До: CRF mania (само за пристрастени)
..имат си всичко
-въпроса е че когато за пръв път се внася в страната такъв модел първият такъв мотор дилърите трябва да идат с мотора и оригиналните данни от тестовете и нашия технотест да ги признае
моя понеже нямаше друг ехс200 регистриран в страната дилърите ми казаха че трябва да изчакам да го прекарат през технотест но на мен не ми се чакаше и отидох си го взех още като пристигна ..след това краси като ходи да си регистрира малко след моя неговия вече не му направиха проблем защото в системата вече имаше ехс200
..въпроса е че понеже няма друг срф300 регистриран пак ще трябва да се иде до технотест..което не е никакъв проблем те просто ще потвърдят че документи от хм хонда са легитимни..има и друг вариант в кат да го пишат че е срф 250 и ще си мине и без технотест ..има и такива случаи в историята ..а и реално това си е 250 със сменено бутало и разстърган цилиндър...
НО всички нови МПС купени от ЕС още от дилъра трябва да имат сертификат за съответствие
-въпроса е че когато за пръв път се внася в страната такъв модел първият такъв мотор дилърите трябва да идат с мотора и оригиналните данни от тестовете и нашия технотест да ги признае
моя понеже нямаше друг ехс200 регистриран в страната дилърите ми казаха че трябва да изчакам да го прекарат през технотест но на мен не ми се чакаше и отидох си го взех още като пристигна ..след това краси като ходи да си регистрира малко след моя неговия вече не му направиха проблем защото в системата вече имаше ехс200
..въпроса е че понеже няма друг срф300 регистриран пак ще трябва да се иде до технотест..което не е никакъв проблем те просто ще потвърдят че документи от хм хонда са легитимни..има и друг вариант в кат да го пишат че е срф 250 и ще си мине и без технотест ..има и такива случаи в историята ..а и реално това си е 250 със сменено бутало и разстърган цилиндър...
Коментар