Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Transalp 600 Обслужване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Honda Transalp 600 Обслужване

    Точно това с фаската за закрепващата планка е отпред! Обърнал си обратно венеца при монтажа и няма съосие. За това писах по-горе...
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #47
      От: Honda Transalp 600 Обслужване

      Владич благодарско, тя за това и дрънчи значи ... будала човек и вързано куче го хапе

      Коментар


      • #48
        От: Honda Transalp 600 Обслужване

        Както пише в подписа на ВладиЧ, една снимка казва повече от 1000 думи.

        Погледнете тук http://www.xrv.org.uk/forums/africa-...bearing-2.html пост номер 13
        и тук http://www.xrv.org.uk/forums/africa-...tml#post292708 пост номер 8 (на третата снимка е показана разликата м/у оригиналния и JT пиньона)

        И за капак (така да се каже) се консултираме с манюала където пише, че пиньона се монтира така, че да се виждат надписите.

        Вече изчезнаха всички съмнения (поне за мен), за това как трябва да се монтира пиньона и аз съм го монтирал правилно. Сега следва каране докато изчезне шума или се счупи нещо (или пък се прибия някъде)

        П.С.
        И двата линка са към теми за Африка Туин РД04 и както излиза, и на Африката и на Трансалпа има само един начин да се монтира пиньона и тои е с надписите навън така че да се виждата (както пише и в сервизната книжка която междувпрочем е една и съща и за двата модела или поне тази на haynes която аз имам)

        П.С. 2 :-)
        Неоригиналния пиньон на снимките е на JT, моят е абсолютно същия.
        Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
        Honda Varadero XL1000 SD03 2011

        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


        • #49
          От: Honda Transalp 600 Обслужване

          Да, ама по-горе беше писано че дебелата част е на вътре. Трябва да е навън, като на снимките.
          Yamaha XT​M600E '98
          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

          Коментар


          • #50
            От: Honda Transalp 600 Обслужване

            http://www.xrv.org.uk/forums/attachm...8072008248.jpg това е важната снимка според мен, моята оригиналната беше поставена както е тази от ляво и това е правилния начин

            Коментар


            • #51
              От: Honda Transalp 600 Обслужване

              [QUOTE=лева. В края на краищата един съсипан вторичен вал те връща с около 400 лв за вала и сумати време и допълнителни разходи при ремонта.[/QUOTE]
              Точно тоя вал струва в Бултрако 252 лв. за AT RD07 и не те връща с 400, а с доста повече.На Трансалпа ще е сходно някъде. На мен ми излезе повече от 2000лв, защото се хванах да сменям всичко. И не за друго , ами за да се извади тоя вал се разглобява половината двигател , а като е разглобен си казваш , тъй и тъй е отворен , я да сменя това, това, това и сумата става. А щом казваш , че ти е нова веригата, може и да си внушаваш, просто си свикнал с щум на износена верига и сега ти звучи различно. Ако не се скъса веригата не виждам как ще се пребиеш точно от нея.Споко , карай си , смазвай редовно и хич не мисли за дефекти.
              ПП Чавдаре, до къде я докара?

              Коментар


              • #52
                От: Honda Transalp 600 Обслужване

                Казах ви, че не знам как е при Трансалпа и при RD 04. Ама за RD 07 е така направен пиньона с двата успокоителя, че просто не можеш да го обърнеш. Първо, защото само от ВЪНШНАТА страна има врязано в успокоителя място за закрепващата планка, което се вижда много ясно и второ, ако все пак си особено упорит, и въпреки това го обърнеш пиньона, то той е така направен, че при това положение няма как да сложиш закрепващата пластина. Тя просто не стига до фрезенга на оста, и не може да се завърти, и фиксира с болтчетата. Просто и елегантно решение. Явно Хонда са си взели поука от такива оплаквания и обръщания на пиньони при по-старите модели! Колкото до използването на шир потреба и неоригинални части (пиньони), то там трябва особено да се внимава, за да не си отвориш с по-евтиното по-голяма беля!
                Последно редактирано от ВладиЧ; 17-04-12, 18:20.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #53
                  От: Honda Transalp 600 Обслужване

                  Не половината а целия! Шлиците на този вал могат да се износят ако се кара системно с пренатегната верига! 2-3 см луфт са малко, трябва минимум 4,5 см да е луфта. Експериментирал съм с откачен амортисьор да повдигам задната дума по целия ход на окачването и при 2 см луфт веригата доста силно се изпъва в една определена част от хода. Използването на неоригинален зъбак няма как да доведе до износване на шлиците. Моя двигател примерно не си знае километрите, но няма и помен от износване на шлиците.
                  Емо - моя ДВГ вече е на рамата, останаха дреболиите....
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • #54
                    От: Honda Transalp 600 Обслужване

                    Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                    Емо - моя ДВГ вече е на рамата, останаха дреболиите....
                    ООООО честито-значи другата седмица идвам да караме-на мен от момента на качването на двигателят в рамката до първото кръгче ми трябваше една седмица, а ти като по-грамотен технически от мен ще се справиш за по-кратко.Щях да дойда още в събота,ама съм в Търново по работа,а неделя и понеделник работя,така ,че събитието се отлага . Ама няма да ти се размине

