Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
    Целия комплект ли е 740€ или само задното гърне. Ако е фул - цената е добра.
    Това е цената на целият комплект,която тръгва от 600 евро в зависимост от материала.Не съм запознат с различните марки,но тук в Италия все повече чувам да казват за Акрапович,че плащаш само марката а в същност е прехвалена работа.Хич не ми се вярва,но при тази конкуренция в момент на криза е нормално да излезе напред и нещо не толкова рекламирано,но много по-добро.Аз си карам с оригиналният на Бета и съм доволен(съвсем аматьорски казано),келешите около мене само ми надуват ушите с тия спортни заглушители.
    Beta 450 RR-Factory
    0039 3206052599

    Коментар


    • #62
      От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Понеже идва зима, аз мен зимен сън не ме лови, време е да почвам с тунинга на мотора.
      Има обаче един проблем, на този мотор почти няма какво да му се прави, но аз все пак ще опитам.

      Първото нещо което истински ме подразни е, че от КТМ поне една ламаринка не са сложили на кривката.
      Още с излизането изгорих старите панталони, купих нови, но и те заминаха, наложи се да правя "ТУНИХ".


      Второто задължително нещо беше предпазител за помпата на съединителя.


      Третото, но май него сложих първо, е гардовете на кормилото "ТРИПАЧ" от Юли.


      Очаквам щатският Санта Клаус, тази година да не ме е забравил, както го направи Снежанка.
      Последно редактирано от Chinela; 27-11-11, 19:01.

      Коментар


      • #63
        От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Съмнява ме, че и него ще го разлигавиш и ще стане мързелив.
        МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

        Коментар


        • #64
          От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
          Съмнява ме, че и него ще го разлигавиш и ще стане мързелив.
          Единствено кризата ме възпира, иначе вече да е с РЕКЛУЗ.

          Поредната придобивка беше нови ръчки за съединителя и спирачката.
          НО....не някакви обръщащи се или оранжеви, а такива които намаляват усилието при стискане на 50%.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FC1.jpg
Прегледи:2
Размер:119.8 КБ
ID:5321713

          Съединителят.


          Спирачката.




          След съботният тест, най-отговорно мога да завя, че това са най-добре похарчените пари по тоя мотор до момента.

          Коментар


          • #65
            От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Хахахах, Ванка на тази фирма гледал ли си и coming soon раздела
            Иво Георгиев
            Gworkshop

            Коментар


            • #66
              От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Благодарение на КТМ Talk форума, се сдобих с поредните тунинг части, които бързам да отбележа не са поредните глезотии, а жизнено важни.
              Стъпенките бяха закупени по простата причина, че оригиналната се счупи като кристална чаша, на парчета и от нея останаха само 2 "пирона", които бяха много опасни.
              Разбира се, всичко беше заварено и тествано, но все пак с тези е по-безопасно, пък и по думите на американчетата, са по-удобни.

              Fastway F6 Footpegs!
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16200618.jpg
Прегледи:1
Размер:53.0 КБ
ID:5326396

              Гардове за радиаторите които са изработени от цяло парче алуминии, тоест, фрезовани, а не заварявани и огъвани.
              Тези гардове "обличат" радиаторите от почти всички страни и се намалява риска от изкривяване или пробиване.
              Аз и сега имам, но те пазят само при падане, ако обаче падането е станало на скали и мотора се върне десетина сантиметра назад, то винаги има опасност от пробиване.
              По думите на американчетата, това е най-доброто нещо което може да се купи с пари за този мотор.
              С такива гардове карат и David Night, Kurt Caselli ,David Pearson, Quinn Cody, Shane Watts...и други известни звезди.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BPD test pics 008.JPG
Прегледи:1
Размер:107.7 КБ
ID:5326397

              И не на последно място, повдигачите, с тях можеш да варираш и тестваш различни височини, като ги комбинираш.
              Не е нужно да купуваш 3-4 размера, докато нацелиш оптималният за теб
              С тях също няма да е проблем, ако се смени кормилото с по-дълбоко, веднага можеш да намалиш височината им и да остане пак предишното ниво.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23-002a.jpg
Прегледи:1
Размер:28.3 КБ
ID:5326398

              Всичко това и много други неща които са на път, ще бъдат заснети при монтирането им и споделено тук в темата

              Коментар


              • #67
                От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Стъпенките са жестоки, особено за мокър и кален терен.
                Обаче ти трябват ботуши със сменяеми подметки, тия шипове ще ги ядат като топъл хляб, в противен случай ще излезе неоправдано скъпо.

