Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    И аз карам с такива ЛЕД-ове( 8 вата закачени към габаритите, но сотделен ключ за да ги спирам като реша) . Хващаш ги към ролбарите , но тия оригиналните ламаринки са много слаби . Огъни си от шина по- здрави П-образни държачи , хващат се към ролбара с обикновени полукръгли скобички дето ги има във всеки магазин за крепежи и струват стотинки. Не ти трябва да дупчиш пластмасите (нали като се свалят става сложен демонтажа). Иначе Н4 е голям кеф- но-горе нали писах и показвах как става преправянето . Като се стъмни ЛЕД-ките се гасят , защото пречат на насрещните , а не помагат да се вижда повече. Но пък денем си абсолютно забележим.

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Ако идеята е дневни светлини, просто сложи на мястото на габаритните крушки във фаровете, по-мощни диоди.
      Това с диодните ленти по мотора си е чалга отвсякъде.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
        И аз карам с такива ЛЕД-ове( 8 вата закачени към габаритите, но сотделен ключ за да ги спирам като реша) . Хващаш ги към ролбарите , но тия оригиналните ламаринки са много слаби . Огъни си от шина по- здрави П-образни държачи , хващат се към ролбара с обикновени полукръгли скобички дето ги има във всеки магазин за крепежи и струват стотинки. Не ти трябва да дупчиш пластмасите (нали като се свалят става сложен демонтажа). Иначе Н4 е голям кеф- но-горе нали писах и показвах как става преправянето . Като се стъмни ЛЕД-ките се гасят , защото пречат на насрещните , а не помагат да се вижда повече. Но пък денем си абсолютно забележим.
        Твойте със пластмасово тяло ли са ?
        Има ли проблем със мокренето ?

        И ДА, идеята е дневни светлини.Не мисля,че със диоди на мястото на габаритните крушки ще е по добре от колкото със кръглите ЛЕД
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          С метално тяло са - 69 евро от ебей , ама са ми подарък. С 4 ЛЕД-а и светят супер. Преди 3 седмици карах в дъжда Сф-Вн и нищо не им стана.Единствено не ми хареса захващането-МНОГО ТЪНКИ И СЛАБИ ПЛАСТИНИ ЗА ЗАХВАЩАНЕ-счупиха се за 200км и си направих от по- дебел материал.Тук по бараките за автоаксесоари има пластмасови от по 20 лв. Пускаха ми ги и видях , че светят , но вече ми бяха пратили тия. Сложих ги за да разтоваря алтернатора и съм доволен много- 8 вата и не се налага да се кара на къси денем. Никой не ми направи никакъв проблем лятото в Европа, че карам на габарити и на ЛЕД. Светещи ленти няма смисъл да се слагат. Сега съм си сменил оригиналните габарити вътре във фара с малки ЛЕД- крушки , ама в сравнение с допълнителните ЛЕД-ове НЕ СЕ ЗАБЕЛЯЗВАТ ИЗОБЩО , ЧЕ СВЕТЯТ.

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
            И другото(лично мнение)-направил си мотора да прилича на тираджийска кабина-така ли ти харесва?
            Не знам защо, но над половината африки, които съм виждал приличат на цигански каручки.
            То е ясно, че е от собствениците, ама се чудя що само африките.

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              И аз не разбирам идеята, ама на...
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Идеята е същата като при запалените фарове на колите - да си максимално видим за останалите на пътя.
                Другото е , че като и колегата казва да се разтовари алтернатора,който не е особено силна част на нашите мотори ( май и на всички хонди ).
                Сега - BMW R1200RT 2006 г
                Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Иване, африката е много изчистена като форма и всяка джвъджка се забелязва като кърлеж на гол гъз. Други мотори като Беемве Джи Ес са грозни и натрупани още от завода и каквото и да сложиш не изпъква. Е, има го и факта, че изпитваме някаква непреодолима нужда от закачане на някакви неща по мотора, които може да потрябват, но това е друга тема
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Има известна разлика между "натрупване" на полезни и необходими неща и "сини светодиоди", плюшени играчки и прочее кич.
                    Ако видиш на Радо Гадев мотора, ще изпаднеш в потрес, ще се прекръстиш и ще избягаш, след като си добил комплекс за малценност Прилича на лунапарк.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      А, има един дето никой не може да го бие, но той не пише тук. Говорим за неща като куфар за инструменти, хванат отгоре върху топ касата....и други кардинални решения
                      Yamaha XT​M600E '98
                      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Винаги съм мечтал на мотора да имам антена на която да си сложа чифт плюшени зарчета.Обмислям варианта таблото да си го тапицирам със изкуствена трева и да завия някое оловно войниче.На Топ Касата ще завърша със куче на което му се клати главата и танцуващо момиче.




