От: KTM Adventure срещу BMW GS
Е, ако е някой двутактник, може на 50000 да му смениш буталото, но такива от съвременните адвенчър май няма. Макар че някой ИЖ Планета, Балкан 250 или МЗ doppelport може да засрами и БМВ и КТМ по издържливост
Адаш, хвърли малко пуканки насам и налей малко от маслото им в огъня
Повечето от по-бедните участници тук караме 20 годиншни японски мотори с незнайно колко стотици хиляди километри зад гърба си и сменяме лагери само на каплите. Освен ако някой не сипе пясък, но това не се брои.
Е, ако е някой двутактник, може на 50000 да му смениш буталото, но такива от съвременните адвенчър май няма. Макар че някой ИЖ Планета, Балкан 250 или МЗ doppelport може да засрами и БМВ и КТМ по издържливост

Адаш, хвърли малко пуканки насам и налей малко от маслото им в огъня

Повечето от по-бедните участници тук караме 20 годиншни японски мотори с незнайно колко стотици хиляди километри зад гърба си и сменяме лагери само на каплите. Освен ако някой не сипе пясък, но това не се брои.
.

Коментар