Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

    Ето още един тест на мотоциклета: http://ukrvisitor.com/temp/yamaha.jpg

    Коментар


    • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

      Първите пуснати бройки ги привикват да им бъдат заменени задните багажници ! Оказват се доста слаби . На снимките се вижда разликата между новите и старите.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00464.jpg
Прегледи:1
Размер:334.6 КБ
ID:5233711
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00467.jpg
Прегледи:1
Размер:304.1 КБ
ID:5233712
      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

      Коментар


      • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

        Не знам дали е първата в България, но онзи ден видях една синя в Дианабад в София.....безспорно е мнооооого красив мотор
        Per aspera ad astra.

        Коментар


        • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

          До колко знам има вече няколко продадени от Ямаха България.

          Коментар


          • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

            Да поизтупам стара тема, дано да ви е интересно, не знам дали ще е новина за всички от вас.

            Ставам преди 2 дни и пускам Евроспорт, за да гледам репортажа от Африка Еко Рейс и гледам, Африка Еко Рейс създали категория 1200 иии в категорията има един участник: David FRETIGNE с ... да сигурно се сетихте с какъв мотор - 1200 Super Tenere YAMAHA.

            Бях много приятно развълнуван, дори се опитах да го обясня на жена ми, но жените не са като хората и не ги разбират тези неща.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141204_092112.jpg
Прегледи:1
Размер:118.1 КБ
ID:5633789

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_ALX2792.jpg
Прегледи:1
Размер:192.8 КБ
ID:5633787

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:fret5-2.jpg
Прегледи:1
Размер:246.7 КБ
ID:5633783

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:fret-5.jpg
Прегледи:1
Размер:300.0 КБ
ID:5633784

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:fret4-4.jpg
Прегледи:1
Размер:370.1 КБ
ID:5633786

            Ето тук много снимки: http://www.davidfretigne.com/#galpublique40

            Убедил е Yamaha Europe да го спонсорират, в интервюто призова за повече участници, вкл. и в този клас, като обясняваше, че няма никакви проблеми със сигурността.
            Чета темите за Ралитата, но си мисля, че в това Рали наистина има бъдеще, собствениците на Дакар, от бизнес гледна точка със съвсем лека ръка освободиха една невероятна ниша за Renе Metge - да е жив и здрав и да развие състезанието.

            Защо се развълнувах ? Защото се надявам другата година да има конкуренция в класа или поне на който му стиска, мисля, че КТМ няма да имат проблем, но с останалите ще е интересно, естествено най-интересно ще е с отличника на випуска BMW, ще можем да го видим дали и в "живота" ще е отличник. (Това в кръга на шегата)

            Би било много положително и за производителите и за нас потребителите това да се развие като тенденция, защото това са мотоциклети, които като концепция са тръгнали от ралитата и се продават благодарение на асоциациите с това минало, все пак носят имена като Tenere, Africa, Adventure, GS, а днес като че ли са забравили откъде са тръгнали, това е един добър шанс да си припомнят и би било много ефективна реклама.

            Иначе засега в "живота", Тенерето е едва "тройкаджия". Самият David FRETIGNE признава, че ще трябва отделен маршрут за категорията, тъй като според него не може да мине през високите дюни на Мавритания. Снощи е затъвал цяла вечер в пясъка.

            По предния ден е финиширал 5-ти, на 15 мин. след първия. Но най-важното е, че е там и се движи, 5800 км са, истинско рали, ако завърши ще бъде единствен от сегмента - преминал през такова изпитание
            Последно редактирано от Ro-di; 09-01-15, 20:35.

            Коментар


            • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

              Аз го следя ралито , хубаво е , че организаторите не са наложили ограничение на кубатурата. А въпросното тенере си е пълен оригинал , леко тунинговано , докато КТМ са прототипи , и въпреки това , Супер Тенерето е в средата на класирането. Супер реклама за марката , очаквам още следващата година да се включат BMW и KTM.
              Последно редактирано от motor_men; 09-01-15, 21:39. Причина: включат
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

                Само че категорията трябва да ги задължава да са над определени кубици (примерно над 1000), защото по-леките са по-бързи, опитах се да намеря регламента, но не открих информация, въпреки че се говори за клас "1200" в официалната страница са разделени на до 450 и "Open" - над 450.

                КТМ са 690 (освен 450-ките) - аз имах предвид да участват с 1190 Адвенчър (R), BMW R1200GS и т.н.

                Коментар


                • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

                  И аз мисля че Африка еко е много по-близко до оригиналния "Дакар" отколкото е рали Дакар, и не само заради маршрута. На "оригиналният" Дакар 80-90те години е можело да отидеш буквално с мотора, с който си пътуваш, докато сегашният Дакар е една изключително скъпа машина за пари. Обърнете внимание какъв мотор спечели преди две години(ако не греша 2011-2011)-КТМ 525 EXC хибрид. мотор, който е спрян от производство 2006! Дано наистина видим повече мотори в open-класовете, защото там се показва гениалността на "обикновените хора", не се мери бюджета на корпорации.

                  Коментар


                  • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

                    Гледал съм старо филмче как един пич с една Хонда СВ 750, с едни кожени гащи, едно кожено яке и кожени дисаги отзад на мотора си, как ребри из пясъците на Сахара, и участва в ранните години на Париж-Дакар. Сега е пълен абсурд да видиш подобно нещо на това състезание. Даже съм спрял да я гледам тази перачница на пари и реклами, още по-малко, пък ме интересува кой е спечелил и с каква марка машини, та да си търся такъв мотор, защото това което се продава в магазина няма нищо общо с това, което участва в състезанието!....
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • От: Нов играч в любимия сегмент - Yamaha Super Tenere XTZ1200

                      Първоначално публикуван от Ro-di Преглед на мнение
                      Само че категорията трябва да ги задължава да са над определени кубици (примерно над 1000), защото по-леките са по-бързи, опитах се да намеря регламента, но не открих информация, въпреки че се говори за клас "1200" в официалната страница са разделени на до 450 и "Open" - над 450.

                      КТМ са 690 (освен 450-ките) - аз имах предвид да участват с 1190 Адвенчър (R), BMW R1200GS и т.н.
                      Нали се сещаш, че ако се случи ще пуснат НР версията, КТМ няма да останат длъжни и машината за пари.... тръгва
                      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X