Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро и Крос Тренировки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ендуро и Крос Тренировки

    тъй като съм начинаещ в ендуро/кроса, то като на всеки начинаещ ми се иска бързо да напредна.

    интересува ме какви тренировки (групи и/или последователности от 'упражнения') ще препоръчате за придобиване на необходимите качества

    интересуват ме съвети за по-добро владеене на мотора в екстремни ситуации.

    в момента съм си намерил един участък, където 4 черни пътя минават успоредно и правят завой и си измислям разни маршрутчета, които да са перпендикулярни на основните пътища. след последният път дясната китка така ми се разви, че още не се е оправила. това предполагам означава, че не правя нещата както трябва.

    все пак, ще се радвам да ми подскажете как и с какво да започна.

  • #2
    Със постановката на каране. Стойка на мотора, колко да стискаш кормилото. Когато има неравности как да пренасяш тялото и т.н.
    Материалът е толкова обширен, че ... само Митков може да ти го обясни.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      Като не искаш да те болят ръцете недей да стискаш кормилото! Мотора го стискаш с краката и го караш да завива като си пренасяш тежестта върху съответната стъпенка и с кормилото само даваш точната посока. (малиииий.как пък го измислих това?? )

      Щом искаш да напредваш бързо започвай да четеш и да тренираш яко - http://moto.nauss.ru/vosdenie.html След 2-3 години си готов
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #4
        Най добре е да те понаучи някой крос майстор на основните неща, преи да си затвърдил грешките които правиш.

        Иначе аз виждам нещата така:

        1. тренировки на трасе(без скоци) за техника и физическа сила.
        2. много каране в гората за трупане на опит, по възможност с по опитни хора, зада ти дават съвети за това-онова.
        3. книгата дето ти препорача колегата, зада прочетеш за проблемите и решенията, та да имаш представа за какво става въпрос.

        Коментар


        • #5
          много благодаря за отговорите!

          а тук дали има между вас желаещи да се 'поразходят' с начинаещ из близките софийски възвишения ?

          сайт-чето е много интересно. захващам се с него.

          Коментар


          • #6
            В събота правихме тренировка с новаците в ендурото от Стара Загора. Имаше 2-3 момчета, съвсем нови и въпреки, че карахме в туристическо темпо се убиха да падат при всяка промяна на релефа на пътя, а накрая и единият си счупи крака Всичко това е поради липса на навици и практика! Падналите дървета в началото правеха опити да ги минават под какъвто и да е ъгъл, но като изпопадаха по 1-2 пъти разбраха за какво става въпрос. После пък пред по-високите наставаше едно суетене, ама така е в началото. Лошото при ендурото е, че ситуациите са доста различни и до извода трябва да стигнеш повече сам от практиката
            Затова ти препоръчвам да караш много и първо бавно, като търсиш постепенно трудното, а не да се пуснеш с някоя група, която вече е понапреднала и да направиш беля, правейки опит да държиш тяхното темпо!
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              И най важното е като се измориш да спреш да починеш, а не да се пребиеш да гониш тези с които си и да се притесняваш че ги бавиш, защото като счупиш нещо по теб, наистина ще стане голям проблем за цялата група да се чудят как да те свалят от гората, пък да не говорим че поне 2 години ще "ближеш рани"!!!

              Коментар


              • #8
                Да се научиш да караш ендуро си е доста сложно. Аз преди 7 години се мъчех с един МЗ250 трофи , но има ефект. Само докато свикнеш какво може да очакваш от мотора си трябва мнооого време. Тва си е все едно да се научиш да ходиш. На хората това им отнема около 4 до 40 години
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #9
                  аз за момента си карам сам, но, както каза събин, иска ми се поне веднъж да изляза с някой, за да не зауча грешно основните постулати в ендурото.

                  иначе средно навъртам по 100км на weekend. като на асфлат не стъпвам. тази седмица търсих пътища м/у разни села в балкана - северозападно от софия. в гора м/у дърветата също карам, но засега не толкова често. абе основно по коларски пътища и по пресъхнали ручеи. последното направо ми сваля килца от коремчето.

                  ето малко снимки от една кратка разходка, когато не ме мързи да спирам да снимам




                  Коментар


                  • #10
                    За да си във форма, 100 км трябва да ги правиш на ден !!!
                    Правили сме и по 300. Я питай Митков.
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      da kara6 motor vav gorata ne e mnogo lesno zapo4nalsam ot ijeta ta ne e mnogo lesno za da se nay4i6 triabva dosta i da pada6, bez tova ne minava,koito ne kara toi ne pada,iska pove4e karane i da se vnimava az karam po4ti vseki den iz prese4eni mesnosti,i ne e imalo den da ne padna,ama ne samo po pati6ta napravo vav gorata i nikoga ne priabva da bade6 sam vse niakoi triabva da e sas teb,4e sam si patil i to mnogo,e na mene mi se nalaga po4ti sam da karam 4e niama sas koi no vajnoto e 4e si pravia kefa.

                      Коментар


                      • #12
                        da moje da se kaje 4e po4ti vseki den pravia po 80 do 100km

                        Коментар


                        • #13
                          По 100 км на ден От вас мотор не е за купуване
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            e nali e za karane ne e da ti stoi samo doma i da go laska6.

                            Коментар


                            • #15
                              Ама всеки ден по 100км ли трябва да се минават или може и по-рядко??
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X