Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Прекарай плюса през някакво ключе и ... само на забравяй да го изключваш.
    Иначе дори и да не светят диодите "нещото" пак ще консумира някакъв ток, колкото и да е минимален.
    Това чудо е трансвертер ... работи винаги дори и без товар.
    Тоест, ако не си караш мотора да речем две седмици ... акумулатора ти ще е ... умрял.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Аз имам едно такова в колата, само че съм му махнал диода. Значи ли това, че въпреки че няма нищо включено в него пак има консумация?
      Yamaha XT​M600E '98
      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Имам дисплей,показващ часа,волтажа,температурата и още разни ненужни неща...
        Вързан е директно на акумулатора,само осветлението му е през фаровете.....
        Работи постоянно и никога не съм имал проблеми с акумулатора(14Ан)
        Тези диодчета не вярвам да харчат повече...
        Cherokee WJ 4.0L- NP242
        Honda Africa Twin XRV 750

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
          Аз имам едно такова в колата, само че съм му махнал диода. Значи ли това, че въпреки че няма нищо включено в него пак има консумация?
          Да ... около 20-30 милиампера.

          Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
          Имам дисплей,показващ часа,волтажа,температурата и още разни ненужни неща...
          Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
          Вързан е директно на акумулатора,само осветлението му е през фаровете.....
          Работи постоянно и никога не съм имал проблеми с акумулатора(14Ан)
          Тези диодчета не вярвам да харчат повече...


          Зависи на какво казваш "дисплей".
          Аз също имам такъв:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vector-standard-stealth.jpg
Прегледи:1
Размер:77.0 КБ
ID:5568290


          Но, това си е с батерия вътре. Вързано е само за "контакт".
          Последно редактирано от CarTest™; 03-03-14, 09:40.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Дисплей казвам на дисплей,като този,който си показал
            Но захранвнето е единствено от мотора,няма батерия...
            Cherokee WJ 4.0L- NP242
            Honda Africa Twin XRV 750

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Ако е с течнокристален дисплей ... като показания, консумацията е нищожна.
              Може да работи с едно "копче" ... батерия две-три години.
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                ...и консумацията съпоставима ли е с двата диода по-горе?
                Cherokee WJ 4.0L- NP242
                Honda Africa Twin XRV 750

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Не!
                  Много по-малка. Няколко микроампера.
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    е в такъв случай да шунтира диодите и да си го ползва без притеснения
                    Cherokee WJ 4.0L- NP242
                    Honda Africa Twin XRV 750

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Привет,
                      благодаря много за отговорите!
                      Реших да не рискувам и просто ще го прекарам през контакт..... вече и без това имам изкарани кабели през отделен бушон за подгряващите ръкохватки, т.е. само трбява го вържа на същата верига.
                      Определено по функционално щеше да бъде да е вързан директно, но щом "нещото" си има собствена консумация, рано или късно ще създаде ядове

                      Поздрави
                      Асен

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Добре де, сложи му едно копченце да го изключваш и така. За да си сигурен, че няма да го забравиш може да му сложиш някакъв злокобен голям диод да ти вади очите....
                        Yamaha XT​M600E '98
                        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Изкарах го през контакт вече
                          Голяма парелелна инсталация се получи
                          USB, 12V, подгряващи ръкохватки, волтметър...... оставих си и два извода (с и без контакт) за всеки случай

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Този мотор е заприличал на АЕЦ-а
                            Cherokee WJ 4.0L- NP242
                            Honda Africa Twin XRV 750

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение

                              Аз също имам такъв:

                              [ATTACH=CONFIG]688299[/ATTACH]


                              Но, това си е с батерия вътре. Вързано е само за "контакт".
                              Аз съм с Вайпър, вързан е директно за акумулатора, както съветва производителя. Никакви грижи, тази зима седя 2мес без да го погледна и акумулатора не мръдна. Като се изключи подсветката след 20мин, консумацията е 0.
                              Преди го бях вързал на контакт, но батерията умираше за няколко месеца.

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Здравейте колеги,искам да попитам дали някой знае защо може да ми гори бушона на дебелия червен кабел. Сменям го вече за пети път,стопен.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ImageUploadedByTapatalk1395591290.123475.jpg
Прегледи:1
Размер:155.8 КБ
ID:5572589

                                за това става въпрос.
                                Някъде по горе бях чел че трябва да махна лустър клемите и да запоя кабелите,дали от това ми прави мизерията.
                                Не разбирам много от токове,мотора е RD 07.
                                Гледам че влизат в нещо като реле и от там ходят към акомулатора. В това реленце пак има някакъв бушон и половината пластмаса около него се е стопила,от някъде идва голяма жега за да ми топи бушоните.
                                Някой има ли представа за кво става въпрос.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X