                Коментар


                • #68
                  От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                  Стъпенките са жестоки, особено за мокър и кален терен.
                  Обаче ти трябват ботуши със сменяеми подметки, тия шипове ще ги ядат като топъл хляб, в противен случай ще излезе неоправдано скъпо.
                  Няма да има проблем с ботушите защото стъпва на тях само когато спуска.
                  МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                  Коментар


                  • #69
                    От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Много трябва да те слуша тоз мотора ей !! Какви подаръци получава само ! Честити да са ти новите придобивки и от мен , с много здраве и мерак да разораваш балкана и естествено безаварийно
                    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                    Коментар


                    • #70
                      От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      Ванка виждам че повдигачите си ги закупил вече, но аз мисля да си ги направя. Някой все пак даде ли размерите ?
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #71
                        От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                        Ванка виждам че повдигачите си ги закупил вече, но аз мисля да си ги направя. Някой все пак даде ли размерите ?
                        Не Краси, не поне и за този модел!
                        Ако искаш мога да ти ги пратя за мостра и после да ми ги върнеш.
                        В комплекта има и шест болта за различните дължини.

                        Никой не обърна внимание на гардовете, а те за мен бяха основното нещо,
                        поради което се занимавах с пазаруване от Америка.

                        Наистина тежат и двата около 600грама, но за сметка на това са УНИКАЛНО здрави.

                        А за стъпенките, Жорка, те се запилват леко с пила отгоре и проблема с ботушите е решен.
                        Всичко това не си го измислям аз, а копирам и плагиатствам от американчетата.

                        Коментар


                        • #72
                          От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          ... че какво да кажем за гардовете освен че са уникални и можем само да цъкаме

                          аз съм с такива и също съм много доволен въпреки че не са монолитни, но напречните шпилки издържат големи удари, а отстрани и отзад алумина е доста масивен и също държи добре, недостатъка е че отпред не пазят от клони, но пък там вероятността е много много малка

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11-200a_lg.jpg
Прегледи:1
Размер:30.6 КБ
ID:5326445

                          а за размера на повдигачите вземи го изкопирай, докато не си ги сложил. Знам че не си чак толкова неграмотен
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #73
                            От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Някои по напред търсеше чертеж на повдигачи. Оказа се че аз имам същите. Направих снимки и сложих размери.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00008.jpg
Прегледи:1
Размер:44.0 КБ
ID:5326446
                            пп Понеже не са ясни някои от размерите ще ги напиша:
                            ширина - 20мм, височина - 20мм, дължина - 35мм. болт - 45мм, глава на болта - 6мм. фрезенк за болт - 7мм. осово разстояние м/у отворите 15мм.

                            Коментар


                            • #74
                              От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                              А за стъпенките, Жорка, те се запилват леко с пила отгоре и проблема с ботушите е решен.
                              Това със запилването е ясно, но тогава се губи ефекта им и се доближават към оригиналните.

                              Гардовете определено изглеждат добре, но изгарям от желание да ги видя на живо.

                              Коментар


                              • #75
                                От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                                Някои по напред търсеше чертеж на повдигачи. Оказа се че аз имам същите. Направих снимки и сложих размери.

                                пп Понеже не са ясни някои от размерите ще ги напиша:
                                ширина - 20мм, височина - 20мм, дължина - 35мм. болт - 45мм, глава на болта - 6мм. фрезенк за болт - 7мм. осово разстояние м/у отворите 15мм.
                                Цък, не са същите и аз имам такива. Това са стандартните 20мм от КТМ. Тези на Чинела един вид влизат едно в друго.
                                Иво Георгиев
                                Gworkshop

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X