Оказва се че тази интересна сглобка чрез кримпване съпътства телелевера от самото начало. Но, както е споделил г-н Владич, на неговото Бмв тапата е от стомана. Не мога да се сетя в момента на 1150 дали е от стомана или алуминиева сплав. Има разлика в дизайна обаче, при дъртата концепция контриращия шестограм на тапата е почти на нивото на горния край на кола, докато при новата е по неясни причини подигнат доста нагоре. Горе долу разстоянието от долния край на лагеруващата втулка в тройника до горния край на тръбата е колкото или дори по-голямо от дълбочината на запресованата част на тапата в кола. Тоест точката на усилие от ниво на горния край на кола е изместено с няколко сантиметра нагоре и води до усукване, съчетано с плитък размер на контактна площ и неподходящ материал....може би ако не бяха толкова пестеливи и тапата влизаше по - навътре немаше сега да пишем глупости за тази изключителна фирма.
Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Наскоро представиха фейслифта и рали версията, поне на клиповете не се вижда да са променили тая недомислица, ще е много интересно да се види как ще реагират, дали ще оставят смотаната тапа или ще пускат серийно тая недоклатена втулка дето уж решава проблема.
Ммм да. Прав си Сево. Не са от стомана. От някаква сплав са и магнита не ги лови. Но до сега никога не е имало проблеми в този възел на БМВ.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Де*а и боклуците, да ми ги докарат да им капна по една капка с елжена за по-сигурно....толкова ли не можаха да измислят някакъв мотор, който да не се саморазглабя в движение за толкова години....
Да споделя и моите наблюдения относно ГС на БМВ. Първо искам да кажа, че само съм му се качвал на мотора, но никога не съм го карал. При последното ми ходене в БМВ музея имаше всички налични версии на модела, по моя преценка последния добре направен от серията е именно 1150. За в момента политиката е да се правят скъпи мотори с евтини суровини, цели се повече печалба от производството за сметка на легендарната издръжливост на модела. Както и се цели редовно посещаване за сервизиране с цел печалба от ремонти. Това не си го измислям аз, а споделям десетките мнения на собственици на мотора в немските форуми. Моето мнение е, че ако мотора е направен с подходящите за целта суровини - просто ще е вечен. Пазарната политика може би на всички производители е да доставят голямо удоволствие от шофирането, но за сметка на времето. Тях не ги бърка да направят мотора както трябва, но ТИ ако си купиш добре направен мотор, ще му се радваш 10-20 години. Тях това не ги устройва, ти ТРЯБВА да си купиш следващия модел, който ще е в пъти по добър... но за ограничено време. Парите трябва да се въртят. Това с окачването... ми да, можеха да го направят като хората, но защо да правят нещо, което няма да донесе дивиденти? Тук във форумите спрягат 1100 гс за най-истинския мотор, ВладиЧ, не се подхилквай 1150 за последния ветеран. Всичко след тези серии е проблемно и направено с евтини суровини. Мнението и е пак казвам, базирано на собствениците на новите модели тук. Просто споделям. Пък за КТМ освен, че имат специфични нужди на поддръжка и не стават като цяло - друго не съм прочел. Интересното тук е, че 50% карат ГС, 20% харлей, 20% кавазаки!, и останалото са хонда, сузуки... ямаха много рядко, КТМ почти и само пешлеметата. Поне това ми са наблюденията от Бавария. За да не почнат критики от сорта "ма ти много знаеш", още веднъж казвам, че споделям мнение прочетено от форумите тук. Искам БМВ и ще си взема някой ден, но не по ново от 1150ГС.
Да споделя и моите наблюдения относно ГС на БМВ. Първо искам да кажа, че само съм му се качвал на мотора, но никога не съм го карал. При последното ми ходене в БМВ музея имаше всички налични версии на модела, по моя преценка последния добре направен от серията е именно 1150. За в момента политиката е да се правят скъпи мотори с евтини суровини, цели се повече печалба от производството за сметка на легендарната издръжливост на модела. Както и се цели редовно посещаване за сервизиране с цел печалба от ремонти. Това не си го измислям аз, а споделям десетките мнения на собственици на мотора в немските форуми. Моето мнение е, че ако мотора е направен с подходящите за целта суровини - просто ще е вечен. Пазарната политика може би на всички производители е да доставят голямо удоволствие от шофирането, но за сметка на времето. Тях не ги бърка да направят мотора както трябва, но ТИ ако си купиш добре направен мотор, ще му се радваш 10-20 години. Тях това не ги устройва, ти ТРЯБВА да си купиш следващия модел, който ще е в пъти по добър... но за ограничено време. Парите трябва да се въртят. Това с окачването... ми да, можеха да го направят като хората, но защо да правят нещо, което няма да донесе дивиденти? Тук във форумите спрягат 1100 гс за най-истинския мотор, ВладиЧ, не се подхилквай 1150 за последния ветеран. Всичко след тези серии е проблемно и направено с евтини суровини. Мнението и е пак казвам, базирано на собствениците на новите модели тук. Просто споделям. Пък за КТМ освен, че имат специфични нужди на поддръжка и не стават като цяло - друго не съм прочел. Интересното тук е, че 50% карат ГС, 20% харлей, 20% кавазаки!, и останалото са хонда, сузуки... ямаха много рядко, КТМ почти и само пешлеметата. Поне това ми са наблюденията от Бавария. За да не почнат критики от сорта "ма ти много знаеш", още веднъж казвам, че споделям мнение прочетено от форумите тук. Искам БМВ и ще си взема някой ден, но не по ново от 1150ГС.
Да ти кажа,напълно споделям мнението ти,карах доста тежки ендураци от по старата серия,БМВ-то(1100-1150) ги бие от към динамика и стабилност,но не му харесвам предницата,пълно дърво,това за по тежък офроуд не става,инак кефа да го караш това животно е несравним,върви си със стрийт файтерите на едно..,ако намериш читав Адвенчър не се замисляй,аз моя ГС само за Адвенчър бих го сменил!
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Де*а и боклуците, да ми ги докарат да им капна по една капка с елжена за по-сигурно....толкова ли не можаха да измислят някакъв мотор, който да не се саморазглабя в движение за толкова години....
А зема а изкарам старият елжен Кракра и, а зема един електрод 6-7 мм дебел, па а го подфана... Тва колове, тапи, тройници, сичко ша стане едно цяло и нема а мръдне... Мааакя му...
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар