Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотокрос -късно ли е да се започне на 18 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    да може би наистина че уменията не е сигурно дали трябва да са повече но са малко по различни
    все пак не съм много съгласен че физическото натоварване е много по малко в ендурото
    просто е по различно
    това е като да бягаш 1км или да бягаш 10 км
    разликата е че в ендурото ако искаш можеш и по да не се натоварваш но ако караш на макс през цялото време става почти непосилно натоварването
    та трябва да си преценяш силите доста внимателно
    все пак много зависи и от типа на състезанието
    ако е като ерзберг например повярвайте ми мотокроса ще ви се стори като забавление в сравнение с натоварването там
    какви ли не легенди от мотокроса и от париж дакар и от къде ли не припадат на ерзберг или се отказват
    е сега ако трасето е по леко и не си даваш много зор може да финишираш без да си се изпотил даже
    а така като гледам и ендурото в българия взе от кръг на кръг да става все по сложно и трудно като трасета

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от mitkov
      не съм много съгласен че физическото натоварване е много по малко в ендурото
      Не казах МНОГО по-малко,а по-малко
      това е като да бягаш 1км или да бягаш 10 км
      Абе май че имаш право.Но все пак си мисля,че на ендуро състезанията трасето е такова,че по-имаш време да отдъхнеш.По твоята логика всички дисциплини се натоварващи взависимост от това колко зор си даваш.но не е съвсем така.Колкото и зор да си даваш на супермото примерно натоварването е по-малко от половината при мотокроса.То и за това сигурно Кърт Никол и Джеф Уард(Ward...не знам как е на бълг.правилно) са звезди в супермотото в щатите...А да си виждал състезател по мотокрос над 30 да се класира там?
      К. Кулев

      Коментар


      • #33
        прав си
        на ендурото има участъци където може да си отдъхнеш и да вземеш малко въздух
        супермотото пък е готин спорт и в сравнение със мотокроса наистина е
        доста по ненатоварващ
        макар че като гледах последните състезания по супермото които бяха включени във екстремните игри в щатите като нова дисциплина направо ми се сториха като скоростен суперкрос

        Коментар


        • #34
          Калине, забравяш един важен елемент от ендурото а именно навигацията. Дори маркировката да е перфектна, пак е необходимо да имаш представа къде си точно в пространството. На много хора които участваха тази година в ЕШ това нещо им липсва и макар да карат добре, не могат да се класират добре. (на мен също ми липсва този усет като нямам карта пред очите)

          Сравнението крос-ендуро с бягане на 1 и на 10 км е много точно. Има нещо още - голяма е разликата да знаеш какво има след завоя и да не знаеш
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #35
            да и димитър е много прав
            а и той е пример за човек започнал на доста голяма възраст

            а вижте кво съветва начинаещите бат Рики Кармайкъл
            няма да го представям кой е ,би трябвало всеки интересуващ се поне малко от моторни спортове да знае


            "Ride within your limits."


            -Ricky Carmichael

            RC gave the most surprising answer. The former Supercross Champion and winningest Nationals rider of all time is known for his "bleeding edge" riding style. Considering Carmichael's uncanny ability to let it all hang out without crashing (at least not often), he gave us a seemingly unconventional response. His foremost advice for new riders would be to know their limits and stay within them. It's good to push yourself, but it's important to know where your abilities are and not ride over your head.

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от mitkov
              ...
              "Ride within your limits."


              -Ricky Carmichael

              RC gave the most surprising answer. The former Supercross Champion and winningest Nationals rider of all time is known for his "bleeding edge" riding style. Considering Carmichael's uncanny ability to let it all hang out without crashing (at least not often), he gave us a seemingly unconventional response. His foremost advice for new riders would be to know their limits and stay within them. It's good to push yourself, but it's important to know where your abilities are and not ride over your head.
              На това му се "вика" Платено Съобщение с възпитателна цел за подрастващите американчета
              Как да си разбереш "лимитите" - само като ги постигнеш, а и те се сменят с научаването, т.е. трябва да ги пробваш често, т.е. всичко от казаното отива по дяволите
              Това мое разсъждение е чисто теoретично - Карайте РАЗУМНО и Само в органиченията си (като мотото на Събин).
              А за научаването над 18 години - аз се научих да карам snowBoard на 30години на 40 мисля да се науча мотор (имам книжка от 20 годишен, но не съм карал много, много)
              Тоест никога не е късно да се научиш нещо, ако не се опитваш да станеш световен шампион

