От: Honda XRV Africa Twin
Че то по-лошо от загубата на бензин в карбураторите е изветряването на бензина там. Т.е. изфирясват първо най-летливите съставки а това дето остава докато го прекараш през цилиндрите и аспуха та да дойде пресен бензин от резервоара, зора е голям. Изветряването става отвсякъде, той карбуратора да не е херметичен я (примерно към въздушния филтър). Хватката е след продължителен престой, останалото в карбовете да се източи и да се напълнят с прясно гориво. За съжаление при мене винтчето за източване отдолу на карба се прецака и не мога да го развия, та въртя и аз на стартер като гламав, след 1-2 месеца престой.
Че то по-лошо от загубата на бензин в карбураторите е изветряването на бензина там. Т.е. изфирясват първо най-летливите съставки а това дето остава докато го прекараш през цилиндрите и аспуха та да дойде пресен бензин от резервоара, зора е голям. Изветряването става отвсякъде, той карбуратора да не е херметичен я (примерно към въздушния филтър). Хватката е след продължителен престой, останалото в карбовете да се източи и да се напълнят с прясно гориво. За съжаление при мене винтчето за източване отдолу на карба се прецака и не мога да го развия, та въртя и аз на стартер като гламав, след 1-2 месеца престой.

Този номер действа при моторите с вакумно кранче за горивото, които нямат помпа, например Трансалп. Но там е досгтатъчно да всмукнеш с уста за да се отвори кранчето и бензина да потече за да напълни на самотек карбовете. Тук работата е друга обаче. Като се замисля при твоя мотор е малко по-скрито всичко. При мен маркуча минава отстрани на двигателя и не се налага разглобяване за да получиш достъп. Сега като се замисля съм сложил тройника между горивния филтър и вакумната помпа. Там беше най-удобнто място.
Коментар