Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: BMW R1150GS Adventure

    Първоначално публикуван от eVo6 Преглед на мнение
    Много хубава тема браво. И аз бих желал такава машина, но просто не ми е по възможностите, та гледам Ф650 са на достъпни цени, ако може някой да даде мнение за този модел ще е супер и става ли за дълги преходи ?
    Виж, и питай тук:
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=11070
    .

    Коментар


    • #47
      От: BMW R1150GS Adventure

      Има си техника за хора, които не стъпват когато са седнали на мотор. Тя е с бързо сваляне на задника от седалката. Използва се много често при леките ендура. Мотора се придържа изправен към точката на баланса, където не тежи наляво или надясно.

      Коментар


      • #48
        От: BMW R1150GS Adventure

        Здравейте, колеги. Намерих си BMW R1150GS, година 2000, за доста скромна сума от около 2500 лв. Само малко липсват от пластмасите и задната седалка. Та въпроса ми е, намират ли се части за този модел и то предимно както казах, пластмаси, двигателя е перфектен.
        Последно редактирано от giorgio; 24-08-10, 07:38.
        L.R. Discovery 2 TD5
        Suzuki SV1000

        Коментар


        • #49
          От: BMW R1150GS Adventure

          Първоначално публикуван от vityz Преглед на мнение
          Предполагам по-горе написаното важи и за новите модели 1200 сс
          ........

          Поздрави
          При R1200GS ADV седалката на водача може да се регулира в две степени на височина. Не съм пробвал ниската степен, но разликата е около 3-4см.

          Първоначално публикуван от eVo6 Преглед на мнение
          Много хубава тема браво. И аз бих желал такава машина, но просто не ми е по възможностите, та гледам Ф650 са на достъпни цени, ако може някой да даде мнение за този модел ще е супер и става ли за дълги преходи ?
          Става и то не по малко от всеки друг...
          Ето какво предлагам аз: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=99074
          още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

          Коментар


          • #50
            От: BMW R1150GS Adventure

            Първоначално публикуван от baro_bg Преглед на мнение
            Здравейте, колеги. Намерих си BMW R1150GS, година 2000, за доста скромна сума от около 2500 лв. Само малко липсват от пластмасите и задната седалка. Та въпроса ми е, намират ли се части за този модел и то предимно както казах, пластмаси, двигателя е перфектен.
            Аз не бих се замислил дори за тази цена, ако е така, както го описваш

            Коментар


            • #51
              От: BMW R1150GS Adventure

              Първоначално публикуван от baro_bg Преглед на мнение
              Здравейте, колеги. Намерих си BMW R1150GS, година 2000, за доста скромна сума от около 2500 лв. Само малко липсват от пластмасите и задната седалка. Та въпроса ми е, намират ли се части за този модел и то предимно както казах, пластмаси, двигателя е перфектен.
              R1150GS има толкова малко пластмаси, че не мога да си представя какво му липсва.
              Иначе напълно подкрепям горното мнение, намери някой който има опит с такъв боксер да го чуе и прегледа и ако всичко е наред му скачай смело.
              BMW R1150GS

              Коментар


              • #52
                От: BMW R1150GS Adventure

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4244877a.jpg
Прегледи:1
Размер:185.0 КБ
ID:5204360Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4244877d.jpg
Прегледи:1
Размер:187.3 КБ
ID:5204361Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4244877b.jpg
Прегледи:1
Размер:219.9 КБ
ID:5204362
                L.R. Discovery 2 TD5
                Suzuki SV1000

                Коментар


                • #53
                  От: BMW R1150GS Adventure

                  Ако това е мотора, така като гледам малко е катастрофирал - резервоара е вдлъбнат и кормилото си е бая криво...
                  Per aspera ad astra.

                  Коментар


                  • #54
                    От: BMW R1150GS Adventure

                    Колега Фози , предполагам ,че това регулиране за което говориш е смяна на седалката с по ниската , или самата седалка има няколко положения , можеш ли да обясниш по подробно и ако се регулира височината при GS 1200 Adventure да постнеш инфо как става и от къде

                    Коментар


                    • #55
                      От: BMW R1150GS Adventure

                      От долната страна на оригиналната седалката има две оси които се мястят съответно за високо (910мм) или ниско положение (890мм) при не натоварен мотор. Свободното пространство под седалката за инструменти намалява в ниска позиция.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:R1200GS-seat.jpg
Прегледи:1
Размер:166.0 КБ
ID:5204410

                      При моя модел задната пружина се регулира чрез едно "кранче". При мека (LOW) пружина мотора доста "кляка" като се седне на него.
                      Подмяната на задното окачване е не оправдано за мен. Ако се свали мотора то той губи едно от основните си качества, по добре да се мине на RT, LT или подобна модификация.
                      Последно редактирано от boiko73; 25-08-10, 14:11.
                      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                      Коментар


                      • #56
                        От: BMW R1150GS Adventure

                        Това със седалките не става на теория. Ширината на седалката е точно толкова важна колкото и височината.
                        Трябва да се пробва. Ако дилемата е за 1150 ADV с оригинална седалка - аз мога да предоставя нещо като мотор да се пробва. За същото с ниската БМВ седалка - предполагам Димо няма да има нищо против също...

