От: KTM Adventure срещу BMW GS
Подкрепям Фози на 110%.
Електронните запалвания са на борда от 1990 (25 години).
Електронните реле-регулатори от 1980 (35 години).
По-критични модули за от тия, здраве му кажи.
Не съм чул някой да роптае против тях обаче. Приети са като даденост и толкова. При това никой не може да ме убеди, че класическа система чукче-наковалня или механичен реле-регулатор са по-надеждни. В никакъв случай!
Ако погледнео обективно, като се говори за електроника страхът идва от това че повечето хора нямат идея какво става вътре в тая "черна кутия" с много кабели. Всъщност не е и нужно, доколкото проблемите свързани с нея клонят към 0.00001% от всички проблеми по мотоциклетите :-)
Т.е. вероятността да счупиш шарнир е 10'000 пъти по-голяма отколкото да ти "гръмне" електрониката. За справка стотиците снимки на счупени шарнири и изкорубени предници срещу липсата на такива за електрониката.
Подкрепям Фози на 110%.
Електронните запалвания са на борда от 1990 (25 години).
Електронните реле-регулатори от 1980 (35 години).
По-критични модули за от тия, здраве му кажи.
Не съм чул някой да роптае против тях обаче. Приети са като даденост и толкова. При това никой не може да ме убеди, че класическа система чукче-наковалня или механичен реле-регулатор са по-надеждни. В никакъв случай!
Ако погледнео обективно, като се говори за електроника страхът идва от това че повечето хора нямат идея какво става вътре в тая "черна кутия" с много кабели. Всъщност не е и нужно, доколкото проблемите свързани с нея клонят към 0.00001% от всички проблеми по мотоциклетите :-)
Т.е. вероятността да счупиш шарнир е 10'000 пъти по-голяма отколкото да ти "гръмне" електрониката. За справка стотиците снимки на счупени шарнири и изкорубени предници срещу липсата на такива за електрониката.
Коментар