Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
    Мазохист! ....
    Мисля да минавам отдолу, че там го дават дъжд(през Търново е сняг) и ако в събота по някое време си свободен , като мина покрай Ямбол мога да ти звънна да се видим. Забравих, има ли бензиностанции вече на магистралата или ще ртябва да слизам?

    Коментар


    • #32
      От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

      Звънкай!
      Има бензиностанция на 274 км. това е точно преди отбивката за Ямбол.
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #33
        От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

        В събота сутринта аз пък тръгвам за Софето. Може да си спретнем една среща при теб Румба. На по кафе
        BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
        LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
        Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

        Коментар


        • #34
          От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

          Ся ко?
          Де ще ви диря мажоретки у тоа студ???
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #35
            От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

            Лоста на предната спирачка би трябвало да не се стиска с цяла ръка, а с един, два или три пръста максимум. Останалите свободни се използват за контрол над кормилото. Така при поднасяне на предното колело се избягва рефлекса за стискане на кормилото и съответно се увеличава натиска върху предната спирачка, вместо да се охлаби. Дори и използването само на един пръст/кутрето/ помага да се отпусне усилието върху спирачката, заради постоянния контрол върху кормилото.
            Колкото усилието, приложено върху лоста на предната спирачка е по-малко, толкова по-добре може да се контролира онази зона на спирането, предшестваща поднасянето.
            При мотор с АБС горното не важи. Язе че си карам моторо по спартанския начин Да не земат да ми атрофират усещанията. Инак АВС е полезно изобретение.
            Gnome Rhone AX2 800 1938
            Yamaha XT600Z 1VJ 1986
            Husqvarna Te 510 1989
            Argvmentvm ad novitatem

            Коментар


            • #36
              От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

              Има ли някой идея, защо в пистовите шампионати(MotoGP,Superbike...) не ползват АБС? При положение, че са бъкани с електронни системи за всичко, карат на дъжд и т.н. Ако им беше нужен АБС, щяха да измислят 200-грамов вариант с регулиране, каъвто им е тракшънконтрола примерно.

              Коментар


              • #37
                От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                Първоначално публикуван от cek Преглед на мнение
                Има ли някой идея, защо в пистовите шампионати(MotoGP,Superbike...) не ползват АБС? При положение, че са бъкани с електронни системи за всичко, карат на дъжд и т.н. Ако им беше нужен АБС, щяха да измислят 200-грамов вариант с регулиране, каъвто им е тракшънконтрола примерно.
                Поради същата причина, поради която на нито едно GP (коли, камиони, мотори, мотокари, DTM) не се ползва АБС.
                ABS има много по-лош перформанс за ПИЛОТ с уменията поне на Нариан Картикян.

                С риск да се повторя: Ако си задаваш въпроса "... с или без ABS...?" то задължително си за ABS.
                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                Коментар


                • #38
                  От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                  Първоначално публикуван от cek Преглед на мнение
                  Има ли някой идея, защо в пистовите шампионати(MotoGP,Superbike...) не ползват АБС? При положение, че са бъкани с електронни системи за всичко, карат на дъжд и т.н. Ако им беше нужен АБС, щяха да измислят 200-грамов вариант с регулиране, каъвто им е тракшънконтрола примерно.
                  Защото точно тези знаят как да спират, а пък и не им се налага да го правят толкова често, те ползват спирачките за да намалят скоростта колкото да не изхвръкнат от завоя, а не за да избегнат удар с кретена който прави обратен завой през двойна непрекъсната линия на 6 лентов булевард (миналата година гледах този филм на живо от първата седалка която точно зад кормилото на мотора). Защото всичките тези състезания се правят в котролирана среда тоест на писта където няма други участници в движението освен лудите глави дето се състезават. Там никой не прави резки малоумни маневри просто ей така.
                  Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                  Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                  Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                  Коментар


                  • #39
                    От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                    На 0.05сек. се вижда(гледай предния диск), че не спират екстремно

                    Тук също:

                    Коментар


                    • #40
                      От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                      Жалко, че не са целите състезания, тогава ще се види че и на първата и на втората и така до последната обиколка, завоя заради който е това екстремно спиране си седи кротко на едно и също място и не изхвъква изневиделица в последната секунда. Пилота знае къде е завоя и се е проготвил за него още от предходния, дори знае горе-долу с каква скорост може да влезе и да излезе щото е карал пистата на тренировки, квалификации и така нататък, тези неща в ежедневието стоят по мааалкооо по друг начин. Дали щеше да спира така ако имаше вероятност един чичка да му лисне една кофа с вода в последната секунда пред гумата

                      И за да не е тотален оффтопик ще си кажа и мнението по темата ABS vs. no ABS.

