Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро и Крос Тренировки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    браво бе азия
    айде кажи за какъв точно модел става въпрос
    иначе сигурно първите дни не си го гасял въобще и през ноща даже

    Коментар


    • #32
      ямаха дт, изашто трябва да не съм го гасял дори и през ноща
      SUBARU OUTBACK I 2.5 AT

      Коментар


      • #33
        и не съм азия, а азиза
        SUBARU OUTBACK I 2.5 AT

        Коментар


        • #34
          Здравейте приятели! Аз се казвам Галин и съм от Варна и скоро и аз се запалих много по Ендуро спорта,жалко само че тук не е толкова популярен този спорт както при вас Купих си ЯМАХА ХТ 225.Какво ще кажете за тази машина?чета с интерес форума и попивам всички съвети които споделяте.Много съм ви благодарен :Д :Д :Д чао за сега ,ако се сетя за нещо ще търся съвет от вас.Дано не ви е писнало от новаци като мен

          Коментар


          • #35
            Здравейте!
            Ако има сериозни хора от Варна за каране на мотори около града,аз съм 4овека!
            [/b]

            Коментар


            • #36
              Здравей, HAGEN!
              Добре дошъл във форума. Ще се радваме да споделяш с нас ендуро-страстта си, тъй като тук всички сме много запалени по този спорт.
              Чувам съм, че във Варна имало хора, които карат ендуро, но никой не се е появявал в шампионата. Дано ги откриеш !
              Колкото до XT-то, аз не съм превърженик на малките четиритактови ендура. Ако ще е от 200 до 300 кубика, по-добре е да бъде двутактово, но това си е лично мое мнение
              Желая ти успешно и безаварийно каране!
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #37
                тва моторче не е лошо но е по скоро като за триал
                а пък и за екстремен триал пак е слабичко
                но иначе е много приятен мотор
                колко го взе и от модела със стартер ли е
                мислиш ли да го продаваш
                или пък знаеш ли друг такъв да се продава
                трябва ми нещо такова да ходя на работа с него

                Коментар


                • #38
                  Благодаря за съветите които ми давате,много са ми ценни!За ХТ-то какво да кажа?На 3-месеца е и е със стартер.Реших да започна с нещо такова защото много лесно се кара.Не исках да се мятам на голям и мощен мотор още в началото за да не се пребия някаде!Това беше съвета на един приятел,който има малко понятие от крос и ендуро,за съжаление всички приятели карат други мотори Моторчето го жзех много скъпо-чак ме е срам да кажа-2000лв,но тук е така всичко е много скъпо и няма богат избор.За продаване още не съм мислил,но ще помисля Митков,би ли ми обяснил малко повече за триала?Каква е разликата м/у ендуро и триал,и ако може да ми кажете за бъдещи ендуро и крос мероприятия.Много искам да доида към вашия краи за да понауча нещо от извора В смисъл състезания или нещо такова.Хаиде чао за сега и да се пазите!!!

                  Коментар


                  • #39
                    HAGEN, като гледам така гледам и двамата сме новички човече, но предполагам че ще ни приемат като сродни душици тука нали така маняци
                    Колкото до форумааа.... наистина е едно доста полезно място за научаване на наистина важни неща относно моторите... които според мене всеки един ендурист трябва да знае така че и аз ще използвам момента да благодаря на всички хорица тука за това че са падали, ставали, ровили, затъвали и експериментирали и накрая споделяли опита си с по младите, които сега навлизат в спорта..
                    Относно тренирофките.... исках аз да попитам ако карам например някакъв мотор, който доста по-трудно се кара и се изкарва на такива места по какви карате вие после по лесно ли ще ми бъде ако си купя ендутро примерно или точно обратното - ще се потроша да падам ???
                    Защото определено съм намислил да открадна нещо (АХахаАХаХА шегувам се естествено ) и да си купя ендуро което да не е като кон в сравнение с настоящия ми мотоциклет..:>
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #40
                      Аз като първият невежа преди години карах Африка Туин и сигурно щото много ме беше страх от внушителния му вид и от 205-те му килограма, почти не съм падал с него!
                      От както си взех WR-a, се скъсах да падам, щото всичко ми се вижда лесно и възможно, така че ... направи си изводите сам.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #41
                        Работата е друга когато караш мотор чиито коне са повече от 25 а при мене е нещо по различно
                        1-во мотора ми е тежък... т.е. лек е по лек е от МЗ ЕТЗ 250 но се кара много по-трудно ....
                        2-ро мотора ми е МЗ Трофи 175 който няма нужните коне за това каране, което аз му правя
                        3-то аз съм само 62 килограма и съм жилав по принцип но когато тръгна да катеря нещо стръмно и това животно стигне до убороти налагащи съединител при 1-ва скорост и започне да подскача понякога виждам доста зор за да го удържа...
                        4-то има адски много вибрации и от едно каране от Карлово до Розино ми излезе дори мазол в интерес на истината..
                        Та в крайна сметка все си мисля че ако съм достатъчно сръчен да удържам това животно ще умея по добре да се справям с нещо по леко от 160-70 кг.
                        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                        [/FONT]________________________________________
                        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                        [/CENTER]
                        [/CENTER]

