Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

    След като вече се сдобих с въпросния модел, поради бюжетни ограничения реших да преработя оригиналните ауспуси вместо да ги заменя с афтърмаркет.Първото нещо което ме озадачи бе убийственото тегло.Следваше пълна дисекция.Това излезе отвътре.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2313.jpg
Прегледи:1
Размер:101.5 КБ
ID:5342810

    Като цяло в изпускателната система няма никаква вата (което според мен е причина за малоумното греене) и всичко е направено така че да изпуска газовете така че да генерира топлина, за да работи пасивния катализатор, който е първото нещо с което се сблъсква изходящия поток.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2318.JPG
Прегледи:1
Размер:410.2 КБ
ID:5342811

    ...следва това

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2316.JPG
Прегледи:1
Размер:433.5 КБ
ID:5342816

    ..това е основната тръба

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2314.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5342821

    Следваше монтиране на права , 38 мм-трова тръба и обратно сглобяване.
    Заварките станаха направо като фабрични.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2332.JPG
Прегледи:1
Размер:323.3 КБ
ID:5342822

    Ауспуха все още си е оригинален и street approved

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2325.JPG
Прегледи:1
Размер:327.4 КБ
ID:5342823

    End cap-a е направен разглобяем за да може да се сменя ватата

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2334.JPG
Прегледи:1
Размер:314.7 КБ
ID:5342824

    Най- после светлина в края на тунела

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2329.JPG
Прегледи:1
Размер:234.4 КБ
ID:5342825

    .. а така изглежда като цяло

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2331.JPG
Прегледи:1
Размер:421.6 КБ
ID:5342826

    В крайна сметка олекнах с около 5 кг от извадените простотии

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2321.JPG
Прегледи:1
Размер:396.5 КБ
ID:5342827

    Идеен проект- аз, хирургия и заварки - Юли (който изработва предпазителите "Трипач")
    Цена на за конкретния случай- около 340 лв за 2 та ауспуха, но има и значително по евтини вати.
    Предстои саундчек и евентуална донастройка.
    Последно редактирано от Гълъбин Колев; 03-02-12, 21:03.
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

      Ей, даже не попита за колко давам Лео Винчето

      Иначе добре си го изкормил, но в някой държави по Европата глобяват за такива изпълнения. Очакваме да кажеш как върви сега (или Събин да каже)

      Коментар


      • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

        Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
        Предстои саундчек и евентуална донастройка.
        Няма нужда от саундчек ...
        Купи си тапи за уши и ги ползвай, инак след два часа каската ще ти е малка
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

          Звука на "Juliano" се оказа по-добър от "Акрапович". Очаквайте видео от Събин.
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

            Първоначално публикуван от T-Mac Преглед на мнение
            Ей, даже не попита за колко давам Лео Винчето

            Иначе добре си го изкормил, но в някой държави по Европата глобяват за такива изпълнения. Очакваме да кажеш как върви сега (или Събин да каже)
            Когато ми предложи Лео Винчито , the procedure has been started.Kак да предположа че го продаваш за 300 кинта ....Иначе си имам индекс Е1 все още, както е видно от снимките.
            Последния мапинг е правен с Акрапович, така че нищо не променяме.
            Последно редактирано от Гълъбин Колев; 04-02-12, 21:51.
            offroad фен
            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

            Коментар


            • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

              Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
              Звука на "Juliano" се оказа по-добър от "Акрапович". Очаквайте видео от Събин.
              Това мога да го потвърдя ЛИЧНО, изпробвано е и от мен.

              Коментар


              • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                Това мога да го потвърдя ЛИЧНО, изпробвано е и от мен.
                За цафарките на Гъби не знам, но за твоята може да поспорим за звука.
                В гаража имам два модела на Акрапович, ако искаш да сравняваме?
                Защото съм чувал и твоя, затова си позволявам този коментар.

                П.П. Но в крайна сметка това е субективно разбирасе - ти винаги можеш да кажеш, че твоя ти харесва повече.