              Коментар


              • #37
                Що да е "платено съобщение с възпитателна цел"?
                Тва е най-голямата тънкост и майсторлък - да не си надценяваш възможностите и да караш на тяхната граница.
                Който не го усеща това или пада много или се движи бавно. И в двата случая крайния резултат е кофти
                Митков, аз наистина по-сериозно карам мотор от твърде зряла възраст (около 30), но опита от балканчетата не е за подценяване
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #38
                  Абсолютно правилно!
                  Аз стартирах в рамките на възможностите си тази година и класиранията ми бяха чудесни. След като започнах явно да се надценявам пристигнаха и неприятностите: спукани гуми, скъсани връзки, технически неизправности.
                  Особено в ендурото тръгването "ва банк" почти сигурно те обрича на провал За да си в ритъм с ориентиране, каране и да не рискуваш незнаейки какво има след завоя, карането трябва да е много добре преценено.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #39
                    според мен това което казва рики важи с двойна сила за ендурото спряма мотокроса
                    особенно важи за хора които наистина искат да се научат да карат а не просто да направят впечатление в няколко състезания

                    Коментар


                    • #40
                      Ам'чи тъй ми!
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #41
                        за мен това е много вярно, знаейки лимита си си осигоряваш един вид.. дори бавно прогресиращо разжитие.Аз съм си патил,и съм имал и много късмет.ако се надскачаш една евентуална контузия ще ти коства много повече от кокото примерно 3 места на финала.!! всяка кокнтузия те връща назад главоломно. И мотокроса и ендурото се искам много интелект и тактика, и на трасето и по принципвинаги има какво да се научи от големите състезатели като Рики, аз лично си го спомням и съм си записвал като ненормален сустезанията от американсия шампионат на видеокасети и докато моите приятели си зимаха филми от видеотеките аз си гледах суперкрос винаги когато имах време , и когато тои караше 125.. в началото и той много падаше и си трошеше кглавата(когато хъсът ти е малко в повече) но явно се е научил от грешките си и сега го виждате къде е !!!просто можи би както в шаха трябва да се мисли 3 хода или 3 завоя напред!!!
                        full time rider, part time racer
                        jrc4life

                        Коментар


                        • #42
                          а за възрастта за мен важи правилто -- който си може -->си може!!!
                          дали сте много примери от сащ, които го потвърждават на 100%. А за Бг наистина по друг начин стоят нещата.Бучака наистина си дава много газ, на времето не знам как са го отказали, защото аз сам се отказах преди него .Тогава имах възможността заедно с него да ходим на доста състезания в чужбина и горе доло видях как се прави този спорт--- дълеч от това кето правехме тук в бг. И бях на 17 и решех че не може моя живот да зависи от това дали някой ще е на кеф и ще дава пари за спорта, а утре може да не е..и всичко да се срине.а ми беше мечта да имам спонсор и всико което да правя е да тренирам и да се състезавиам... но само само на5 състезания РШ и 3-4 балкански .. нямаше смисъл.И добре че не си зарязах училището както всички мои връстници тогава
                          Правенето на спорт изискваше да пожертваш всичко и да правиш само едно - да тренираш, но да има защо.
                          В Бг според мен ситуацията е такава защото момчета подвени от мечтата или идеята или мисълта за спорта , зарязват свиско и се втурват да стават състезатели, (в днешни обаче май не е така защото или тате ти копува мотор или гледаш, а тези които имат спонсори се броят на пръсти)обаче когато спонсорите ти или отборът ти те изостави и не можеш да си намериш друг и се оказва че това кето си правил предишните няколко години отива на вятъра.
                          и от там нямаш работа.. ако си бил малд --- нямаш образование, нямаш нищо само спомени от това какво е било и какво е можело да бъде...
                          Тук звездата на един добър състезател огасва много вързо , след тежка контузия или когато не е толкова добър колкото е бил преди!!! А на всякаде по светя хората се уважават и ценят постиженията на колегите си, учат се от тях, държат ги в спортната среда за да учат и помагат на младите. Митков е прав наистина маше такива исказвания за Бучака че е пенсионер тогава но тва си е част от бг манталитета, а той може да научи много хора на много неща.. сами виждате сега как се движи по трасето евала на момчето .. идва му от вътре и си прави кефа. и аз това се опитвам да правя
                          но и за това са има рецепта----> ендуро шампионат и Б група , караш за кеф колкото и когато можеш.и останах с впечатление че тук има нещо което в мотокроса го няма - една приятелска атмосфера, сякаш всичко е на майтапи на на никой не му пука дали ще е 3ти или 5ти или 10 а му пука за това д аси искара яко и да си достави мах. удоволствие. без да се превземат и да се правят на великите състезатели и (голямото добро утро).. това за мен е много ценно да се запази с развитието на ендуро шампионата
                          full time rider, part time racer
                          jrc4life

