От: Honda XRV Africa Twin
Еее, далеко съм от мисълта да помпя с уста като помпа! Просто предположих че вакуумната помпа когато не помпи го играе и нещо като вакуумно кранче за горивото и пречи то да стигне до карбураторите на самотек (аз бензина от другото кранче не го спирам никога)! Може би ако създам вакуум мембраната ще застане в такова положение че да позволи бензина да премине на самотек и да стигне до карбуратора! Това е само предположение от моя страна, не съм пробвал дали ще работи на моя мотор, но работеше на някакъв голям 4Т скутер навремето.
А пространството около кранчето за бензин, помпата и карбуратора при моя мотор наистина е много ограничено даже съм се отказал да слагам допълнителен бензинов филтър защото трябваше да го изведа доста в страни където има място, пък ми грозеше там и седеше като някаква кръпка!
Първоначално публикуван от c_chanev
Преглед на мнение
А пространството около кранчето за бензин, помпата и карбуратора при моя мотор наистина е много ограничено даже съм се отказал да слагам допълнителен бензинов филтър защото трябваше да го изведа доста в страни където има място, пък ми грозеше там и седеше като някаква кръпка!
Този номер действа при моторите с вакумно кранче за горивото, които нямат помпа, например Трансалп. Но там е досгтатъчно да всмукнеш с уста за да се отвори кранчето и бензина да потече за да напълни на самотек карбовете. Тук работата е друга обаче. Като се замисля при твоя мотор е малко по-скрито всичко. При мен маркуча минава отстрани на двигателя и не се налага разглобяване за да получиш достъп. Сега като се замисля съм сложил тройника между горивния филтър и вакумната помпа. Там беше най-удобнто място.
(ма то вече на тез години ). Благодаря Румене!
Коментар