Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure срещу BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure срещу BMW GS

    в аляска от четири мотора три са БМВ

    Коментар


    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

      Оказва се че тази интересна сглобка чрез кримпване съпътства телелевера от самото начало. Но, както е споделил г-н Владич, на неговото Бмв тапата е от стомана. Не мога да се сетя в момента на 1150 дали е от стомана или алуминиева сплав. Има разлика в дизайна обаче, при дъртата концепция контриращия шестограм на тапата е почти на нивото на горния край на кола, докато при новата е по неясни причини подигнат доста нагоре. Горе долу разстоянието от долния край на лагеруващата втулка в тройника до горния край на тръбата е колкото или дори по-голямо от дълбочината на запресованата част на тапата в кола. Тоест точката на усилие от ниво на горния край на кола е изместено с няколко сантиметра нагоре и води до усукване, съчетано с плитък размер на контактна площ и неподходящ материал....може би ако не бяха толкова пестеливи и тапата влизаше по - навътре немаше сега да пишем глупости за тази изключителна фирма.
      Gnome Rhone AX2 800 1938
      Yamaha XT600Z 1VJ 1986
      Husqvarna Te 510 1989
      Argvmentvm ad novitatem

      Коментар


      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

        Наскоро представиха фейслифта и рали версията, поне на клиповете не се вижда да са променили тая недомислица, ще е много интересно да се види как ще реагират, дали ще оставят смотаната тапа или ще пускат серийно тая недоклатена втулка дето уж решава проблема.

        Коментар


        • От: KTM Adventure срещу BMW GS

          При 1100 и 1150 горните тапи са от алуминий.

          Коментар


          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

            Ммм да. Прав си Сево. Не са от стомана. От някаква сплав са и магнита не ги лови. Но до сега никога не е имало проблеми в този възел на БМВ.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

              Де*а и боклуците, да ми ги докарат да им капна по една капка с елжена за по-сигурно....толкова ли не можаха да измислят някакъв мотор, който да не се саморазглабя в движение за толкова години....
              Yamaha XT​M600E '98
              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

              Коментар


              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                абе явно са го открили проблема и официално са поканили хората за следното :
                http://blog.motorcycle.com/2017/07/2...le.com20170726

                Коментар


                • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                  Да споделя и моите наблюдения относно ГС на БМВ. Първо искам да кажа, че само съм му се качвал на мотора, но никога не съм го карал. При последното ми ходене в БМВ музея имаше всички налични версии на модела, по моя преценка последния добре направен от серията е именно 1150. За в момента политиката е да се правят скъпи мотори с евтини суровини, цели се повече печалба от производството за сметка на легендарната издръжливост на модела. Както и се цели редовно посещаване за сервизиране с цел печалба от ремонти. Това не си го измислям аз, а споделям десетките мнения на собственици на мотора в немските форуми. Моето мнение е, че ако мотора е направен с подходящите за целта суровини - просто ще е вечен. Пазарната политика може би на всички производители е да доставят голямо удоволствие от шофирането, но за сметка на времето. Тях не ги бърка да направят мотора както трябва, но ТИ ако си купиш добре направен мотор, ще му се радваш 10-20 години. Тях това не ги устройва, ти ТРЯБВА да си купиш следващия модел, който ще е в пъти по добър... но за ограничено време. Парите трябва да се въртят. Това с окачването... ми да, можеха да го направят като хората, но защо да правят нещо, което няма да донесе дивиденти? Тук във форумите спрягат 1100 гс за най-истинския мотор, ВладиЧ, не се подхилквай 1150 за последния ветеран. Всичко след тези серии е проблемно и направено с евтини суровини. Мнението и е пак казвам, базирано на собствениците на новите модели тук. Просто споделям. Пък за КТМ освен, че имат специфични нужди на поддръжка и не стават като цяло - друго не съм прочел. Интересното тук е, че 50% карат ГС, 20% харлей, 20% кавазаки!, и останалото са хонда, сузуки... ямаха много рядко, КТМ почти и само пешлеметата. Поне това ми са наблюденията от Бавария. За да не почнат критики от сорта "ма ти много знаеш", още веднъж казвам, че споделям мнение прочетено от форумите тук. Искам БМВ и ще си взема някой ден, но не по ново от 1150ГС.
                  HONDA NC700X '13
                  HONDA Wave 110i '13