                          Коментар


                          • #43
                            JRC, радвам се, че се присъедени към ендурото! С идването на нови попълнения от мотокроса шампионатът ни само ще спечели и се надявам тази година да привлечем още такива хора за идеята. Предстои да си направим добра програма и добър правилник, а и федерация, която да движи нещата. И при нас имаше тази година малко спорове, най вече тук във форума, но те се дължаха на недоизяснени и стройни правила. Иначе по време на състезания сме си една голяма весела, приятелска група, която си комуникира всеки със всеки без надувки и предразсъдаци. За сезон 2006 ще изгладим до минимум несъвършенствата. Лошото е само, че за една по-голяма организация ще трябват и доста пари, но ще я къдрим някак си.
                            Колкото до Бучака, той има всички възможности да се пребори и за участие в европейски и световни състезания, а ние ще гледаме да го изстреляме нагоре, защото той го заслужава!
                            Още веднъж, добре дошъл в Ендурото и Форума
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #44
                              прави кефа. и аз това се опитвам да правя
                              но и за това са има рецепта----> ендуро шампионат и Б група , караш за кеф колкото и когато можеш.и останах с впечатление че тук има нещо което в мотокроса го няма - една приятелска атмосфера, сякаш всичко е на майтапи на на никой не му пука дали ще е 3ти или 5ти или 10 а му пука за това д аси искара яко и да си достави мах. удоволствие. без да се превземат и да се правят на великите състезатели и (голямото добро утро).. това за мен е много ценно да се запази с развитието на ендуро шампионата
                              JRC цялото ти мнение е много хубаво като тази част особенно ми допадна
                              така е ендурото си е фън
                              никой не се прави на голяма работа
                              па и да се прави няма кой да му обръща внимание
                              като цяло цари доста приятелска атмосфера която на моменти може и да се изостря но това не продължава повече от няколко часа
                              освен това самата специфика на състезанията е такава че не се знае кой на кое място ще завърши
                              има много неизвестни,трасето е дълго и кво точно ще срещнеш по него не се знае
                              има едно 10 -15 души от които не се знае въобще кой ще стане първи или последен, а като гледам напоследък тия 10непредвидими взеха да стават все повече
                              като цяло ендурото на всякъде по света е по скоро любителски и за кеф спорт отколкото някакъв сериозен и с много инвестиции и спонсори топ спорт
                              точно за това е и най масов и участват в него всякакви хора
                              който е решил да става световно известен или да изкарва купища пари от спорт
                              ще е по добре да се захване с нещо друго

                              Коментар


                              • #45
                                ... изключение правят обаче топ пилотите на тимовете Я виж Митков, колко спонсора има всеки от тимовите състезатели. Където играят икономически интереси има и професионализъм.
                                Иначе аз точно щях да се обаждам на Облуцки да кара при нас, те пък Хускварна го "помолили" преди мене и сега няма как.
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X