Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DR650SE

    Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
    ....
    Имахме неприятнен инцидент с местната народна милиция.
    Там в това отношение е доста тегаво: И сега и предният път, когато минавах от там има доста полиция и се крият по храсталаците.
    Няма камери, няма електронни фишове.
    Всичко се случва на място.При нарушение вземат книжката и след няколко дни в най-близкият град глобата се определя от съд.
    Плаща се в банка и едва тогава връщат свидетелството.
    Глобите да доста брутални, в евро. Този мото патрул, който ни догони изглежда е карал зад нас известно време.
    Каза, че колегата е изпревалил 3 пъти на непрекъсната линия, освен това бил превишил скороста почти през цялото време.
    Според тефтера, който ни показа глобата отиваше над 200 евро и няколко дни.
    Та... Оправихме нещата на място с 50 евра.
    .....
    Страшно съвпада (1:1) с това което ни изиграха в Босна и Херцеговина. Бяхме 6, но минахме по евтино на калпак .

    Супер разходка.
    още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

    Коментар


    • От: Suzuki DR650SE

      Вие сте получили отстъпка за количество, вероятно.

      Аз участвах само в "преговорите" за ускорена процедура.
      Не че беше особено трудно.
      После ги оставих насаме
      За това, че остави 50 евра го мъмрих после. То и 100 да му беше дал ресто нямаше да му върнат!
      Обаче за тия пари ни предупреди къде точно имало фиксирани спийд камери по трасето.
      За 100 може би щеше и да ни ескортира

      Преди няколко години там мен ме ощавиха пак такива шумкари с 20 евро за превишена скорост.
      Тогава се интересувах наистина ли е такава процедурата с регламента за плащане на такива санкции...
      Включително и сега питах хазяйката в Будва - вярно е такава. И ме предупреди да внимаваме с тях.
      Явно това е поредната схема да свалят още пари от чужденците.
      Скъпичко се оказва преминаването през тази страна...
      Враг усраине

      Коментар


      • Тия дни нали беше топло времето, реших да разбутам моторите малко.
        Освен скутера нищо не подкарах, но поне се сетих че не съм регулирал клапаните на ДР-а от 4 години и май им е време. Всичките бяха тегави, охлабих ги малко.
        Левия ми кол протече края на септември та ходих при Родригес да ги потегне и двата.
        При следващото затопляне ще врътна едно кръгче и ще сменя маслото, купих си от Виена кастрол 10В-60 да видим дали ще му стане нещо на двигателя.
        LZ1NDI
        DR650SE K8

        Коментар


        • Евала, и аз имах такива намерения но не стигнах даже и до скутера

          Дъргелът за първи път откакто го имам не търпи никакви трансформации през "зимният" сезон.
          Просто няма какво, може би като затопли отново ще върна за половин час титаниевият кюнец.
          Бях си върнал стоковият кюнец заради евро-трипът миналата година.
          Не толкова заради опасения от санкции, колкото заради собствен комфорт на дълъг път.
          Просто е несравнимо по-шумен с титаниевят ауспух от GSXR.

          И не на последно място възнамерявам да го пускам в продажба напролет.
          И ДР-а и Драгстар-а.
          Драга пък не е излизал от гаража май ще станат 4 години.
          Язък за мястото, данъците и затворените пари.

          Определено трябва да се освободи място за един нов вистром след осъществяването на тези намерения
          Враг усраине

          Коментар


          • Първоначално публикуван от nii Преглед на мнение
            Тия дни нали беше топло времето, реших да разбутам моторите малко.
            Освен скутера нищо не подкарах, но поне се сетих че не съм регулирал клапаните на ДР-а от 4 години и май им е време. Всичките бяха тегави, охлабих ги малко.
            Левия ми кол протече края на септември та ходих при Родригес да ги потегне и двата.
            При следващото затопляне ще врътна едно кръгче и ще сменя маслото, купих си от Виена кастрол 10В-60 да видим дали ще му стане нещо на двигателя.
            ще му стане,я! хуууубааавооооо. само чакам да прецъфтят кокичетата и излизам!

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
              Евала, и аз имах такива намерения но не стигнах даже и до скутера

              Дъргелът за първи път откакто го имам не търпи никакви трансформации през "зимният" сезон.
              Просто няма какво, може би като затопли отново ще върна за половин час титаниевият кюнец.
              Бях си върнал стоковият кюнец заради евро-трипът миналата година.
              Не толкова заради опасения от санкции, колкото заради собствен комфорт на дълъг път.
              Просто е несравнимо по-шумен с титаниевят ауспух от GSXR.

