Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

    Да мястото за резервните гуми няма да може да се ползва ако сложа Сафати резервоарите, защото тези целите кори отпадат. Още съм с нормалните обаче. Не съм се отказал

    Искам да ги облепя с изолация, но в момента е много студено в сервиза ми и няма да стане хубаво. Отделно искам да купя и 2-ри комплект помпа за инжекциона, кранчета и датчик за резервата ама "нема паре". Затова сложих тези засега.

    Коментар


    • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

      Ръчката на съединителя на всички мотори идва странно дълга. Реално рядко хвашам с повече от 2 пръста и никога с 4.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9952.JPG
Прегледи:1
Размер:45.2 КБ
ID:5253717

      Минусът на дългата ръчка, е че се чупи много по-лесно при падане.

      Ето я скъсена като за 3 пръста.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00768.JPG
Прегледи:1
Размер:96.0 КБ
ID:5253718

      Преди просто ги режех и правех топче от течен метал, но се оказа, че течният метал е много абразивен и яде ръкавиците. Сега ги нося на Юли и той ми ги заварява все едно е оригинално къса.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00767.JPG
Прегледи:1
Размер:71.4 КБ
ID:5253719

      Коментар


      • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

        Дойде време да си сложа и дръжки с подгряване. КТМ продават комплект за Адвенчъра, при който нагревателите са вградени в самата гума.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9939.jpg
Прегледи:1
Размер:70.4 КБ
ID:5253771

        За моя голяма изненада, дръжките се оказаха Daytona (Made in Japan). Би трябвало да са качествени след като ги продават под КТМ лого

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9942.JPG
Прегледи:1
Размер:71.2 КБ
ID:5253772

        Комплекта идва с ключ с 3 положения. "Старт", "включено" и "изключено", който според КТМ се слага на лявата част на кормилото до ключа за светлините. Ето и монтажните дреболии към комплекта:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9947.jpg
Прегледи:1
Размер:55.4 КБ
ID:5253773

        Болта и втулката са за дясната дръжка защото тя е по голяма от оригиналната и няма как да се сложи предпазитела ако не и се сложи втулката от комплекта.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9946.jpg
Прегледи:1
Размер:51.6 КБ
ID:5253774

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9945.jpg
Прегледи:1
Размер:51.6 КБ
ID:5253775

        С лявата проблем нямаше с мястото. Малко тясно и беше но се събра. Понеже лявата не влизаше много плътно реших да я залепя с лепило тип полидур. КТМ лепилото което дават за дръжки е моментно като каноколит и веднъж залепени дръжки не могат да се отлепят повече, което в случая не желая.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00765.JPG
Прегледи:1
Размер:103.2 КБ
ID:5253776

        Дясната влезе доста трудно след обилно оплюване на G2 тръбата и затова реших да не я лепя. Дръжките изглеждат изключително здрави и солидни, така че се съмнявам да се разтегнат и размърдат, но ще видим.

        Ето как изглежда дясната монтирана.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00763.JPG
Прегледи:1
Размер:104.5 КБ
ID:5253777

        КТМ Адвенчър 990 има 2 букси за аксесоари, като на едната винаги има напрежение а другата само когато си на контакт, на която включих дръжките.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9944.JPG
Прегледи:1
Размер:109.2 КБ
ID:5253778

        Понеже така и така жиците на дръжките стигат до под маската, реших да не връщам сноп-а с копчето обратно до кормилото а да го монтирам на таблото.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00762.JPG
Прегледи:1
Размер:115.9 КБ
ID:5253779

        Ето какво се получава с дясната дръжка при подаване на газ.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9958.JPG
Прегледи:1
Размер:42.3 КБ
ID:5253780
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9959.JPG
Прегледи:1
Размер:45.8 КБ
ID:5253781

        Кабелите са силиконови и не вярвам да има проблем от движение. На лявата дръжка кабела минава отзад и даже не се забелязва.

