От: Honda Transalp 600 Обслужване
Здравейте момчета
Мойта Хондичка вече 600 км не ми е прекъсвала и е ми е създавала главоболия, мисля че проблема е напълно оправен
Нямаще да се справя без ваша помощ, за което съм ви мноооооооооого благодарен.
И както обещах, ако имате време и желание, може да пием някъде по една бира за здраве ит от благодарност
само кажете кога и къде
Още веднъж МНОГО БЛАГОДАРЯ
Здравейте момчета
Мойта Хондичка вече 600 км не ми е прекъсвала и е ми е създавала главоболия, мисля че проблема е напълно оправен
Нямаще да се справя без ваша помощ, за което съм ви мноооооооооого благодарен.
И както обещах, ако имате време и желание, може да пием някъде по една бира за здраве ит от благодарност
само кажете кога и къде
Още веднъж МНОГО БЛАГОДАРЯ


) този шум ще го има и в двата случая, а не само когата мотора набира. Сетих се че съм пропуснал нещо важно в предният пост. Понеже пластината която фиксира (силно казано фиксира, но не се сещам за по-подходящ израз) предният пиньон към вала на скоростната кутия се беше износила доста (сякаш пиньона е премазал зъбците и, докато се е опитвал да изхвръкне на вън и дори имаше следи от главите на болтовете по вътрешната страна пласмасовия капака на предния пиньон) я подмених с нова (пак оригинална от Бултрако). Сега ми хрумна всъщност че наистина двата пиньона може да не са в една равнина понеже новата пластина не е износена грам и не позволява на пиньона да излезе толкова навън (но пак остава въпроса не би ли трябвало да се чува шум и в двата случая?) Ще пробвам да сложа старата и ще докладвам :-)
. Смених новата фиксираща планка със старата, шума си остана. После реших да обърна предния пиньон обратно по предложението на ВладиЧ, ефекта беше, че болтовете стържат по капака, но въпреки това направих един тест без капака и шума пак си е там. Включително подложих старата планка м/у пиньона и новата, както и пробвах да подложа старата планка от вътрешната страна на пиньона но пак без резултат. Последните импровизации ги видах на снимки по разни форуми (чичко гуугъл е голяма работа :-) ) След всички възможни комбинации които може да се направят шумът си остава. По разни чужди форуми четох, че афтърмаркет пиньоните били по-шумни от оригиналните и причината била гумения пръстен на оригиналните. Попаднах и на едно мнение в поредния форум в което човека твърдеше че след известно време пиньоните и веригата се напасвали и шумът изчезвал и за сега моето решение ще е същото. Ще покарам 100 - 200 км. и ще направя един оглед на нещата.
Коментар