Alexr, труд е, наистина, но приятен! И аз благодаря!
stefans, краткият отговор е: не палаткувам. С палатка багажът щеше да се утрои. В сака Каппа (50 литра) носех: пакет бадеми, пакет овесени ядки, дрехи (дънки, клин, полар, 2 тениски къс ръкав, 2 тениски дълъг ръкав, бельо и чорапи за 2 дена), сандали и леки туристически обувки, чантичка с тоалетни принадлежности и ел. кана - термос. Евентаулно и дъжобран, но той понякога беше на мен или в кутията на хондата. В самата кутия на мотора: 2 шишенца масло за ойлера, жило за съединителя и комплект за ремонт на спукана гума за неприятни ситуации, детска раница с лични документи, втори ключ, power bank и няколко вида кабелчета. Понеже спя само на хотели/хостели, всяка вечера пера, до сутринта е изсъхнало. То на север уцелих някакъв студ, имаше си парно по стаите или радиатор. За чорапите и сешоар върши работа, ако до сутринта не са изсъхнали и още влажнеят. Не спя на палатка, понеже не се наспивам добре, трудно си регулирам температурата, а това ще ми се отрази много лошо на карането на следващия ден. Глезена работа, но така сме някои от жените! Впрочем четох и Вашия пътепис, още по времето, когато се виждаха снимките! Хубаво беше да имам откъде да почерпя информация и идеи... Благодаря!
А аз с по-голям мотор не мога и да се справя! С ръст 154 см и тегло 46-48 кг, повечето мотори не мога изобщо да ги изправя на място вертикално от пачия крак. А NC-то е като перце с този нисък център на тежестта, дори и с малко багаж отгоре. Който каквото може!
stefans, краткият отговор е: не палаткувам. С палатка багажът щеше да се утрои. В сака Каппа (50 литра) носех: пакет бадеми, пакет овесени ядки, дрехи (дънки, клин, полар, 2 тениски къс ръкав, 2 тениски дълъг ръкав, бельо и чорапи за 2 дена), сандали и леки туристически обувки, чантичка с тоалетни принадлежности и ел. кана - термос. Евентаулно и дъжобран, но той понякога беше на мен или в кутията на хондата. В самата кутия на мотора: 2 шишенца масло за ойлера, жило за съединителя и комплект за ремонт на спукана гума за неприятни ситуации, детска раница с лични документи, втори ключ, power bank и няколко вида кабелчета. Понеже спя само на хотели/хостели, всяка вечера пера, до сутринта е изсъхнало. То на север уцелих някакъв студ, имаше си парно по стаите или радиатор. За чорапите и сешоар върши работа, ако до сутринта не са изсъхнали и още влажнеят. Не спя на палатка, понеже не се наспивам добре, трудно си регулирам температурата, а това ще ми се отрази много лошо на карането на следващия ден. Глезена работа, но така сме някои от жените! Впрочем четох и Вашия пътепис, още по времето, когато се виждаха снимките! Хубаво беше да имам откъде да почерпя информация и идеи... Благодаря!
А аз с по-голям мотор не мога и да се справя! С ръст 154 см и тегло 46-48 кг, повечето мотори не мога изобщо да ги изправя на място вертикално от пачия крак. А NC-то е като перце с този нисък център на тежестта, дори и с малко багаж отгоре. Който каквото може!
Коментар