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                    Първоначално публикуван от mutragen Преглед на мнение
                    Да споделя и моите наблюдения относно ГС на БМВ. Първо искам да кажа, че само съм му се качвал на мотора, но никога не съм го карал. При последното ми ходене в БМВ музея имаше всички налични версии на модела, по моя преценка последния добре направен от серията е именно 1150. За в момента политиката е да се правят скъпи мотори с евтини суровини, цели се повече печалба от производството за сметка на легендарната издръжливост на модела. Както и се цели редовно посещаване за сервизиране с цел печалба от ремонти. Това не си го измислям аз, а споделям десетките мнения на собственици на мотора в немските форуми. Моето мнение е, че ако мотора е направен с подходящите за целта суровини - просто ще е вечен. Пазарната политика може би на всички производители е да доставят голямо удоволствие от шофирането, но за сметка на времето. Тях не ги бърка да направят мотора както трябва, но ТИ ако си купиш добре направен мотор, ще му се радваш 10-20 години. Тях това не ги устройва, ти ТРЯБВА да си купиш следващия модел, който ще е в пъти по добър... но за ограничено време. Парите трябва да се въртят. Това с окачването... ми да, можеха да го направят като хората, но защо да правят нещо, което няма да донесе дивиденти? Тук във форумите спрягат 1100 гс за най-истинския мотор, ВладиЧ, не се подхилквай 1150 за последния ветеран. Всичко след тези серии е проблемно и направено с евтини суровини. Мнението и е пак казвам, базирано на собствениците на новите модели тук. Просто споделям. Пък за КТМ освен, че имат специфични нужди на поддръжка и не стават като цяло - друго не съм прочел. Интересното тук е, че 50% карат ГС, 20% харлей, 20% кавазаки!, и останалото са хонда, сузуки... ямаха много рядко, КТМ почти и само пешлеметата. Поне това ми са наблюденията от Бавария. За да не почнат критики от сорта "ма ти много знаеш", още веднъж казвам, че споделям мнение прочетено от форумите тук. Искам БМВ и ще си взема някой ден, но не по ново от 1150ГС.
                    Да ти кажа,напълно споделям мнението ти,карах доста тежки ендураци от по старата серия,БМВ-то(1100-1150) ги бие от към динамика и стабилност,но не му харесвам предницата,пълно дърво,това за по тежък офроуд не става,инак кефа да го караш това животно е несравним,върви си със стрийт файтерите на едно..,ако намериш читав Адвенчър не се замисляй,аз моя ГС само за Адвенчър бих го сменил!
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                      Първоначално публикуван от boda nx Преглед на мнение
                      абе явно са го открили проблема и официално са поканили хората за следното :
                      .....
                      Признавам си, че подклаждам някои теми само и само да има "спорове" ама се старя поне да чета.... ТЕМИТЕ
                      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                        Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                        Де*а и боклуците, да ми ги докарат да им капна по една капка с елжена за по-сигурно....толкова ли не можаха да измислят някакъв мотор, който да не се саморазглабя в движение за толкова години....
                        А зема а изкарам старият елжен Кракра и, а зема един електрод 6-7 мм дебел, па а го подфана... Тва колове, тапи, тройници, сичко ша стане едно цяло и нема а мръдне... Мааакя му...
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                          Хайде и конкуренцията с правилното окачване.

                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                            1:43 това централната стойка ли му е на тоя?
                            "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                              Да , аз затова съм махнал и пачия крак , същия номер го прави след скок въпреки яката пружина.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                                Доста сериозен офроуд с KTM 1090R



                                И това е много добро

                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X