                    Коментар


                    • #55
                      От: Honda Transalp 600 Обслужване

                      Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                      Точно тоя вал струва в Бултрако 252 лв. за AT RD07 и не те връща с 400, а с доста повече.На Трансалпа ще е сходно някъде. На мен ми излезе повече от 2000лв, защото се хванах да сменям всичко. И не за друго , ами за да се извади тоя вал се разглобява половината двигател , а като е разглобен си казваш , тъй и тъй е отворен , я да сменя това, това, това и сумата става. А щом казваш , че ти е нова веригата, може и да си внушаваш, просто си свикнал с щум на износена верига и сега ти звучи различно. Ако не се скъса веригата не виждам как ще се пребиеш точно от нея.Споко , карай си , смазвай редовно и хич не мисли за дефекти.
                      ПП Чавдаре, до къде я докара?
                      Е да, де и аз това казвам :-) Сега, дали вала е 250 или 400 лв. не е проблем. Проблема е (както казваш и ти) че познавайки себе си като отворя двигателя, най- вероятно ще му сменя половината карантии :-)

                      Сега по проблема. Преди половин час се връщам от едно кратко каране около 100 км. Все повече се убеждавам че просто шума които чувам за мен е нов и за това ми е странен. Може би направих голяма грешка че първото кръгче след като събрах мотора го врътнах без каска (беше наистина кръгче, като не съм вдигал повече от 30 км/ч не ме съдете) Всъщност установих че това което чувам, се чува само при скорост около 20-30 км/ч и то само ако шлема ми е отворен. Малко по-бързо или по-бавно и наистина трябва да се ослушваш за да чуеш че това нещо има верига.
                      Последно редактирано от Grayfox; 17-04-12, 21:13.
                      Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                      Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                      Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Honda Transalp 600 Обслужване

                        Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                        Не половината а целия! Шлиците на този вал могат да се износят ако се кара системно с пренатегната верига! 2-3 см луфт са малко, трябва минимум 4,5 см да е луфта. Експериментирал съм с откачен амортисьор да повдигам задната дума по целия ход на окачването и при 2 см луфт веригата доста силно се изпъва в една определена част от хода. Използването на неоригинален зъбак няма как да доведе до износване на шлиците. Моя двигател примерно не си знае километрите, но няма и помен от износване на шлиците.
                        Емо - моя ДВГ вече е на рамата, останаха дреболиите....
                        Това с откачения амортисьор го пробвах и аз, хлабината на веригата наистина трябва да е поне 4 см за да може като се подредят оста на предния пиньон, шарнира и оста на задния пиньон в една линия веригата да има някаква хлабина имаче е пренатегната.

                        П.С.
                        Абе, как може да се цитира повече от едно мнение в един пост? Може да ме поучавате на лични, за да не се оспами темата :-)
                        Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                        Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Honda Transalp 600 Обслужване

                          Да, винаги го казвам това на хората, които забележа, че карат с прекалено опъната верига но....
                          Освен това предполагам оказва лошо влияние на лагера на изходящия вал, който е зад пиньона. Защо на лични? Нали за това е темата
                          Емо - няма да е скоро....кризата леко ме застъпа...
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • #58
                            От: Honda Transalp 600 Обслужване

                            Поради липса на по-подходяща тема ще питам тук.
                            След катастрофата от преди малко която останх почти невредим (насинено коляно и навехната китка не се броят) явно ще трябва да си прегледам предницата на мотора. Въпроса ми е как да проверя дали са ми прави коловете. Катастрофата беше с лека скорост, тоест почти успях да спра, но уви почти. Блъснах едно БМВ 3 странично в средата на шофьорската врата защото пича беше решил да направи обратен завой от крайна дясна лента на бул. Прага през три ленти и една небрежна двойна непрекъсната линия. Просто си нямате на представа колко ме е, яд че тоя въобще се е родил направих всичко по силите си да се раздели с книжката си особенно след като си тръгна щото бързал. Отиде ми чисто новата оригинална кора от ляво, дръжката на съединителя и кой знае какво по предницата. Съжалявам за лирическото отклонение но наистина съм посинял от яд. Въпроса ми е какво да проверя след въпросния удар. Благодаря за съветите предварително.
                            Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                            Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Honda Transalp 600 Обслужване

                              На око е трудно да се види ако кривината не е голяма. Най-сигурно е да се свалят и да се завъртят на струг. Там лесно се хващат и малки изкривявания.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Honda Transalp 600 Обслужване

                                Благодаря, ще го проверя при първа възможност, за съжаление от утре вече няма да съм с каска а с колан :-( В ядът си пропуснах да отбележа, че карах мотора около 3-4 км от местопроизшествието до нас и не забелязах промяна в управлението на мотора. Разбира се не съм карал нормално имайки впредвид прецаканата ръчка на съединителя и полицейската кола която ме ескортираше до нас (тука е момента да отбележа колко коректно се държаха момчетата от КАТ)
                                Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                                Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                                Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X