                Коментар


                • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                  Не знам до колко ще се осети на видеото, защото телефона си регулира нивата, но определено тези ауспуси се получиха много успешно! Звукът е все едно съм сложил тапите на Акраповича, но реално ауспуха е отворен. Предполагам е така защото са значително по големи.



                  Коментар


                  • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                    Още малко по-темата!
                    Сдобих се с едни дисаги на Andy Strapz-Австралия, с което възникна необходимоста да монтирам някакви стойки.Andy Strapz предлага такива, но доставката от Австралия ме отказа на секундата. Оригиналните стойки на КТМ не ми паснаха по 3 причини: тегло,размер и цена.Затова се заех с решение на задачката по друг начин. Закупих 2 броя качествени пили и ръчен тръбогиб и си изработих мой модел стойки, някаква комбинация между тези на Andy Strapz и КТМ-ските.

                    Това е резултата:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0022.JPG
Прегледи:1
Размер:492.6 КБ
ID:5354769

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0016.JPG
Прегледи:1
Размер:505.5 КБ
ID:5354770

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0017.JPG
Прегледи:1
Размер:589.7 КБ
ID:5354771

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0013.JPG
Прегледи:1
Размер:436.5 КБ
ID:5354772

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0014.JPG
Прегледи:1
Размер:410.0 КБ
ID:5354773

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0012.JPG
Прегледи:1
Размер:481.2 КБ
ID:5354774

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0010.JPG
Прегледи:1
Размер:534.7 КБ
ID:5354775

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0004.JPG
Прегледи:1
Размер:466.6 КБ
ID:5354776

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0007.jpg
Прегледи:1
Размер:98.6 КБ
ID:5354777

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0001.JPG
Прегледи:1
Размер:680.2 КБ
ID:5354778


                    Благодарности на Мишо69 с който ги точкувахме първоначално, на Мони който ми издейства оригинални КТМ-ски стойки за черпене на идеи и на Юли, който финално ги "заши" на TIG заваръчен апарат.
                    Последно редактирано от Гълъбин Колев; 11-03-12, 16:37.
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                      Справили сте се отлично.Би ли споделил от къде закупи ръчния тръбогиб.

                      Коментар


                      • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                        Поздравления!
                        Станали са много добре.
                        Някой път когато и където ти е удобно, може ли да ги видя тези меки чанти от близо?
                        BMW F800GS

                        Коментар


                        • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                          Първоначално публикуван от IDVES Преглед на мнение
                          Справили сте се отлично.Би ли споделил от къде закупи ръчния тръбогиб.
                          От една фирма за климатична техника, мисля че се казваше "Нордтехник". Принципно е за медни тръби, но се справя отлично и с Ф16х1,5 , ако става въпрос за няколко огъвки. Цената му е около 35 лв.
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                            Първоначално публикуван от bulgarasen Преглед на мнение
                            Поздравления!
                            Станали са много добре.
                            Някой път когато и където ти е удобно, може ли да ги видя тези меки чанти от близо?
                            http://andystrapz.com/

                            Разбира се, даже не е задължително да тръгвам нанякъде.Пусни едно ЛС и ще се разберем нещо.
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                              Първоначално публикуван от IDVES Преглед на мнение
                              ...Би ли споделил от къде закупи ръчния тръбогиб.
                              Такъв тръбогиб съм виждал да се продава в Практикер. По спомен беше по-евтин от 35лв.
                              Only after the last tree has been cut down,
                              Only after the last river has been poisoned,
                              Only after the last fish has been caught,
                              Only then will you find that money cannot be eaten.

                              Коментар


                              • От: KTM 990 Adventure 2006-2009

                                Такъв тръбогиб съм виждал да се продава в Практикер. По спомен беше по-евтин от 35лв.
                                Няма значение откъде е купен, въпроса е да издържи на 15-16 огъвки на желязна тръба.Най-важен според мен е материала от който са изработени дръжките.Трябва да са достатъчно здрави,защото при огъване на желязна тръба едната се хваща на менгеме, а другата понася товар за който не е изчислена.Огънат ли се дръжките, забравяш за случая.Този го тествах при един приятел преди да го купя и се оказа че става.
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X