              И не на последно място възнамерявам да го пускам в продажба напролет.
              И ДР-а и Драгстар-а.
              Драга пък не е излизал от гаража май ще станат 4 години.
              Язък за мястото, данъците и затворените пари.

              Определено трябва да се освободи място за един нов вистром след осъществяването на тези намерения
              драгстар казваш....дали пък да не дойда да го огледам? ако е 650 няма да идвам

              Коментар


              • 650 e но пречи почти колкото 1100
                Враг усраине

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                  650 e но пречи почти колкото 1100
                  ако някой търси точно такова ще те имам предвид

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                    Не толкова заради опасения от санкции, колкото заради собствен комфорт на дълъг път.
                    Просто е несравнимо по-шумен с титаниевят ауспух от GSXR.
                    Ми шумен е, ама над 70км/ч шума остава някак назад и не се чува, поне при мен.
                    Ако продаваш дръгела, може да ми продадеш обратно резервоара...

                    LZ1NDI
                    DR650SE K8

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от nii Преглед на мнение
                      Ми шумен е, ама над 70км/ч шума остава някак назад и не се чува, поне при мен.
                      Ако продаваш дръгела, може да ми продадеш обратно резервоара...
                      OK, ще те имам предвид когато се стигне до там, тоест имам клиент за дъргела.
                      До тогава ще си го ползвам, че само него имам като мотор.
                      А не мога да си представя да го ползвам със смешната стокова "пипетка".
                      Напомни ми само колко пари завъртяхме около бидоня, че съм забравил.
                      И ще трябва да ми повърнеш уплътнението на капачката, де!

                      Изобщо нека да стартирам цялата тази идея официално.
                      Нито съм пускал обяви нито пък съм измислил цени.
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                        ....

                        Изобщо нека да стартирам цялата тази идея официално.
                        Нито съм пускал обяви нито пък съм измислил цени.
                        Ако имаш някои интересни аксесуари за XVS (примерно кюнци) се записвам и аз.
                        още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                          Ако имаш някои интересни аксесуари за XVS (примерно кюнци) се записвам и аз.
                          Извън драга няма нищо интересно, мисля.
                          Има някакви дреболии но нямам списък нито пък ги помня!
                          Но със сигурност не кюнци. Със стоковите си е.

                          Сещам се обаче за едни интересни държачи за слюда.
                          Абсолтно нови и немонтирани но са за 1100 - за конусни колове.
                          То затова и не са монтирани.

                          Има и една лъскава шитня от полирана неръждавейка, държач с 2 LED мигача от Kuryakyn.

                          Май трябва да има и един хромиран заден багажник с логото на Star Hawks, от Тишо.

                          Но дай да не цапаме темата, която е за мотори все пак а не за лъскава селскостопанска техника
                          Пиши на лични от какво би имал интерес и като изровя какво имам ще ти кажа!
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • Като тъп и упорит си купих още един литиев акумулатор, (преди години сложих Ballistic ама му умре една клетка и го хвърлих). Взех те тава - https://www.abt2001.bg/bg/cp_16/unib...2v-lifepo4_720
                            Това в средата са 4000 самозалепващи дунапренчета за уплътняване. Маде ин Чайна е, което малко ме разочарова, нали уж италианци били Унибат.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2021-01-28_09-15-15.jpg
Прегледи:135
Размер:244.4 КБ
ID:6701405
                            Ето за справка колко е голям спрямо кутия цигари:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2021-01-28_09-13-59.jpg
Прегледи:130
Размер:215.2 КБ
ID:6701406

                            Навих му се, щот има advanced BMS който уж го пази от презареждане, преразреждане и прочее. На 13 градуса мотора запали, но ми се стори че върти с 10% по-бавно стартера, отколкото с оловната Yuasa.
                            Мерих с амперклещите, стартера дърпа 81 ампера, а като запали двигателя зарежда с 2.4 ампера на празен ход и 5.7 ампера с малко газ, което значи че дори да е разреден, ще се зареди за под половин час в движение.
                            Врътнах кръгче на околовръстното , покарах малко и в калищаците до Кривина, усеща се сякаш по лек мотора
                            Прикачени файлове
                            LZ1NDI
                            DR650SE K8

                            Коментар


                            • За 650 см3 не е ли малък? Аз с такъв карам 300см3 Шерко.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • Ами уж му дават 150 ампера стартов ток, а Сузукито по спецификация иска 70 (реално 81А)
                                Отигиналния оловен е със 120А CCA
                                LZ1NDI
                                DR650SE K8

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X