Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    А как могат да се регулират фаровете - нагоре - надолу,наляво - надясно.
    По принцип мотора ми е RD 04 но има вероятност предишният собственик да е сменял фаровете от RD 07.
    Изобщо има ли някакви белези по който да мога да позная със сигурност от кой модел са фаровете.
    Светят и двата едновременно,през релета и са със крушки H4.
    Сега - BMW R1200RT 2006 г
    Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
    По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
    По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
      А как могат да се регулират фаровете - нагоре - надолу,наляво - надясно.
      По принцип мотора ми е RD 04 но има вероятност предишният собственик да е сменял фаровете от RD 07.
      Изобщо има ли някакви белези по който да мога да позная със сигурност от кой модел са фаровете.
      Светят и двата едновременно,през релета и са със крушки H4.
      Има една крилчата гайка с пружина под фаровете-регулира нагоре-надолу.Достъпа е от задната страна.
      Cherokee WJ 4.0L- NP242
      Honda Africa Twin XRV 750

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
        Проблем: Africa Twin '90 пали трудно след дълъг престой
        Относно непаленето след зимен престой, чувал съм мнение, че проблема може да е и в корозия на електродите на свещите. Обяснението е, че ако се препалва мотора през зимата, понеже не се кара и не загрява достатъчно, поради примесите в бензина и нерядко някакво количество вода, възможно е именно тя да не се издуха. След изгасване и престой се получава окисляване, което пречи да се образува нормална искра за запалване.

        Това е само още един щрих към предполагаемия проблем. Един познат го установи (макар и със Супер Тенере) и след мъжко "въртене" на стартер следва падане на акумулатор на мотора и продължаване на опитите с автомобилен акумулатор. След почистване на свещи - паленето станало нормално.
        На базата на неговия опит съм се въздържал да "препалвам" зимата и единствено когато е можело да се кара - само тогава е палено.
        Публикувайте отговор

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение
          След почистване на свещи - паленето станало нормално.
          Нормално, като се задави, не пали. Като изчистиш свещите - пали. Никаква вода няма тук. Износени карбуратори, стар бензин, неправилно палене....

          Коментар


          • От: Honda XRV Africa Twin

            Като стана дума за паленето с него нямам грижи нито когато карам,нито когато не карам(през зимата) ами за друго повъртях преди седмица и се зачудих ама явно задавяне ще е. В Благоевград тръгвам аз за Пловдив и тамън бях минал 20 метра и излизам от малка уличка на булевард и гледам че идва кола и ако излеза ще го засека. Карах с 10 километра чукнах предна спирачка и сигурно понеже навлизах вече в дъгата за стотни от секундата бух на земята . Позатиснах си крака,счупих си ръчката на ръчната (беше заварявана като го купих и явно малко и е трябвало) ,но въпреки това бях много доволен че нищо няма по ПВЦ-то и ставам си аз доволен че няма поражения нито пък много зрители и пробвам да паля ама не! Въртях въртях,без смукач,със смукач даже го оставих малко и пак въртях и накрая бръмна. Сигурно като се катурна и нещо му се преобърнаха соковете. Друго което ми направи впечатление е че при хоризонтално положение тече на тънка струйка бензин през капачката на резервоара.Знам че е тип отдушник за да не се надува от парите ама то не бе капане ами конче направо,незнам доколко е добре ако се суркаш по асфалта примерно 20-30 метра да ти шурти бензин от резервоара. Между другото градско на къси разстояния съм 6.700 а извънградско 90-100 в час без да му давам почивка и без да го юркам демек оптимално икономично каране съм 5.200 не лъжа.

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Развали ми се хард диска и от последния ъпдейт на информацията която имам на дискове нямам една електрическа схема за xrv 650 . Имам manuala обаче който го е преглеждал знае че схемите там не стават за нищо. От немски сайт бях свалил точно ето това http://www.xrv.org.uk/forums/attachm...ellow-wire.jpg обаче сега немога да го намеря в мрежата. Спомням си че на онази схема не беше драскано с жълто както е тук (което не ми пречи) но по спомен беше мааалко по голямо и четливо (затрудняват ме буквите оказващи цвета на кабелите) останалото го разчитам. Ако някой има читава схема в електронен формат нека я публикува ще е полезно не само за мен. Благодаря.

