Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R 1100 GS модел 98 година.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

    Абсолютно същото, само че по-евтино от това на Туратеч. Смисъла на това е да се подсили тази планка, на която е захваната степенката, защото тя е от алуминии дебел 3-4 мм и ако караш прав на степенките и в този момент джасне в дупка може да се строши от тежестта ти. За 96 кинта (49 евро) аз съм навит да си взема такива комплект планки, но не знам как може да стане това от Испания и пътят, и таксите, с колко още отгоре могат да ги оскъпят.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #92
      От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

      Ами май директно си го поръчваш, доставката е 6,90 Евро.
      Но все пак мисля да си ги направя !
      Ще си ми остане кефа да си ги наглася сам. А и едва ли ще стигнат 100лв.
      Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

      Коментар


      • #93
        От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

        Първоначално публикуван от Stefchev Преглед на мнение
        Ами май директно си го поръчваш, доставката е 6,90 Евро.
        Но все пак мисля да си ги направя !
        Ще си ми остане кефа да си ги наглася сам. А и едва ли ще стигнат 100лв.
        Виж как сам стигна до вярното(правилното) решение!
        Иво (таксито) Андреев
        0988 91 80 50
        Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

        Коментар


        • #94
          От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

          Планките са за усилване на ушите на скоростната кутия,които могат да се чупят.
          http://www.ukgser.com/forums/attachm...1&d=1122055157
          http://drduck.smugmug.com/photos/18647740-S.jpg
          Има ги и като оригинална част от БМВ,разработени са за Австралийският пазар.
          Номер 13 на схемата http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...91#46512325860

          Коментар


          • #95
            От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

            Да де. Тя цялата планка със степенката е окачена на ухото на скоростната кутия.
            Първоначално публикуван от Stefchev Преглед на мнение
            Ами май директно си го поръчваш, доставката е 6,90 Евро.
            Но все пак мисля да си ги направя !
            Ще си ми остане кефа да си ги наглася сам. А и едва ли ще стигнат 100лв.
            Не знам дали си струва разправията. Да ти излезе 50 лева, като материали и понеже трудът на българина е безплатен, та да дойде по-евтино от 100 лева...
            Аз ще пробвам чрез приятели да ги поръчам и, ако стане, пак ще си ги наглася сам на мотора. Няма да ходя в Бавария-ауто за монтажа.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #96
              От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

              Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
              Да де. Тя цялата планка със степенката е окачена на ухото на скоростната кутия.
              На ухото на скоростите е вързана опашката на мотора,и усилието за счупване идва от нея,а не от стъпенките.

              Коментар


              • #97
                От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                Разбрах. Объркал съм схемата на натоварването на тоя възел. Значи от багажа и цялото натоварване отзад на мотора може да се счупи при друсане и джаскане.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #98
                  От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                  Точно така,също се късат тръбите на опашката,а за алуминиевият багажник даже не споменавам

                  Коментар


                  • #99
                    От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                    Стефчев,

                    ако си с 1100 точката на мотнаж между рамата и скоростите е хубаво да я подсилиш.

                    ако ще правиш ограничителя за кормилото се обади - и аз искам такова за 1150 adv - поръчах си го от touratech още април, но са backorder и дори не знаят кога ще имат.

                    за мигачите - ако са същите като на 1150 - обяди се, мисля че мога да ти помогна (не съм сигурен, но ако се обадиш - уикенда ще проверя)
                    You'll never find out - I got no key hole....

                    Коментар


                    • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                      Ами за ограничителя за кормилото не съм мислил да си призная.
                      Може би по натам.
                      Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                      Коментар