                        Всичко това във рамките на шегата разбира се.
                        Най вероятно ще оставя само кръглите ЛЕД,но ще ги пусна със отделно копче да ги изключвам вечер.
                        Сега - BMW R1200RT 2006 г
                        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
                          Най вероятно ще оставя само кръглите ЛЕД,но ще ги пусна със отделно копче да ги изключвам вечер.
                          Имай в предвид, че вечер ако ЛЕД светят, ПРЕЧАТ УЖАСНО НА НАСРЕЩНИТЕ и като стане тъмно трябва да се гасят

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Здравейте,
                            Въпреки, че се опитвам, доколкото мога, да държа Африката изчистена, отварям запитване, което би могло да се включи и в по- горите категории

                            По същество…. Заиграх се и монтирах допълнителен жак с два USB накрайника на кормилото, като си оставих и стандартния жак за 12V. Стандартния жак го използвам основно за ГПС-а, а също така и през него зареждам акумулатора, а пък вече ми се събраха доста неща на USB и най- вече, си купих зарядно за батериите на фотоапарата на USB и реших да монтирам допълнителна букса, вместо да го правя с преходник.

                            Купих букса с 2 USB-та от Мотобум, но сега като им разгледах сайта не мога да я открия вътре….. Като се порових в нета изглежда нещо подобно:
                            http://www.futurevisionhid.com/produ...er-supply.html

                            Закачих я директно за акумулатора, през отделен бушон и същия кабел, като стандартния изход за 12V. Идеята за директното връзване е да мога да си зареждам нещата (телефон, батерии и пр.) и докато мотора не работи… като допълнително през изхода за 12V зареждам и акумулатора в гаража.

                            Дотук добре, но днес като вързах USB-то се оказа, че вътре в него има и два малки led-a и има постоянна подсветка. Като цяло не ме дразни, дори като се сложи гумената капачка, въобще и не се вижда, но ме притеснява доколко няма да ми изтощава акумулатора, ако мотора не се кара известно време.

                            По принцип жака е оригинален за мотор, инсталацията му беше за директно връзване към акумулатора, т.е. може би въпросната подсветка може би не би трябвало да е проблемна, но не съм много сигурен…. все пак на тъмно добре си свети

                            Тъй като тук има доста Колеги, който са доста на „Ти” с токовете, въпроса ми е, мога ли да го оставя така, т.е. да си свети постоянно или да го мисля, как да го изгася или да му сложа някакъв водоустойчив прекъсвач малко по- надолу???

                            Прилагам и една снимка за визуализация:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140302_093519.jpg
Прегледи:1
Размер:136.8 КБ
ID:5567993

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Не може ли да махнеш диодчетата?
                              Yamaha XT​M600E '98
                              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                                Не може ли да махнеш диодчетата?
                                Привет,
                                Отворих буксата- направили са я разглобяема

                                Диодчетата са наистина много малки и за асемблирани на самата платка. Моят поялник е сравнително силен за тази платка и според мен няма да успея да ги махна без за прецакам платката.

                                По- долу прилагам още 3 снимки на платката, като едната е с светещи светлодиоди, на другата е снимана от към светлодиодите, като със стрелки съм ги маркирал къде се намират, последната снимка е на платката отдолу……

                                Преди да се опитам да счупя буксата, ще се радвам, ако някой даде съвет, дали все пак въпросните миниатюрни светлодиоди на практика не се с почти никаква консумация….. все пак са си конструирани да светят постоянно и няма логика да ги дават за домашно- човек да се мъчи да ги разпоява

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140302_211104.jpg
Прегледи:1
Размер:143.7 КБ
ID:5568236

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140302_210833.jpg
Прегледи:1
Размер:169.2 КБ
ID:5568237

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140302_210824.jpg
Прегледи:1
Размер:151.1 КБ
ID:5568238

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X