Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

    Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
    ..същия ефект ще стане и с по тънка гарнитура между картера и цилиндъра ..но всъщност гледам че май напр променят формата на камерата тия туниг масторите
    ..не мисля нищо да му пипам..по двигателя и без това е силен достатъчно..по скоро окачването ми идва меко и то много или май аз съм по тежък от необходимото
    ..между другото карали ли сте с тия 140 /80 гуми..аз я свалих но май сега почти вс ме убеждават че биле мн хубави
    Най-добре е с тунингована глава с друга форма на камерата, сиромашкия вариант е лек шлайф на главата-ефекта е почти същия...
    Гумата 140/80 на мен ми е отвратителна, правена е за "еко" да не разорава и съответно и тракшъна и е по слаб. Ако питаш мен-хвърли я и си сложи нормална гума.
    А за окачването си прав. Аз си реших проблема с кросова туин-чембър предница и друга задна пружина. И бая настройки....
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

      Момчета не правете глупости.Продават се глави със сменяеми камери но невиждам смисъл за вас,при положение че не използвате потенциала на серийния двигател. Малка камера или сгъстяване иска бензин поне -110 октана.Най-добре е камера номер три (оригинал или голяма камера), всичко при двутактовия мотор идва от ауспуха и клапата на ауспуха.

      Коментар


      • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

        Не е мой, но как да не се изфука човек с такава машина. Уникален за ендуро , нямам думи.

        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

          Как се държат КТМ-четата 200-300 ЕХС?
          Да знаете че ще взема пръчката... Тази тема е заразна . Сега заспивам карайки ЕХС 300 на едно колело и по скоростни отсечки на пресечен терен, скачам, суча го, катеря наклони, по които иначе пълзя да се кача ... Луда работа . Лошото е че първо ги няма и второ - скъпички са.
          п.п. ама и на ЕХС 200 ще се радвам. Ааааааа......

          Коментар


          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

            Определено е заразна. Тия дни пускам 525-цата за продан и ще се търси 200, 250 или 300.
            Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

            Коментар


            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

              Някой знае ли колко струват семерингите на ауспуха там дето влиза в цилиндъра.Става въпрос за EXC 200 от 2000.
              Симеон Симеонов - 0878666200
              Suzuki Bandit N600 with K&N filter and Hurric exhaust
              Suzuki - A way of life

              Коментар


              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                Ако питаш за двата О-пръстена,цената на единият беше между 5 и 6лева.Имат ги налични

                Коментар


                • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                  Там дето влиза са О-ринги обаждаш се еди от двата дилъра и си ги поръчваш .(мисля че 1-2лв.бройката)

                  Коментар


                  • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                    Здравейте момчета, имам един въпрос относно настройките на карбуратора на exc 300 2001. Когато го взех не ми хареса как работи, трудно изчистваше от ниски към високи обороти, и държеше свеща постоянно черна. Отворих карба и беше с жигльори 172 на 42 и игла noz i. След това започна едно купуване на жигльри и игра докато не стигнах до 155 на 35, noz H на втора резка, и чак тогава свеща стана приятно керемидено кафяв цвят. Но се притеснявам да не е прекалено беден, дали в такъв вариант няма да му стане малка дозата на масло(25г. на литър)? Много ми се ще да чуя мнението и на други хора!!!

                    Коментар


                    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                      Не съм някакво светило в настройките на мотоциклетите, но все си мисля че точно керемидено-кафявия цвят е правилния що се отнася до настройка на карб. В менюала каквото пише, такова слагам и за сега няма грешка вече стана ... почти 3г от както имам 250то.
                      Сега погледнах в менюалчето и за 300 2001 го дават с по-големи жикльори. Примерно за температура от 16 до 24 градуса и надморска височина от 300 до 750м го дават игла NOZH на позиция 3, жикльор 175, малкия жикльор 45 и винта за въздуха на оборот и половина развит. С този жикльор 172 и тази старата ти игла е примерно за същата надм. височина и температаура от 25 до 38 градуса.
                      Сигурен ли си че всичко друго по мотора е изрядно?
                      Иван Маринов
                      Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                      ЕНДУРО ВАРНА

                      Коментар


                      • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                        Мануала и аз съм го гледал,но така е прекалено богат, и започва да тече от цялата изпускателна система една чернилка, дори и с 20г. масло,пуши и не върви.

                        Коментар


                        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                          Да не би да ти е износена игличката на поплавъка и нивото да ти е по-високо... Винаги преди настройка на карбуратор се почва от това. От там нататък вече почваш да си играеш с жигльори и игли. Иначе, моето лично мнение е мотора да е винаги една идея по-богат от керемидената свещ. Аз моя поне така съм го направил, за да съм по-сигурен

                          Коментар


                          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                            Нивото е по сервизни предписания 16mm. За сега смятам да го покарам с 35-160 noz-h трета позиция,за да не обеднявам много високите.

                            Коментар


                            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              То нивото може да ти е добре настроено, но мотора ти е доста стар и ако гуменото клапанче ти е износено, кел файда че правиш нивото по книга.
                              Купи си едно ново за всеки случай, мисля че около 25 лв струваше, за да си сигурен. Дават му да се сменя на 2-3 години, за да ти работи карб. добре.
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                Здравей Краси, би ли уточнил за кое гумено клапанче говориш, защото си мисля че ако правилно се регулира нивото, то следва да компенсира износванията при иглата на поплавака!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X