Обява

Свий
Няма добавени обяви.

До Норвегия и Финландия и назад - 2021 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Alexr, труд е, наистина, но приятен! И аз благодаря!
    stefans, краткият отговор е: не палаткувам. С палатка багажът щеше да се утрои. В сака Каппа (50 литра) носех: пакет бадеми, пакет овесени ядки, дрехи (дънки, клин, полар, 2 тениски къс ръкав, 2 тениски дълъг ръкав, бельо и чорапи за 2 дена), сандали и леки туристически обувки, чантичка с тоалетни принадлежности и ел. кана - термос. Евентаулно и дъжобран, но той понякога беше на мен или в кутията на хондата. В самата кутия на мотора: 2 шишенца масло за ойлера, жило за съединителя и комплект за ремонт на спукана гума за неприятни ситуации, детска раница с лични документи, втори ключ, power bank и няколко вида кабелчета. Понеже спя само на хотели/хостели, всяка вечера пера, до сутринта е изсъхнало. То на север уцелих някакъв студ, имаше си парно по стаите или радиатор. За чорапите и сешоар върши работа, ако до сутринта не са изсъхнали и още влажнеят. Не спя на палатка, понеже не се наспивам добре, трудно си регулирам температурата, а това ще ми се отрази много лошо на карането на следващия ден. Глезена работа, но така сме някои от жените! Впрочем четох и Вашия пътепис, още по времето, когато се виждаха снимките! Хубаво беше да имам откъде да почерпя информация и идеи... Благодаря!
    А аз с по-голям мотор не мога и да се справя! С ръст 154 см и тегло 46-48 кг, повечето мотори не мога изобщо да ги изправя на място вертикално от пачия крак. А NC-то е като перце с този нисък център на тежестта, дори и с малко багаж отгоре. Който каквото може!
    Последно редактирано от JulieK; 27-10-21, 17:16.

    Коментар


    • p-pleven
      p-pleven коментира
      Редактиране на коментар
      Втория ключ го държа на врата. Другите резервни - под седалката.

    • JulieK
      JulieK коментира
      Редактиране на коментар
      Аз втория - в раницата, но нося в себе си и ключ, който няма чип и отключва само багажното отделение и резервоара.
      А, държа си и едно мижаво китайско катинарче с тънка кордичка, прекарвам през каската каската и я оставям на мотора, да не я нося. Май с него и без него.

  • #62
    Благодаря за интересния пътепис и поздравления за куража!
    http://www.nakladkibg.com
    накладки, спирачни дискове, съединители

    088 8613380

    Коментар


    • #63
      Къде е сега тоя Илияс да се срещнете пак и да отвори приказка за Норвегия и Финландия, да види тогава

      Много смело пътуване, адмирации!
      И още един хубав пътепис да претакаме зимата
      http://vbox7.com/play:84ee5e6e

      Коментар


      • #64
        О, Илияс знае за пътеписа, както и за самото пътуване! И страшно много се зарадва, че тогава, при случайното ни запознанство, ми е дал идеята и е запалил искрица в мен! Той живее наблизо, в Кавала, минавала съм за 1 ден, за да го видя, обаждал ми се и той и сме се срещаме и семейно, когато е идвал в България... Ех, преди вируса. Надявам се скоро пак да се видим!

        Коментар


        • #65
          Страхотен пътепис!Имаш сърце и смелост за такива пътувания,имаш моите адмирации!
          Пожелавам ти още много пътеписи да напишеш!
          HONDA DOMINATOR 650
          ОРЕЛ ASTRA
          РСПБЗН-Приморско

          Коментар


          • #66
            С ЧАО от Италия до Нордкап :



            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

            Коментар


            • s_s1
              s_s1 коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря за готиния клип. Супер сте!