        На положение "start" дръжките загряват за отрицателно време и стават много топли и после трябва да се превключи на "on". По нет-а има решения с потенциометър, който да регулира по-добре силата на греене, но първо ще ги тествам и после ще се впускам в допълнителни подобрения

        Коментар


        • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

          Събине, на Трансалпа монтирах подгревни ръкохватки и след няколко проби, отавих кабела на дясната ръкохватка, отпред. Разбира се оставих и "ухо", което компенсира подаването на газта.
          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

          Коментар


          • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

            Благодаря за идеята, ще го видя при мен как ще е. Принципно ми се стори, че ще се пречкат със спирачката като се чудих как да я ориентирам дръжката.

            Коментар


            • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

              Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
              Като се изключи, Скот Демпфер-а,Туратех тавата и някои други дребни заигравки(явно е крайно време да ги опиша в темата),седалка(най-слабото място на мотора) общо взето нищо не съм пипал по мотора,че дори и резервни гуми изнесени доста назад към опашката,но при огледа ми вчера в гаража на мотора гледам,че опашката си е там....,а и не съм чул някой от колегите с КТМ Адвенчър да е имал проблеми с опашка...
              Мони, значи тези със счупените опашки се оказаха SE моделите (Супер Ендуро).

              Но и на нашия дават доста малко - 8 кг. товар за задният багажник:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:max_load_8kg.jpg
Прегледи:1
Размер:50.7 КБ
ID:5253817

              така че, трябва да се внимава, особено ако ще се джаса по камънак.

              Коментар


              • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                Изборът на куфари доста ме затрудни. Оригиналните пластмасови не ми харесват защото са пластмасови, стърчат много навън и капацитета им само 32 литра.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:darrera.jpg
Прегледи:1
Размер:57.6 КБ
ID:5254026

                Металните куфари на КТМ ги има в два размера 35 литра и 41 литра, но те пък не ми харесаха заради ръбовете им, които бързо ще бъдат унищожени или ще ме контузят.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dragon2.jpg
Прегледи:1
Размер:258.3 КБ
ID:5254029

                Намерих най различни куфари, но нищо не ми харесваше как стоят. Ето някой примери на най различни мотори.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37L.jpg
Прегледи:1
Размер:54.4 КБ
ID:5254038

                Touratech Zaga Pro:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BS0VGx-1.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5254039

                Micatech V2, доста интересни куфати:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Micatech_V2_and_Pilot_Cases.jpg
Прегледи:1
Размер:166.9 КБ
ID:5254043
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Micatech_at_deals_Gap.jpg
Прегледи:1
Размер:48.2 КБ
ID:5254041

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Micatech_V2_and_Pilot_Cases_Dutch's5.jpg
Прегледи:1
Размер:48.9 КБ
ID:5254042

                Следва продължение...

                Коментар


                • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                  Поздравления за вниманието към всеки детайл, огромния труд и средства, които се отделят към моторката!
                  Човече, май "губиш центровка" от време на време- много ме кефи какво си спретнал.
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                    Щом видях тази снимка и силно се заинтригувах какви са тези куфари:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:465098191_dQEtU-M.jpg
Прегледи:1
Размер:103.9 КБ
ID:5254048

                    Питах колегата от AdvRider на лично и той ми отговори, че това са Jesse куфари, които ползва от 160,000км и е много доволен!!

                    След тази снимка вече се влюбих:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ktm-2.jpg
Прегледи:1
Размер:27.8 КБ
ID:5254049

                    Ето още една отворени:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:liners2.jpg
Прегледи:1
Размер:36.1 КБ
ID:5254050

                    Вътрешните чанти се купуват допълнително.

                    Едно от големите предимства на тези куфари, е че могат да се местят напред или назад според това дали има 2-ри човек или не на мотора. Ако няма 2-ри човек е излишно да се вози цялата тази тежест толкова назад.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:odyIIanim.gif
Прегледи:1
Размер:493.8 КБ
ID:5254059

                    Куфарите са изключително здрави, защото са направени от 2мм алуминии. Херметизацията им казват, че била много добра. Били направо indestructible, както се изказа колегата.

