Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

    Аве Димо, чудя се какво да те правя, ще ме смаеш.Като се върнеш в България ще дойда да се запознаем.
    Аз съм фен на БКП и ДИМО.Майтап за политиката, мразя ги всички.А и на мен ми е интересно, какво си мъкнал толкова км. и сега да ти е излишно.Челния опит си е нещо полезно!
    Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

    Коментар


    • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

      Много снимки е направил и вече му тежат ... пък и хем да не ги изгуби.

      Коментар


      • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

        Както вече знаете след Кхорог поех към долината. Wakhan Valley е невероятна. Пътят през този проход е труден, но си струва всяко усилие.









        Всъщност пътят нагоре наистина е труден ... истинска пустиня.















        Последно редактирано от Goblin; 26-07-10, 23:47.
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

          Благодаря! Много красиво, направо нереално! С нетърпение чакаме всякакви снимки.
          Женя Вълчанова 0888272565

          Коментар


          • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

            Много отдавна се чудя как да изразя чувствата които се появяват всяка сутрин в която си пия кафето заедно с Димо и неговото пътешествие. Няма как да стане през клавиатурата. Димо братче ти си велик. Ще си рамкирам няколко от снимките ти и ще си ги закача в хола. Жив и здрав и успешно завръщане. Ще те чакам да разкажеш наживо ( и да дадеш някоя снимка в реален размер ). Поклон.
            no signature no problems

            Коментар


            • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

              Нещо "полегнала е Тодора..." виждам... Как имаш сили да вдигаш мотора...
              Mitsubishi L200 DobbleCab

              KTM XC 450 RW 2009
              KTM 350 SX 2011

              Коментар


              • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                Нещо "полегнала е Тодора..." виждам... Как имаш сили да вдигаш мотора...
                Кофти упражнение, разтоварва мотора, изправя го и пак го товари. Още в Турция го разбрахме това, но там Лъчо му помогна и двама човека лесно изправиха мотора.

                Коментар


                • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                  Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                  Нещо "полегнала е Тодора..." виждам... Как имаш сили да вдигаш мотора...
                  Забелязвам, че предната гума е наполовина затънала в пясъка. Това може да улесни вдигането, но после има и вадене.

                  Благодаря, че ни правиш съпричастни!
                  Черпете ме, не ме щадете!
                  _________________
                  (\__/)o*******_
                  (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                  ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                  Коментар


                  • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                    Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                    Нещо "полегнала е Тодора..." виждам... Как имаш сили да вдигаш мотора...
                    Почти всеки един мотор може да бъде вдигнат лесно, стига да не е натоварен.
                    Дори и то кекави хора като мен, или жени
                    Отначало и аз се опитвах да го вдигна по нормалният начин с лице към мотора, но си е трудно, доста трудно.

                    При падане на моторът най-важното е веднага да го загасите от "Kill switch" - a.
                    Ако моторът е полегнал надясно, т.е. степенката се пада от горната страна е силно препоръчително да я "пуснете" преди да започнете на вдигате.
                    Уверете се, че моторът е на скорост. /Опитайте се да завъртите задната гума, за да проверите/.
                    Желателно е да проверите да няма пясък или нещо подобно, което може да плъзне моторът, докато го вдигате.
                    Заставате с гръб към легналият мотор и клякате.
                    Дупето ви трябва да е близко или да се допира до седалката.
                    Едната ръка хваща дръжката на кормилото, другата дръжката на багажника /или друга неподвижна част от задницата на мотора/.
                    Така застанали с гръб и кленали започвате да се изправяте, т.е. повдигате мотора.
                    Подпирате се с дупе към седалката и избутвате нагоре с краката от клекнало към изправено положение леко и плавно.
                    Не мога да го обясне идеално, ето едно видео, за да се види по-добре.

                    .

                    Коментар


                    • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                      Първоначално публикуван от darkrose Преглед на мнение
                      Дупето ви трябва да е близко или да се допира до седалката.
                      Да и е особено приятно когато това е страната от която е ауспуха изправяте изправяте после ауспуха ви се допира до дупето, хвърляте всичко и започвате индиански риутален танц около мотора

                      П.С. аз го вдигам с лице към мотора, поради тази причина. Кофтито, е че моя има краш-браове и като легне на тях вирва и 2-те гуми във въздуха и изправянето е особено интересно.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.


