Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R 1100 GS модел 98 година.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

    Да не се е разместило и измъкнал от мястото си накрайника на някое от жилата към инжекторите при монтажа на усилващите планки? Или отдавна не си регулирал клапаните и синхронизирал инжекторите?... 1000 оборота и то на смукач ми се виждат малко. Моят работи на 1000-1100 оборота, но вече след, като нормално загрее.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
      Да не се е разместило и измъкнал от мястото си накрайника на някое от жилата към инжекторите при монтажа на усилващите планки? Или отдавна не си регулирал клапаните и синхронизирал инжекторите?... 1000 оборота и то на смукач ми се виждат малко. Моят работи на 1000-1100 оборота, но вече след, като нормално загрее.
      Клапаните съм ги регулирал, но не и инжекторите. Да на смукач държи малко повече от 1000. Ако го държа с палеца до край вдига повече/смукача/.
      ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

      Коментар


      • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

        Провери си и запалителните свещи,в студено време "избиват" лесно.

        Коментар


        • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

          Липса на достатъчно гориво , задръстен горивен филтър , или запушени дюзи , тези проблеми се появяват често когато двигателя не е работил продължително време и се пали за малко. Може да сипеш някаква добавка и да долееш гориво в резервоара ако е малко.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

            Най-дълго да не е работил 3 седмици. Смених акумулатор и докато го чаках не съм го палил. Тази вибрация е от предното палене/тогава я забелязах ,че е има такава. Вчера палих и днес пак с мисълта, че на по топло време може да не е така. Гориво има и то В паур нитро на шел.Мине ли 1000 оборота работи добре. Моят няма ламбд сонда и това което съм забелязал е, че много трудно загрява когато го карам по студеното. Сложил съм пред радиатора един картон,но си иска време докато вдигне 4 черти.
            ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

            Коментар


            • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

              Първоначално публикуван от Peci Преглед на мнение
              Провери си и запалителните свещи,в студено време "избиват" лесно.
              Нови са! Може би на 2000 км.
              ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

              Коментар


              • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                В тази връзка ..какво мислите за зимното припалване на моторите! Преди малко ходих при един местен майстор и ми каза, че това не трябва да се прави,защото изгаряли свещите!?
                ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                Коментар


                • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                  Ами аз на място избягвам да го паля. Ако ще го припалвам зимата го вадя от гаража и врътвам по някой километър, когато условията позволяват, за да се раздвижи добре всичко. Иначе си стои в гаража добре завит... Когато дойде сезонът през ранна пролет задължително му зареждам акумулатора поне 12 часа и чак след това започвам по-активното каране. После вече масла, филтри, гуми и т.н. ги сменям, чак когато се минат определените им километри, и им дойде времето за смяна. За тези смени вече не се съобразявам със сезона, а само с пробега, а пък гумите сменям, когато ги изтъркам.
                  А за свещите. До сега не ми се е случвало да ми горят свещите зимата от не каране, но аз карам с иридиеви свещи БМВ-то. Предишният ми мотор също го бях обурудвал с иридиеви.
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 11-01-16, 15:56.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                    Първоначално публикуван от green Преглед на мнение
                    Нови са! Може би на 2000 км.
                    Чудесно,все пак ги провери. Едното не изключва другото!

                    Коментар


                    • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                      Новите ми свещи. Не мога да си спомня точно от колко време го паля на място. Може би два месеца.... Сравних сегашното състояние на новите със старите. Старите нямат и прашинка сажди по тях ...така и си ги сложих. Определено се почуства промяна в работата на двигателя когато е студен.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0101_1.jpg
Прегледи:1
Размер:120.5 КБ
ID:5698497Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0102.jpg
Прегледи:1
Размер:82.4 КБ
ID:5698498
                      ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                      Коментар


                      • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                        Първоначално публикуван от green Преглед на мнение
                        В тази връзка ..какво мислите за зимното припалване на моторите! Преди малко ходих при един местен майстор и ми каза, че това не трябва да се прави,защото изгаряли свещите!?
                        Всичко което знам от майстори и форуми е, че двигател не се припалва, освен ако не се кара и няма да се минат примерно 20-на километра, така , че маслото да загрее добре, да се изчистят и стените на цилиндрите. Иначе се получават отлагания по чела на бутала, свещи и т.н и корозия. Особено това важи за зимата. Спазвам това правило и за коли и за мотори. Като знам ,че няма да го карам, мотора дори му запушвам и ауспуха с една тапа. Сигурен съм, че Владича ако опъне идни 200 км, свещите му няма да изглеждат така.

                        Коментар


                        • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                          Ами това са двигатели с въздушно маслено охлаждане, та за това аз не виждам много смисъл в това да работят в гаража на място. Не могат “да се разбъркат много добре чорбите му“, както обичаше да казва един мой приятел, но за сметка на това пък можеш много бързо да го прегрееш...
                          От събота до вчера беше сухо до към 12-15 градуса след обяд, тоест цели три дни ставаше за каране... Аз чак днес се сетих, че още не съм открил мото сезона за тази година и днес изкарах моя мотор. Минах към 50-тина километра, като за последните 10 км Господ ми прати хубав дъжд, за да ми охлади малко тъпата глава... Пак добре, че не ми прати поледица... Изсуших мотора, прибрах го и го завих добре пак в гаража. Разбира се още преди да изстине му набутах парцала в ауспуха. Това зимата е задължително действие при мен.
                          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                          Златомир Попов - Forry

                          Коментар


                          • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                            Аз имах подобен проблем с моя мотор преди 2 г може би.
                            Оказа се че пи валяне на резервоатра съм дръпнал едното жило на газта долу при инжекциона.
                            Т.е. от едната страна жилото беше излязло от чашката а от другата си беше Ок.
                            след като го видях и бутнах жилото всичко заспа.
                            това имам впредвид -

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:r11gs.jpg
Прегледи:1
Размер:77.8 КБ
ID:5699104

                            ето и един полезен линк -
                            https://www.youtube.com/watch?v=40sJjXU62xU
                            Последно редактирано от Stefchev; 19-01-16, 12:11.
                            Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                            Коментар


                            • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                              Първоначално публикуван от Stefchev Преглед на мнение
                              Аз имах подобен проблем с моя мотор преди 2 г може би.
                              Оказа се че пи валяне на резервоатра съм дръпнал едното жило на газта долу при инжекциона.
                              Т.е. от едната страна жилото беше излязло от чашката а от другата си беше Ок.
                              след като го видях и бутнах жилото всичко заспа.
                              това имам впредвид -

                              [ATTACH=CONFIG]847565[/ATTACH]

                              ето и един полезен линк -
                              https://www.youtube.com/watch?v=40sJjXU62xU
                              Този филм го играх вече! И Владич първи се сети какво е станало Сега мисля да мина пак през регулиране на клапани, празен ход и синхронизиране само да се постопли!
                              ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X