                      • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                        Планките пристигнаха от Барселона - Испания чрез този сайт: http://www.dsbikeprotection.com/en/b...-r1100-gs.html Цялата работа излезе 68 евро с всичко. Такси, данъци и доставка. Монтирах ги днес на мотора. Лява и дясна са планките със съответните болтове, ролки и шайби към тях. Направени са от 4 мм листова стомана и формата им е доста сложна. Съответно имат кръгли и овални отвори където е необходимо. Монтажа е елементарен, съответно отляво и отдясно на мотора. Старите болтове се махат, защото идват малко къси след монтажа на планките и се слагат новите болтове от комплекта. В кръглите стоманени уши на рамката се слагат специални втулки, които също са част от новият комплект. Мислех да ги снимам тези планки, но по-горе има много хубави и подробни снимки на целият комплект. Единствената разлика с моят комплект от тези снимани по-горе е, че моите планки са черни боядисани, а не са жълти, или сиви.
                        Могат да се изработят, продупчат и огънат тези планки, както и да се купят съответните болтове, но трябва да се мери от оригинален комплект. Да мериш с картончета по мотора ще е малко трудна работа, а да уцелиш точно и отворите и сгъвките по планките още по-трудна работа, но който е мераклия да опита... За 130 лева според мен не си струва разправията и ядовете да си ги правиш сам тези неща, освен ако имаш много време за губене и твоя обурудвана железарска работилница.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                          Браво, дай някоя снимка да ги видиме как изгеждат монтирани вече.
                          Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                          Коментар


                          • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                            Дясната планка от към кардана се вижда близо половината на много снимки, а от лявата планка над скоростният лост почти нищо не се вижда. Само ухото и там, където е връзката на рамата с алуминият на блока. Ще ги снимам, но трябва да го извадя мотора от гаража, че сега в тоя дъжд...
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.


                              Ето я дясната подсилваща планка монтирана. Тази, която е до кардана. Виждат се трите нови лъскави болтове Ф8, около централният болт, които държат планката зад алуминиевата отливка, а горе зад тръбичката на спирачната помпа за задната спирачка и кабелчето за стоп машинката е главата на болта, който свързва ухото на подсилващата планка, ухото на рамата, и алуминиевото ухо на двигателя.


                              Това е ухото на същата планка, което с болт Ф10 се свързва с рамата и с ухото на двигателя. Главата на този болт е зад тръбичката на спирачната помпа и кабелчето за стоп машинката, на задната спирачка. Този отвор на планката тук е овален, за да може по-добре да се пасне планката към ухото на рамата. Оригинално без планка главата на болта влиза в кръглото ухо на рамата. Тук обаче поради планката главата на болта не може да влезе в ухото на рамата, и поради тази причина се слага по-дълъг болт, а в ухото на рамата се поставя ролка за запълване. В долният десен ъгъл на тази снимка се вижда главата на един от болтовете Ф8 които държат алуминиевата отливка и планката.


                              Ето как е монтирана лявата планка над скоростният лост. Планката не се вижда, защото е зад алуминиевата отливка, но ясно се виждат трите болта Ф8, които държат и планката и отливката. Отгоре е ухото на планката, което е хванато за рамата с болт Ф10.


                              Тук се вижда ясно ухото на лявата планка как е хванато за рамата с болта Ф10 и след това за алуминиево ухо на двигателя. Тук също се слага ролка в ухото на рамата, за да попълни и уплътни ухото, вместо, както по-рано главата на болта.
                              Смисълът на цялото това упражнение за монтажа на тези планки е, че рамата пак се свързва с двигателя с болтове Ф10, но вече стоманените планки прехвърлят усилието на още по три болта Ф8 за всяка планка, като тези болтове вече се натоварват на срязване от планката... Но няма как да срежеш със планка дебела 4 мм шест стоманени болта Ф8 от друсането, или от товара на мотора. До като при оригиналната схема от по-рано без стоманените планки, болтовете Ф10 прехвърлят усилието от натоварената рама и багажът само на алуминиевите уши на двигателя, като в един момент по-голямото натоварване комбинирано с ударите от офроуда откъртват тези уши.
                              Последно редактирано от ВладиЧ; 12-10-15, 21:55.
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар


                              • От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                                Владич , а ако има монтиран крашбар тази планка може ли да се монтира, че и аз я поръчах ,а пък после се сетих , че имам монтиран краш бар?!
                                Лявата страна е това!
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1219837294-10588.jpg
Прегледи:1
Размер:8.5 КБ
ID:5690873
                                Последно редактирано от green; 13-11-15, 19:33.
                                ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X