От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси
Аз пък не бих си купил кола с електронни системи - с уговорки за АБС. Не ми харесва някаква електроника да ги мисли вместо мен, но тове си е за мен. АБС-а на колата съм му направил копче да го спирам и включвам, като на сняг почти винаги е изключен.
За АБСа на мотор - това е едниственото електронно нещо, което безспорно бих искал да имам на мотоциклета. Мисля, че за асфалт не може да ме се намерят недостъци, освен привикването към антиблокиращата възможност (т.е. лоши навици, като да не мислиш за блокирането). Аз имам склонност да падам заради блокиране на предна гума (и съм го правил), затова ми е важно. Просто карам винаги с пръсти на спирачката и при евентуална неочаквана опасност много лесно "скачам" на ръчката. При хлъзгава настилка падането не е трудно при такова "паник" спиране, и точно там АБС-а ще помогне много.
Първоначално публикуван от Shider
Преглед на мнение
За АБСа на мотор - това е едниственото електронно нещо, което безспорно бих искал да имам на мотоциклета. Мисля, че за асфалт не може да ме се намерят недостъци, освен привикването към антиблокиращата възможност (т.е. лоши навици, като да не мислиш за блокирането). Аз имам склонност да падам заради блокиране на предна гума (и съм го правил), затова ми е важно. Просто карам винаги с пръсти на спирачката и при евентуална неочаквана опасност много лесно "скачам" на ръчката. При хлъзгава настилка падането не е трудно при такова "паник" спиране, и точно там АБС-а ще помогне много.
Може и да има смисъл в онази мъдрост за "повече километри, по-малко постове"...

Коментар