                        Един поздрав за Димо (макар и да не е GS) с пожелания за добър попътен вятър насам
                        Прикачени файлове
                        Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                        Коментар


                        • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                          Паданията(поляганията) са част от цялата работа ... Неизбежно е. Колкото и да внимава човек.
                          Вижте на снимката след пясъка има река ... По този маршрут ( Ишкашим, Лангар,М41) те са три. Потоците не ги броя.
                          Двете са сухи. Само камъни с големината на два/три юмрука. По камъните съм станал много добър но на пясък е голяяяма мъка. След 200км такъв път си разглобен. Карам прав и въпреки, че мотора е тежък, задницата играе накъдето си иска. Нужна е пълна концентрация. Както беше написано в един завод "Миг невнимание/ Цял живот мъртъв"
                          Този участък е особено труден за велосипедисти. Те въобще не могат да карат там. Дърпат, бутат ...
                          Към края и на пясъка му намерих чалъма
                          Нула пет, нула шест атмосфери и газ... Това е много важно!
                          Не е възможно да удържите кормилото ако гумите са напомпени нормално. Никой не може ... Проблема е, че пясъка се редува с камъните и всеки(и мен вкл.) го мързи да слиза, пуска въздух, после да спира, вади компресор, помпи ... и затова се пробва. Всеки път с еднакъв резултат пада.
                          Вдигането Явор го е описал. Този проход е един от трудните, но в Памир има и по/трудни ...
                          @Румене, Брат, това не е състезание. Всеки си доставя удоволствия по различен начин и си доказва разни работи. На себе си. Далеч по/приятно е да разтовариш мотора и да даваш газ ... (това правят поляците / кефят се). Ако имаше къде и аз бих го направил. Съвсем друго е да яздиш "волен кон" отколкото "натоварено магаре"

                          @Митак, ти като ме познаваш, що не си написал, че не съм "цвете за мирисане"

                          @Иване, Стояне, първо добре дошли. Пичове благодаря ви за подкрепата. Клубът на Памирци се увеличи с още един Нека всички да знаят, че минаването на Памир с колело е "съвсем друга бира". Радвам се, че ви познавам.
                          Потихонку, потихонку ... дальше едеш


                          @Сотиславе, благодаря ти за подкрепата в Бишкек. Винаги е приятно да срещнеш сродни души.

                          @илич, разтоварвам зимните дрешки, термобельо и т.н., статив, част от къмпинг оборудването и електронните глупости(зареждачки). Смятам да олекна с поне десет кила.

                          Опашката(пластмасовата) на мотора е напукана, може да изръся топ касата. Нямам търпение да изхвърля допълните гуми. Щом стъпя в Русия. Счупи се и "ласото". Камъните го потрошиха. Както се казва моторът сам се разтоварва от излишните работи Стойката на Спот/а също се разпадна от вибрациите. Разни болтчета се саморазвиват, но нищо сериозно. Това е като да те качат на друсачката ... за една седмица. После мотора е на съставните си части
                          Кизил арт пас (прохода на Козела) също е в трагично състояние, но е къс. После имаше още сто км. черно след Сари Таш и светна асфалта.
                          Трябваше да видите финландците след три седмици в Монголия. Не можеха да говорят. Петдесет и три дни общо им се беше събрало ... Само мълчаха и гледаха умислено. На чисто новото Тенере( не Супер Тенере) беше строшен съединителя ... на парчета.

                          @фанатик, ще имаш които си поискаш снимки. Има още работа по тях. Сега гледате роу матириъл ...

                          С мен всичко е наред. Утре (или вдругиден) се изстрелвам към Байконур
                          Смятам да се прибера през Луната ...
                          Последно редактирано от Димо; 27-07-10, 11:03.
                          ______2
                          Е = MZ

                          Коментар


                          • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                            Здраво Димо!
                            Грандиозно! Нямам думи! Невероятни снимки! Включвам се и аз с благодарностите, че ни правиш съпричастни към твоето пътуване. Докато четях поста ти се сетих, че района около прохода Харгуш беше невероятна каменоломна. Между другото, ти имаше ли проблеми с вятъра?
                            Щях да забравя, на една от снимките си с един велосипедист, дали това не е нашия общ канадски приятел?
                            Човече, не мога да работя заради теб . Само зяпам снимки, снимки и .. искам още.
                            Бъди жив и здрав!
                            Иван

                            Коментар


                            • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                              По повод надморската височина. Аз се качвах сравнително бавно. Една вечер спах по пътя след Душанбе, спах след Калайкум, после в Кхорог две вечери и тогава се качих над 4000 м.н.в. Да, диша се по-късо. Ставаш флегматичен Всяко усилие води до учестено дишане. Почивките са по-чести и по-дълги. Но се свиква.
                              Работата на мотоциклета:
                              Промени се осезаемо над 3000 м.н.в. Оборотите паднаха. От 1100 на около шестстотин. Загуби мощност. По-трудно палеше.
                              Но работеше равномерно!!! Без прекъсвания, без припукване и т.н. Радост е да му слушаш гласа. Леко уморено, леко тромаво, но плътно и стабилно.
                              Последно редактирано от giorgio; 27-07-10, 13:49.
                              ______2
                              Е = MZ

                              Коментар


                              • От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                                Да Иване, с канадеца сме
                                Видях го да бута в пясъка(обикалял около езерото (4/пет дни) и спрях да му помогна. Разбърборихме се. Срещнал се с Васко в Африка, после минал през Судан, Йордания, Сирия ... нагоре към Европа и като взе да ми разправя за Велинград и Беглика викам / тя е ясна... Аз имах кило водка и я дръпнахме
                                ______2
                                Е = MZ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X