          • #67
            Ангел Иванов/sereco1/, надявам се и аз! Благодаря!
            alexalex69, много хубаво филмче, със страхотно настроение! Интересно, как почти не сме имали общи точки от маршрута с тях! А колко синьо и огромно изглежда небето на север... Все едно те разтваря и поглъща, невероятно е!

            Коментар


            • #68
              Питам отново за ойлера: Как се регулира дебита? Как се пуска/спира преди/след каране?
              Публикувайте отговор

              Коментар


              • p-pleven
                p-pleven коментира
                Редактиране на коментар
                Всъщност се изясних и си поръчах.
                Чакам отзиви при ползване на алтернативно масло. По този въпрос очаквам отговор от един доста грамотен познат и ще пиша за да се знае.

                Благодаря за пътеписа!

            • #69
              Браво, поздравления за прекрасния пътепис, както и за куража. За добро или лошо, съм се зарекъл,на мотор вече не се качвам, даже и като куфар.
              П. С В началото на темата има снимка на камион с жена водач. Огромния грил отпред на машината не е само за красота. Пази водача от близки срещи с ЛОС. Именно от Скандинавия тръгва тая мода с гриловете по камионите.
              Последно редактирано от Dilyan Zagorchev; 21-11-21, 13:40. Причина: допълнение
              "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
              Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

              Коментар


              • #70
                Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение
                Питам отново за ойлера: Как се регулира дебита? Как се пуска/спира преди/след каране?
                Късно прочетох, извинявам се. Значи аз ще чакам отзиви, понеже явно зазимих поради разни ангажименти... Чак напролет пак ще видя ойлера. Иначе си има врътка, с която да се регулира капката, но и температурата оказва голямо влияние на гъстотата и скоростта на течене.

                Коментар


                • p-pleven
                  p-pleven коментира
                  Редактиране на коментар
                  Днес пробвах ойлера, но недочетох внимателно инструкциите за регулиране и първия резервоар отиде за около 120 км. Не се оплаквам,сам съм си виновен. Хората са го написали грамотно. Яд ме е, че не оползотворих днешния ден по правилния начин

              • #71
                Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнение
                Браво, поздравления за прекрасния пътепис, както и за куража. За добро или лошо, съм се зарекъл,на мотор вече не се качвам, даже и като куфар.
                П. С В началото на темата има снимка на камион с жена водач. Огромния грил отпред на машината не е само за красота. Пази водача от близки срещи с ЛОС. Именно от Скандинавия тръгва тая мода с гриловете по камионите.
                Да, точно така, заради лосове слагат големите ролбари и решетки. В южните части на Норвегия не беше масово, по-скоро в северните райони камионите имаха такива решетки. Отделно (пак повече на север) доста от колите и камионите са оборудвани с допълнителни фарове, които явно ползват през безкрайните зимни нощи... Как ли е сега там...

                Коментар


                • #72
                  Казва се булбар ...ролбар е друго...
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • #73
                    Супер готино, браво!
                    Като четях и гледах как вървиш на връщане, бях почти сигурен, че ще свърнеш към Санкт Петерсбург, ама не познах : Незнам защо, но това е единственото място в Русия което ме привлича .

                    Коментар


                    • #74
                      И на мен ми се ходи много там, но без виза няма как просто да се отбия... За това пътуване реших, че основната цел ще е Норвегия и никак не бях сигурна дали изобщо ще мина близо до Санкт Петербург, за да вадя предварително виза и да гледам и там какви изисквания имат заради вируса. Оставих го за някой друг път... Предвид новите обстоятелства обаче, не го виждам скоро. Явно сгреших, че за това пътуване не си оставих отворена вратичка, като за всеки случай се опитам да взема виза. Гледах Савонлинна на картата, виждах как Петербург е на половин ден път, но...

                      Коментар


                      • #75
                        Благодаря от сърце за пътеписа.
                        Известно време не влизах във форума,а то какви хубави неща са се появили.
                        Адмирации и много безаварийни километри желая още дълго време.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X