                        Коментар


                        • #42
                          Работата е друга когато караш мотор чиито коне са повече от 25 а при мене е нещо по различно
                          1-во мотора ми е тежък... т.е. лек е по лек е от МЗ ЕТЗ 250 но се кара много по-трудно ....
                          2-ро мотора ми е МЗ Трофи 175 който няма нужните коне за това каране, което аз му правя
                          3-то аз съм само 62 килограма и съм жилав по принцип но когато тръгна да катеря нещо стръмно и това животно стигне до убороти налагащи съединител при 1-ва скорост и започне да подскача понякога виждам доста зор за да го удържа...
                          4-то има адски много вибрации и от едно каране от Карлово до Розино ми излезе дори мазол в интерес на истината..
                          Та в крайна сметка все си мисля че ако съм достатъчно сръчен да удържам това животно ще умея по добре да се справям с нещо по леко от 160-70 кг.
                          Пък и като си представите че нямам и предна спирачка и никакви гуми и мисля че ви става ясно за каква картинка става въпрос и за какъв мерак става въпрос само и само да се кара мотор какви рискове се поемат
                          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                          [/FONT]________________________________________
                          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                          [/CENTER]
                          [/CENTER]

                          Коментар


                          • #43
                            мисля че всеки е минал горе долу по този път
                            само че за разлика от преди когато японските мотори ги гледахме само по списанията, сега има повече шанс да се качиш на хубав мотор
                            просто няма място за сравнения
                            важно е мерака да не угасва
                            "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                            MG Racing Team

                            Коментар


                            • #44
                              При мене лично мерака не е проблем
                              Проблемни са финансите и тяхното придобиване... ако имах наистина повече финанси определено бих направил по 1 коловоз на всяко крос и ендуро състезание ))
                              ----
                              Даже и спонсор немога да си намеря аз ако си намеря спонсор лесна работата.... ама нема на никой не му се занимава..разпитвал съм каде ли не, но от никаде нищо не излиза..
                              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                              [/FONT]________________________________________
                              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                              [/CENTER]
                              [/CENTER]

                              Коментар


                              • #45
                                виж как стоят нещтата
                                спонсорите ги забрави
                                стягай се и събирай пари
                                виж стегни и баби дядовци майки бащти и вуйчовци
                                но даже и те да дадат някой лев трябва и ти да имаш
                                има вече сравнително евтини моторетки из вашия край има читави японски мотори по за 1000-1300лв
                                с които щте тренираш без проблем и щте научиш много нещта
                                иначе наистина всички почти така са тръгнали
                                питай ММ от форума каква моторетка бяха направили навремето с двигател от ..не знам си кво цилиндър от нещто друго бутала окочване електрожени ламарини кво да ти разпраям
                                то и аз някъде 85 та година до 92 ра разпраят че съм карал балканче ма аз не си спомням
                                ако знаеш с тия балканчета кви каскади сме правили
                                да не говорим за доработки и тунинги
                                но тогава нямаше мотори
                                чз125 крос беше мечта
                                а сега има мотори бол
                                та сбирай пари и действай

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X