Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    Беше толкова нисък , а мотора толкова огромен , че краката изобщо не му стигаха до земята.
    Да, така е, но съгласете се с мен, че е много по-комфортно, особенно ако си с втори човек и с багаж, да си стъпваш и с двата крака на замята.
    Ще се кача, и ще преценя на място.
    Моторът ми харесва, а и отзивите са отлични. Ако го бяха направили и с променливо окачване като 1200 GS, направо щеше да е невероятно.
    Хубав ден от мен:
    По-добре мъртъв, но пич,... отколкото жив скапаняк!...

    Коментар


    • #92
      От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      През 1985г. на рали "Дакар" имаше един състезател с БМВ 1000 , и за разлика от останалите , в началото на всеки етап , той стартираше прав до мотора и се качваше в движение. Беше толкова нисък , а мотора толкова огромен , че краката изобщо не му стигаха до земята. Много интересен беше начина по който го палеше , докато мотора е на стойка , се качваше от страни , с единия крак стъпваше на ауспуха , а с другия риташе манивелата. А най-интересното е , че спечели рали "Дакар" , мисля , че се казваше Гастон Раие . Така , че не е чак такъв проблем височината на мотора , само единия крак да стъпва , е напълно достатачно.
      Виж тук:
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...890#post783890
      You'll never find out - I got no key hole....

      Коментар


      • #93
        От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        През 1985г. на рали "Дакар" имаше един състезател с БМВ 1000 , и за разлика от останалите , в началото на всеки етап , той стартираше прав до мотора и се качваше в движение. Беше толкова нисък , а мотора толкова огромен , че краката изобщо не му стигаха до земята. Много интересен беше начина по който го палеше , докато мотора е на стойка , се качваше от страни , с единия крак стъпваше на ауспуха , а с другия риташе манивелата. А най-интересното е , че спечели рали "Дакар" , мисля , че се казваше Гастон Раие . Така , че не е чак такъв проблем височината на мотора , само единия крак да стъпва , е напълно достатачно.
        Сега видях този пост и ме заинтригува да потърся малко информация.
        За съжаление човекът е починал.
        GASTON RAHIER, who won the world motocross championship three times, died this week aged 58 after a long illness. 12.02.2005
        от тук: http://www.independent.co.uk/sport/s...r-1530336.html
        Лека му пръст.

        Това са му победите на човека :
        1985 101 Gaston RAHIER (BEL), BMW GS980R Paris - Algiers - Dakar
        1984 101 Gaston RAHIER (BEL), BMW GS980R Paris - Algiers - Dakar

        Райер е бил легенда на Париж-Дакар.
        "Малкият човек с огромната репутация"

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Gaston_Rahier_87.jpg
Прегледи:1
Размер:100.8 КБ
ID:5206416

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Rahier_BMW.jpg
Прегледи:1
Размер:30.8 КБ
ID:5206415

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SUZIRahier3.jpg
Прегледи:1
Размер:44.5 КБ
ID:5206417

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:87rahier.jpg
Прегледи:1
Размер:79.4 КБ
ID:5206418
        .

        Коментар


        • #94
          От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

          Още си пазя едно списание от 85г. с репортаж от "Дакар" и снимка как лети във въздуха от една дюна. Това БМВ ще си остане любимият ми мотор. А до колкото знам БМВ е единствения мотор който побеждава и автомобилите , и то когато печели Порше. Има значение един мотор къде ще се кара , защото е много важно разстоянието от стъпенките до седалката , ако се кара на черно с по-висока скорост , трябва бързо да се преминава от седнало в изправено полужение , а с по-ниска седалка е трудно и изморително.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #95
            От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
            Още си пазя едно списание от 85г. с репортаж от "Дакар" и снимка как лети във въздуха от една дюна. Това БМВ ще си остане любимият ми мотор. А до колкото знам БМВ е единствения мотор който побеждава и автомобилите , и то когато печели Порше. Има значение един мотор къде ще се кара , защото е много важно разстоянието от стъпенките до седалката , ако се кара на черно с по-висока скорост , трябва бързо да се преминава от седнало в изправено полужение , а с по-ниска седалка е трудно и изморително.
            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
            През 1985г. на рали "Дакар" имаше един състезател с БМВ 1000 , и за разлика от останалите , в началото на всеки етап , той стартираше прав до мотора и се качваше в движение. Беше толкова нисък , а мотора толкова огромен , че краката изобщо не му стигаха до земята. Много интересен беше начина по който го палеше , докато мотора е на стойка , се качваше от страни , с единия крак стъпваше на ауспуха , а с другия риташе манивелата. А най-интересното е , че спечели рали "Дакар" , мисля , че се казваше Гастон Раие . Така , че не е чак такъв проблем височината на мотора , само единия крак да стъпва , е напълно достатачно.
            Написаното от Веско (motor_men) e много вярно и важно да се знае от всеки един моторист.
            В предишният ми пост дори си мислих да пусна видео за пример именно с достойния Райе, как тръгва и спира с мотора, къде го кара и каква техника прилага, за да го управлява.
            Това съвсем не значи, че и ние на нашите мотори не трябва въобще да достигаме земята.
            Но говори, че не трябва да се плашим от невъзможността да стъпим изцяло с двата крака на земята.

