благодарение на по-късата биела (с 3.5mm, от 105.6 на 102.1mm), за по-къс цилиндър.

                      - Ново разположение на леглата на шийките на коляновия вал в картера, с намален диаметър на чопа на биелата (от 34 на 33 милиметра), понижаващо теглото но запазващо здравината. Ново изрязване на коляновия вал за предотвратяване контакт между полата на буталото и картера в долна мъртва точка, също намаляващо теглото.

                      - нова форма на горивните камери - по-плитки но с по-голям скиш обем за по-добро разпространение на пламъка.

                      - Олекотени титаниеви клапани и нови пружини за намаляване височината на двигателя и по-високи обороти. Стеблата на клапаните са са с диаметър 5мм вместо предишните 5.5.



                      - Снижено легло на разпределителния вал в главата.

                      - Зъбчатката на разпределителния вал вече е пресована към вала, намалявайки теглото с 20г спрямо предишното решение с болтове.

                      - Цилиндърът вече е закачен към картера с болтове вместо със шпилки, позволяващ сваляне на цилиндъра без да се налага махане на двигателя от рамката.

                      - Ново ковано бутало с антифрикционно покритие и с по-тънко чело.



                      - Олекотено Ni-SiC покритие на цилиндъра за по-добро охлаждане, по-тиха работа и по-дълъг живот на цилиндъра.

                      - Нов автоматичен декомпресор и по-лесно палене при топъл двигател благодарение на палец в разпределителния вал и декомпресорна противотежест вградена във вала за лесно палене при всякакви условия.

                      - Нова инжекционна система (PGM-FI) с 50 милиметров дросел и инжектор с 12 отвора, захранвани от лека 3.5 бара помпа за оптимално налягане и разпръскване на горивото, както и за нисък разход на гориво.



                      - PGM-FI системата наблюдава позицията на газта, температура на въздуха, на охладителната течност, налягане на въздуха и позиция на предавките за точно изчисляване на подаването на бензин и искра - подобрявайки значително работата на междинни натоварвания на двигателя.

                      - Подсилен алтернатор за захранване на PGM-FI системата. Два датчика за позицията на коляновия вал за улеснено палене.
                      - Маслена система с две маслени помпи за разделено мазане на двигател и трансмисия.



                      -Преправената система на ауспуха на която отвора за ауспуха е от лявата страна на двигателя което увличава дължината на кривката и така позволява ауспуха да бъде разположен по близко до центара на тежестта на мотора, допринасяйки за доброто разпределение на тежестта.

                      - Ново механично уплътнение на водната помпа подобрява издържливостта й.




                      Шаси/Окачване......
                      ( В процес на превеждане... ще го публикувам по късно.. )

                      Благодаря много на Goblin за помощта за превода....
                      Останалата част ще бъде готова много скоро и ще я публикувам..

                      Поздрави, Георги

                      П.П Извинявам се за неточния превод на места но това можах да измъдря


                      Последно редактирано от Makaveli; 26-09-08, 14:26.
                      SHUT UP AND RIDE...nobody lives forever!!!

                      Коментар


                      • До: CRF mania (само за пристрастени)

                        Леле абстиненцията вилнее - мотор мечта. Особено като прочетох мощност на 450 и стил на каране като 250... Еваларка за превода, връщам се след малко, че ще затворят тото пункта

                        Коментар


                        • До: CRF mania (само за пристрастени)

                          Братовчет ми е поръчал конкретния модел и се надявам след Нова година да мога да го покарам

                          Коментар


                          • До: CRF mania (само за пристрастени)

                            Първоначално публикуван от Stalin45 Преглед на мнение
                            Братовчет ми е поръчал конкретния модел и се надявам след Нова година да мога да го покарам
                            Не те е срам Кажи поне срам ме е!

                            Коментар


                            • До: CRF mania (само за пристрастени)

                              Поредния уникат от Хонда беспорни лидери в производството на мотоциклети.
                              GAS GAS
                              EC 450 =>=> EC 300 2013

                              Коментар


                              • До: CRF mania (само за пристрастени)

                                Хайде сега уникат. Най-после си мръднаха задниците да променят мотор почти без промени от 4 години.
                                Хе хе хе

                                KAWASAKIII !!!

                                Ха викайте сега
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X