                      Аз карам мотор без тази система, но ако имаше опция да монтирам такава при това с опцията да мога да я излючвам когато реша, сигурно отдавна щях да съм го направил. Смяната на мотора с такъв който е с АБС обаче, за мен на този етап не е приемива и ще си карам така, когато се наложи да сменя мотора с по-нов най-вероятно ще гледам да я има.
                      Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                      Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                      Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                      Коментар


                      • #41
                        От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                        Ако за тежък мотор на асфалт АБС-а е задължителен, то за същия мотор на черно спускане може да е фатален в това мисля няма никакъв спор. Обаче продължават да се цитират едни килограми които са далеч от реалноста: " While the first generation of motorcycle ABS weighed around 11 kg. The current generation (2011) presented by Bosch in 2009 weighs 0.7 kg (ABS base) and 1.6 kg (ABS enhanced) with integral braking."
                        Имам някакъв спомен, че бях чел че дори успяха да го вкарат и под 0.5кг. вече, но не ми се търси статията. Така че използването на по-голямата тежест като довод "за и против" е абсурдно.
                        Между другото понеже споменахте пистовите мотори, преди години беше същия спор относно тракшъна, а сега всички имат тракшън контрол и се стартира на пуната газ, контрол на предното колело във въздуха(wheely control), щото ако мотора използва 10 коня, за да вдигне предната гума във въздуха, защо да не използва 6 коня, но да бута мотора напред на две колела...И между другото АБС си имат, е не е същото, но приплъзващия съединител прави точно това-не позволява мотора да изгасне като му се набият "кучките" в завой, използва се и двигателя като спирачка, и усещането е точно като работещ АБС на задното колело, е освен в случаите когато е във въздуха(доста често). Така или иначе технологиите напредват, но се стига до един момент-кой е по-добър състезателя или инжинерите и между кои всъщност е състезанието.

                        Коментар


                        • #42
                          От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                          На мен също ми е много интересно,като започнат да се коментират разни тегла ...АБС-а колко тежи.....Тавата колко тежи...онова колко тежи... Ами аз ,като съм 115 кила ,да не би мотора ми да върви по-малко или да не мога да мина от еди къде си,щот съм тежък... дрън,дрън...
                          да кажеш ,,неща АБС,щот тежи"
                          ПП я някой да го направи това с лек мотор ,пък после да си говорим,кое колко тежи...- аз съм си за всички електронни ,,дяволии'' Да,АБС-а пречи на черно,но на всички адвенчър мотори,той се изключва!!
                          http://www.youtube.com/watch?feature...&v=tjnTNOlKy-M
                          ПППЦентъра на тежеста е друго нещо....
                          Последно редактирано от churov; 24-01-14, 15:49.
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #43
                            От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                            Първоначално публикуван от cek Преглед на мнение
                            Има ли някой идея, защо в пистовите шампионати(MotoGP,Superbike...) не ползват АБС? При положение, че са бъкани с електронни системи за всичко, карат на дъжд и т.н. Ако им беше нужен АБС, щяха да измислят 200-грамов вариант с регулиране, каъвто им е тракшънконтрола примерно.
                            Защото никой от нас тук ,не е пилот от Moto GP - ние сме си дървени философи
                            Почти няма сериен автомобил без АБС ,а пък онези от Ф1 още не са се усетили
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • #44
                              От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                              Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                              ...
                              ABS има много по-лош перформанс за ПИЛОТ с уменията поне на Нариан Картикян...
                              Няма такова нещо. Забранени са просто понеже това са състезания за пилотско майсторство, а не само за технически постижения. Ако се натъпчат с всички възможни електроники състезанията ще станат скучни и еднообразни.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #45
                                От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                                Няма такова нещо. Забранени са просто понеже това са състезания за пилотско майсторство, а не само за технически постижения. Ако се натъпчат с всички възможни електроники състезанията ще станат скучни и еднообразни.
                                Аз затова съм се качил да карам мотоциклет, а не той мене, за да не мие скучно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X