            Коментар


            • #96
              От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

              Ето го прословутото палене и потегляне, от 1'30" до 1'45":

              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

              Коментар


              • #97
                От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                КТМ 950 Супер Ендуро е другият мотор , и двата мотора са с малки резервоари , и двата мотора се карат на Немския шампионат по кънтри-крос в конкоренцията на леки кросови мотори. Много са малко тези които завършват пред тях. Малко данни за двата мотора, НР2 - 1170к.см. 105к.с. 115Nm. 198кг. от 0-100 за 3.8 сек. , КТМ - 942к.см. 98к.с. 90Nm. 200кг. от 0-100 за 4.0 сек.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #98
                  От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                  Извинявам се че откланям малко темата за offroad моторите но като прехвърлих коментарите мярнах хора, които питат за мотор за градски и извънградски условия. Искам просто да споделя малкото опит който имам с моторите. Първият ми мотор който си взех е Kawasaki GPZ 500 и да ви кажа съм страшно доволен от него. Все още го карам вече 3та година и несмея да го продам. Макар да не може да се мери с по големите мотори, за хора които за пръв път се качват на мотор е много добър. Удобен е както за човека, който го кара така и за втори човек, които се вози отзад. А и разходът на горивото е доста добър (от 4 до 5 литра при каране до 150-160 км.). Макар и да вървят от 90та до 93та година двигателите им са изкючително издръжливи а външния вид доста добър. Достъпни са за доста хора тъй като цените на по- запазените варвят към 2000-3000 лева.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                    Здравейте. Имам голям мерак да си взема голямо ендуро и моля за малко помощ. Първият проблем ми е че големите ендура ми идват височки ( аз съм 1,65 ) и ме интересува кои мод. е по нисичък. Да уточня че лимита ми е максимум 2500лв и ми е ясно че ще е нещо доста старичко. Искам по възможност да стъпвам поне на половин стъпало че като кача жената и малко багаж да съм по "стабилен". До момента съм карал Suzuki GSR 600 .
                    Извинявам се за глупавият въпрос предварително

                    Коментар


                    • От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                      Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнение
                      Здравейте. Имам голям мерак да си взема голямо ендуро и моля за малко помощ. Първият проблем ми е че големите ендура ми идват височки ( аз съм 1,65 ) и ме интересува кои мод. е по нисичък. Да уточня че лимита ми е максимум 2500лв и ми е ясно че ще е нещо доста старичко. Искам по възможност да стъпвам поне на половин стъпало че като кача жената и малко багаж да съм по "стабилен". До момента съм карал Suzuki GSR 600 .
                      Извинявам се за глупавият въпрос предварително
                      Да конкретизирам малко Suzuki Dr 750-800 като мои фаворит ,Honda Transalp, BMV F650

                      Коментар


                      • От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                        Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнение
                        Здравейте. Имам голям мерак да си взема голямо ендуро и моля за малко помощ. Първият проблем ми е че големите ендура ми идват височки ( аз съм 1,65 ) и ме интересува кои мод. е по нисичък. Да уточня че лимита ми е максимум 2500лв и ми е ясно че ще е нещо доста старичко. Искам по възможност да стъпвам поне на половин стъпало че като кача жената и малко багаж да съм по "стабилен". До момента съм карал Suzuki GSR 600 .
                        Извинявам се за глупавият въпрос предварително
                        Недялко, Трансалпа е твоя мотор - и като бюджет и като "стъпване".

                        Коментар


                        • От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                          Кратко, изчерпателно и ясно ! Мерси, почвам да търся, инфо за модела съм изчел достатъчно .
                          Последно редактирано от nedialko dimitrov; 06-02-11, 15:30.

                          Коментар


                          • От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                            Погледни и BMW F650ST. Това е "по-градският" вариант на F650GS. С по-малки гуми и по-ниска седалка, с възможност за регулиране на седалката по височина в рамките на 2 см. и възможност за регулиране на височината на задното окачване.

                            Осезателно е по-нисък, по-лек, по-удачен за града и с по-широка и по-удобна седалка от Transalp(от преди 2000).
                            Недостатък спрямо Transalp е едноцилиндровият двигател.
                            Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                            Коментар


                            • От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                              Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
                              Погледни и BMW F650ST. Това е "по-градският" вариант на F650GS. С по-малки гуми и по-ниска седалка, с възможност за регулиране на седалката по височина в рамките на 2 см. и възможност за регулиране на височината на задното окачване.

                              Осезателно е по-нисък, по-лек, по-удачен за града и с по-широка и по-удобна седалка от Transalp(от преди 2000).
                              Недостатък спрямо Transalp е едноцилиндровият двигател.
                              Не е ли по лошият вариянт от към цени на части сервизиране, подръжка и прочие ?

                              Коментар


                              • От: Какъв мотор да избера (въпроси и отговори).

                                Не си купуваш конструктор "направи си сам БМВ".
                                Консумативите са като на всички че и под средната цена.
                                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X