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                Здравейте!
                Колега, ето в този сайт http://motodataproject.com/product_info.php?products_id=133 има мануала. Изтегли си го, там има ел. схемите цветни на всички Африки през годините.
                А когато си паднал с мотора или се е задавил двигателя или карбураторите са останали празни, съответно трудното палене после. На мен ми се случи вчера тази процедура, когато трябваше да обръщам в една нива. Леко и културно мотореца си се катурна налево, но не сварих да спра двигателя и след това малко трудничко си запали.
                С дългия престой на мотора и трудното палене след това, го реших с плюс след контактния ключ, през микре и запоен към плюса на помпата. Така след дълъг престой от няколко седмици, пускам помпата да напълни карбураторите (тя се чува като спре) и си пали като пич за отрицателно време.
                HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  Здравейте
                  ще свалям коловете ( така де майстор ще ги прави ) за смяна на маслото и ревизия,та ми се иска да сменя и лагерите на тройника.
                  Можете ли да ме насочите какви лагери сте ползвали и от къде и евентуална сума,за да мога да си предвидя разхода ?
                  Сега - BMW R1200RT 2006 г
                  Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                  По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                  По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    Благодаря на Петър Нанев. Този го имам и го знам обаче в него не е засегната нашата XRV 650 и въпреки всичко някои от моделите имат приблизително същата схема и като цвят и като разположение. Относно байпаса на помпата да така съм направил и аз няма грешка с паленето след дълга почивка. Ако някой има още схеми нека да праща все някой ще изкара полза.

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
                      Здравейте
                      ще свалям коловете ( така де майстор ще ги прави ) за смяна на маслото и ревизия,та ми се иска да сменя и лагерите на тройника.
                      Можете ли да ме насочите какви лагери сте ползвали и от къде и евентуална сума,за да мога да си предвидя разхода ?
                      Аз в началото на годината сменях въпросните лагери. На моите бяха заминали семерингите с металните пластинки върху лагерите и водата беше сътворила чудесии вътре. От Бултрако ми обявиха цена 60лв. за двата лагера. Но от един магазин наблизо намерих абсолютно същите с 10-15лв. по-евтини. Ето ги въпросните лагери koyo sac 2647. Има и такива: KOYO SAC 2647-1 Не е проблем тази единица отзад моите са такива новите. Но няма да е излишно шублера да е в теб заедно с старите.




                      Поздрави!
                      HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        Иване, това да не ти е Супер Тенере, че да износва карбовете......не съм чул досега за износено карбове на африка. Виж за разбазикани - 8 от 10 са такива. Настройвани от някой знаен или не знаен настройчик на карбуратори и става мазало. Нито ниво в поплавъковата камера като хората, нито пилот скрю нагласени като хората....а те японците написали мануал кое как трябва да е точно.
                        Мен ме заболя устата и ръцете да обяснявам на хора с такъв проблем - бензина ако не се изпари, то ще изветрее и чакай да запалиш. Процедурата е източване на карбовете след дълъг престой и пълнене с нов бензин. Става за 30 секунди. Петър си е сложил ключе защото е с ел. помпа, ама като му се прецака и като сложи вакумна ще трябва да пълни със спринцовка
                        Иначе моята баба последно беше стояла точно 1 месец без палене и с докосване ка стартера заработи сякаш преди малко е угасена. ЗИмата обаче положението не е такова, тогава трябва да правя Процедурата.....
                        Yamaha XT​M600E '98
                        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Мойта Африка е вече на цели 5500км. Може би е от големия пробег, но вчера ми отне 10 минути въртене докато запали. Не беше палена от 10 месеца. Лошото е, че дори като загря двигателя, не иска да задържи празен ход.
                          И друг въпрос - трябва да и сменя маслото, че е на 2 години . От къде да купя маслен, виздушен филтър и свещи, и какво масло да и налея. Разбира се искам филтрите и свещите да са оригинал. Има ли къде в Пловдив да се сменят тези консумативи и да се "видят" карбураторите?
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Трябва да се почистят карбураторите, след което да се синхронизират и регулират. При по-дълго стояли машини е възможно и да има скъсани мембрани. Малко вероятно, но така или иначе ще ги видиш. Виж дали не е въртян опорния винт за дроселните клапи. Намира се отляво под резервоара (черна врътка на гъвкав вал) Празният ход трябва да е 1500об/мин. за RD03 и 1300 за 04-07.
                            Маслото е 10/40 4т. Аз наливам Репсол. Сменя се на 12 000 км. но със сигурност няма да навреди и по-ранна смяна. Филтър (Champion) и свещи NGK, може да намериш в Евро07 в Пловдив. Вече продават и мото консумативи, като накладки и филтри. Преди това да и намериш ключ за свещи.. 18мм.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • От: Honda XRV Africa Twin

                              Мдаааа ... ключа е ясно, че е 18 мм, но ... моя го въртях на шмиргела поне 20 минути докато придобие необходимата форма.
                              Маслото е Репсол 10на40, филтъра от тях ... накладките също ... от (пиши на лични). И свещи имат.
                              Особенно за лявата свещ на предния цилиндър.
                              Аз сменям по-рано да ми е мирна главата, а и ... често се случва да разбера, че повече от 180 не вдига .....
                              Другото Ники го е казал.
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Мойта Африка е 2003г от последните. Може ли да ми кажете точния модел на свещите и филтрите? Дали в Бултрако няма да имат оригинални части и масла?
                                Като чуя за реглаж на карбуратори и ми прилошава…Къде може да стане и колко време отнема?
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X