                        А за тоя 1150 2000г. за 2500лв. става за резервни части, но като го гледам доста е страдал.
                        Последно редактирано от boiko73; 26-08-10, 08:15.
                        You'll never find out - I got no key hole....

                        Коментар


                        • #57
                          От: BMW R1150GS Adventure

                          Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                          ...
                          А за тоя 1150 2000г. за 2500лв. става за резервни части, но като го гледам доста е страдал.
                          Е чак пък за резервни части ... аз веднага бих излязъл от джобовете с тая сума, ако проблемите по него са от сорта на криво кормило и вдлъбнат резервоар

                          Коментар


                          • #58
                            От: BMW R1150GS Adventure

                            Колега Благодаря за предложението , става въпрос за модела от 2010 година , качих му се но с моите 70 кг не помръдва )) , и както е на странична степенка по посока на наклона на мотоциклета стигам земята на пръсти .... в Моторад ми казаха ,че това е стандартната седалка ,

                            Коментар


                            • #59
                              От: BMW R1150GS Adventure

                              Аз съм висок 178 см. Карам в момента Африка Туин със седалка висока 86 см. Качвал съм се на два мотора БМВ 1150 АДВ. На Димо на мотора, (който съм карал малко), спокойно стъпвам на земята с двата си крака на цяло стъпало. Седалката на Димо е тунинг и е 85см висока. На мотора на Илиян, който е с оригиналната седалка на Адвенчъра с височина 89-91см едвам се покатерих от горе, а краката ми висяха и едвам докосвах земята с върховете на пръстите си. Така че разликата във височините на седалките е малка, но много съществена.
                              Съветите на колегата за изхлузване от седалката на една страна при спиране, за да подпреш крака, както се прави при кросовите и ендуро моторите, някои от които имат седалки по 95 см високи са абсолютно неприложими за БМВ 1150 АДВ, защото мотора тежи 250 кила.
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар


                              • #60
                                От: BMW R1150GS Adventure

                                Първоначално публикуван от vityz Преглед на мнение
                                Здравейте, Колеги! От доста време се целя във БМВ Адвенчър.... Качих се на мотоциклета, всичко ок ... само че краката ми едвам опират пода .... (мотоциклетът беше на страничната степенка). Опитах се да го изправя но не стана с лекота, (друго е, когато си стъпил здраво на земята). Висок съм 174.... Предполагам, че има решение, едва ли е правен само за високи водачи.

                                Поздрави
                                Колега, какъв опит имаш с мотоциклети? Километри и модели?

                                Хората като цяло варираме от 1,60м до над 2м... В целият този диапазон се намират хора, които имат желание да управляват мотоциклет.
                                Нали се сещате, че няма вариант всичките да се чувстваме по един и същ начин на конкретен мотор.
                                Без значение дали му сменяме и пренастройваме седалка, окачване и височина на кормило реалността си остава - за едни моторите са по-тежки и високи, за други са нормални, за трети малко малеят.

                                Какво е решението?!
                                То е само едно - да се нагаждаме според машината и да се учим да и противодействаме с техника, а не със сила. Последното е основно правило! В противен случай сме обречени.
                                Може да свалим окачването и седалката, но това не значи, че ако сме 1,70 ще се чувстваме на мотора като някой, който е 1,80, а да не говорим за 1,90 високите.

                                Един съвет от мен - тренирайте и наблягайта изключително на баланса при максимално ниска скорост.
                                Тренирайте спиране с приплъзване и потегляне с приплъзване. Това ще ви усъвършенства за усета на добър баланс. Това ви е необходимо.
                                Като го постигнете, ще ви е достатъчно само един палец да допирате на асвалта.

                                И сега най-важното!
                                Всяка една промяна по височината на окачването влияе на управлението на мотоциклета!!!
                                Окачването се прави, за да държи машината стабилна при движение, а не за да се чувстваме ние комфортно при стоене на место.

                                Така че, моят съвет към всички вас е - да си настройте окачването за правилна работа с необходимата стабилност при движение, а не спрямо това с колко пръста достигате земята.

                                Управлението на един мотоциклет е удоволствие, а то се постига със сигурност и стабилност на пътя до като шофираме.
                                А не със стъпването на място.
                                Не го забравяйте това.
                                Последно редактирано от Жоро Донечки; 26-08-10, 08:54.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X