                    Ето вече снимки от 1-ва ръка:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC072996.JPG
Прегледи:1
Размер:70.9 КБ
ID:5254086

                    + два такива комплекта монтажни части:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC103011.JPG
Прегледи:1
Размер:101.0 КБ
ID:5254088

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC103014.JPG
Прегледи:1
Размер:108.3 КБ
ID:5254087

                    Ето как е измислено захващането:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0341.JPG
Прегледи:1
Размер:78.0 КБ
ID:5254089

                    На горната снимка може да се види колко може да се движи куфара напред и назад. Според производителя е 12cm, но ми се струва повече.

                    Ето и колко тежи целият комплект:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00786.jpg
Прегледи:1
Размер:62.1 КБ
ID:5254090

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00818.jpg
Прегледи:1
Размер:47.9 КБ
ID:5254094

                    Стойките се монтират на 5 точки от страна. На двата болта за степенките за 2-ри човек, на 2 места на опашката и задна скоба между двете стойки.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00796.JPG
Прегледи:1
Размер:179.2 КБ
ID:5254097

                    Ето как изглеждат отзад:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00798.jpg
Прегледи:1
Размер:72.9 КБ
ID:5254100

                    Ето как изглеждат на мотора в двете максимални положения:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00805.jpg
Прегледи:1
Размер:72.4 КБ
ID:5254101

                    Затварящата система е едновременно дръжки за носене:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00809.JPG
Прегледи:1
Размер:97.6 КБ
ID:5254103

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00810.JPG
Прегледи:1
Размер:90.2 КБ
ID:5254117

                    За закрепване на допълнителен багаж ще монтирам по 4 или 6 такива на капак:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lidloops-P2020036.JPG
Прегледи:1
Размер:28.3 КБ
ID:5254142

                    Капаците като се отворят застават хоризонтално:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00824.JPG
Прегледи:1
Размер:148.4 КБ
ID:5254139

                    След монтажа направихме тест за здравина:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00813.jpg
Прегледи:1
Размер:67.4 КБ
ID:5254140

                    Единственият проблем е че не минава през врата на сервиза ми

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00821.JPG
Прегледи:1
Размер:97.7 КБ
ID:5254141
                    Последно редактирано от sabin; 20-02-11, 20:56.

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                      Дет' се вика, да ти имам проблемите...
                      Моторетката се превръща в чудесна машина - поздравления за което!

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                        A така с тия куфари би ли казал колко се получава ширината му ? Браво за проекта ....лека полека се превръща в страхотен мотор за пътешествия. Да му изразходваш целия ресурс на двигателя по най- хубавите места ти пожелавам .

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                          Поздравления. Хубаво е да видиш как някой прави по мотора си неща, които ти не си успял за 2 години Куфарите са супер, ако не е тайна каква глоба плати за тях?
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                            Благодаря на всички за хубавите пожелания - да ви се връща тъпкано!

                            egerchev, Ще измеря ширината и ще рапортувам!

                            c_chanev, По груби сметки някъде към 2500лв излязоха с мито и ДДС.

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                              Бате Съби - перфектния )
                              Шапка ти свалям и определено ти завиждам за отделеното време
                              Всичко което съм взел от теб още работи безотказно.
                              Предполагам, че и този КТМ ще може да се използва за подобрения от производителя за новите модели )
                              Успех с тестовете )

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                                Единственият недостатък който съм намерил до сега на новите ми куфари, е че нямат нещо меко на дъното, така че като ги слагаш на асфалта примерно да не се дерат.

                                Ето дъната как изглеждат оригинално:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00781.JPG
Прегледи:1
Размер:124.0 КБ
ID:5254309

                                Тъй като нямах нищо подобно на гумени ленти със супер здраво лепило, но за сметка на това имах пистолет с много здрав силикон подобен на този който се ползва за лепене на прозорците на колите бързо реших проблема.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00785.JPG
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5254310

                                Можеше да разграфя дъното и да го направя по точно, но късно се сетих

                                След като леко засъхна лепилото и не лепеше вече ги обърнах върху найлонов плик с тежест отгоре за да се нивелират. Самото лепило не беше засъхнало съвсем и беше меко като в гумени тръбички.
                                Последно редактирано от sabin; 21-02-11, 17:33.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X