Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DRZ400

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DRZ400

    Първоначално публикуван от Червиляка_ Преглед на мнение
    Добре де, а Хонда не оправят ли проблема с маслената помпа с годините при по новите модели?Примерно вече 02-03г.

    Сори за че оспамвам хубавата тема,ама ще е ползено инфо ако някой знае нещо по въпроса!
    Знаят ама в темата на хонда тук е СУЗУКИ.
    МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

    Коментар


    • От: Suzuki DRZ400

      За да се върнем обратно към въпросната тема аз имам един въпрос – тъй като често с моя авер, като излизаме в последно време нещо му пада акомулатора, има ли опция за ДРЗ–ката да му се сложи манивела? Идеята ми е да имам в мен манивела, която ако се наложи да извадя, да монтирам и да запаля мотора с нея. Не знам дали изобщо има такава опция, но затова и питам

      Коментар


      • От: Suzuki DRZ400

        Един нов акумулатор решава въпросния проблем...

        П.П. Разбира се, става и с бутане. Пробвано!
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • От: Suzuki DRZ400

          Първоначално публикуван от kosiakurta Преглед на мнение
          За да се върнем обратно към въпросната тема аз имам един въпрос – тъй като често с моя авер, като излизаме в последно време нещо му пада акомулатора, има ли опция за ДРЗ–ката да му се сложи манивела? Идеята ми е да имам в мен манивела, която ако се наложи да извадя, да монтирам и да запаля мотора с нея. Не знам дали изобщо има такава опция, но затова и питам
          Има такава опция, кита струваше към 200 долара, ако се не лъжа. Само дето манивелата не се вади и монтира, а си стои на двигателя

          Коментар


          • От: Suzuki DRZ400

            Първоначално публикуван от kosiakurta Преглед на мнение
            За да се върнем обратно към въпросната тема аз имам един въпрос – тъй като често с моя авер, като излизаме в последно време нещо му пада акомулатора, има ли опция за ДРЗ–ката да му се сложи манивела? Идеята ми е да имам в мен манивела, която ако се наложи да извадя, да монтирам и да запаля мотора с нея. Не знам дали изобщо има такава опция, но затова и питам

            Е ако беше масквич можеше да я извадиш от багажника. А за другото колегата ти писа цената но забрави и за още някалко килца 4-5
            МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

            Коментар


            • От: Suzuki DRZ400

              Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
              ... но забрави и за още някалко килца 4-5
              Е чак пък 5 кила ... множко ми се виждат за една манивела

              Както каза колегата Джорджо по - горе - едно ново акумулаторче решава проблема мигновено - аз досега не съм закъсвал с паленето, като се има предвид, че особено в началото повече палех, отколкото карах

              Коментар


              • От: Suzuki DRZ400

                Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                Е чак пък 5 кила ... множко ми се виждат за една манивела

                Както каза колегата Джорджо по - горе - едно ново акумулаторче решава проблема мигновено - аз досега не съм закъсвал с паленето, като се има предвид, че особено в началото повече палех, отколкото карах
                Не е само манивела 3 зъбчатки 2 оси 2 пружини 1 стопер 2 -6мм.болчета и монивела килцата се трупат.
                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                Коментар


                • От: Suzuki DRZ400

                  Абе и 3 кила да са отгоре са много за мотор като ДРЗ дето не е от най-леките. Отделно ще дадеш пари като за 3 нови акумулатора. Май хич не излиза сметката

                  P.S. И аз в началото бях луднал на тема допълнителен кик старт...ама смених акумулатора
                  Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                  Коментар


                  • От: Suzuki DRZ400

                    Първоначално публикуван от Чичка Преглед на мнение
                    Абе и 3 кила да са отгоре са много за мотор като ДРЗ дето не е от най-леките. Отделно ще дадеш пари като за 3 нови акумулатора. Май хич не излиза сметката

                    P.S. И аз в началото бях луднал на тема допълнителен кик старт...ама смених акумулатора
                    Кови 3 бре 35лв.е бр. смятай до 200-250 долара къде отива.Ми аз само на стартер ще го карам за тез пари. Копчето си е копче.
                    МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                    Коментар


                    • От: Suzuki DRZ400

                      Има разни манияци в щатите дето слагат акумулатори с редуцирано тегло за да пестят от теглото на ДРЗ-а, ама чак пък толкова
                      Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                      Коментар


                      • От: Suzuki DRZ400

                        Като се има в предвид какъв китюк е ДРЗ400, не 3 а 1 кило е много. Версията само с манивела е учудващо по-лека от другите.
                        Копчето си е копче ама когато работи, като спре става лошо, а манивелата си е винаги работеща, особено на 2Т
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • От: Suzuki DRZ400

                          Защо като се каже или напише "DR-Z 400" и всеки се хваща в теглото му - на моя по книга го дават 119 кг. и не мисля, че е кой - знае колко по - тежък от CRF или WR

                          Коментар


                          • Будалите сме малко.Ама аз не намалям а вдигам тегло. Плюс карборатор. р...г бутало.мусуве и незная още какво абе луда работа.

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            Като се има в предвид какъв китюк е ДРЗ400, не 3 а 1 кило е много. Версията само с манивела е учудващо по-лека от другите.
                            Копчето си е копче ама когато работи, като спре става лошо, а манивелата си е винаги работеща, особено на 2Т
                            Краси губеш че е винаги работеща.Когато падне твоят акомулатор а не на мотора кво правим а.Или го изгасиш някъде да няма къде да стъпеш. Още не ми се е случвало да откаже копче за 2 години.
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от giorgio; 29-10-10, 09:48.
                            МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                            Коментар


                            • От: Suzuki DRZ400

                              Абе с не издребнявайте толкова до 2-3 кила , то ако гледаме това свкоро и вода няма да си носите само и само да не ви теж 1 кило на гърба пълно щастие няма ,,сух г.з риба не яде,, а що се отнася до отказването на копчето то всичко рано или късно отказва даже и хората..........

                              Коментар


                              • От: Suzuki DRZ400

                                Първоначално публикуван от Pacharoza
                                Краси губеш че е винаги работеща.Когато падне твоят акомулатор а не на мотора кво правим а.Или го изгасиш някъде да няма къде да стъпеш. Още не ми се е случвало да откаже копче за 2 години.
                                Моя "акумулатор" в доста случаи е издържал повече от тия с копчето ама да не издребняваме , че бягаме от темата.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X