Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R 1100 GS модел 98 година.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW R 1100 GS модел 98 година.

    Модела от 1200 кубика на ГС все още е малко скъп за отънелите ни джобове. Не всеки може да се бръкне с 15 000 лева за втора ръка на такъв модел. Но за 6000-7000 лева вече може да се намери много добър и запазен Р 1100 ГС под 100 000 км.
    Моят е от 1998 год на 63 000 км (вече).
    Илич е дал много добро и подробно описание в темата за модела Р 1150 ГС Адвенчър. Разликите са малки с Р 1100 ГС, а със стандартният Р 1150 ГС са още по-малки разликите. Ето някои от тях:
    80 коня за 1100 ГС, срещу 85 коня за 1150 ГС.
    97 нютон метра въртящ момент за 1100 ГС, срещу 98 НМ за 1150 ГС и двата при 5250 об/мин.
    24 литра резервоар за 1100 ГС, срещу 22,1 литра за 1150 ГС.
    243 кг тегло (зареден) за 1100 ГС, срещу 249 кг тегло (зареден) за 1150 ГС.
    5 скорости за 1100 ГС, срещу 6 скорости за 1150 ГС.
    201,6 км/час максимална скорост за 1100 ГС, срещу 193,1 км/час макс. скорост за 1150 ГС. За 1100 ГС максималната скорост е пробвана. Вдига я без проблеми, точно колкото са я дали.
    Гуми, размери, спирачки, ход на окачването, 190 мм отпред и 200 мм отзад, височини на седалката 840-860 мм всичко е еднакво и при двата модела.
    Всички модели на БМВ ГС стандартно са с централна стойка плюс пачият крак, което определено си е голямо удобство.
    Както виждате има разлики, но много от тях не можете реално да усетите при каране.
    Ще напиша впечатленията си от моя мотор Р 1100 ГС.
    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...nniversary.htm
    Преди карах Хонда Африка Туин 750 RD 07 пак производство 98 година. Ще сравнявам БМВ-то с нея. Да не ми се сърдят собствениците на Африки, но БМВ Р 1100 ГС е много по-добър мотоциклет от Хонда Африка Туин 750. По-мощен е, по-бърз, по-удобен за каране, с по-нисък център на тежеста. В завоите е по-стабилен и сигурен от Африката. Седалката му е широка и удобна, а не тясна и твърда, както на Африката. Кардана е абсолютно предимство според мен пред всякакви вериги, мазани със спрейове, ойлери и т.н. БМВ-то е с въздушно-маслено охладен двигател, спрямо водноохладеният на Африката, което според мен също е предимство. Липсва цяла една допълнителна система за охлаждане на двигателя.
    Спирачките на БМВ-то са Брембо и са много по-добри от тези на Африката. В смисъл, че мотора спира безапелационно за много по-късо разстояние от Африката, въпреки че е по-тежък от нея. За 1100 ГС, АБС-системата на спирачките е опция, както и подгряването на ръкохватките. Специално моят е без АБС и подгрев на ръкохватките. Ако реша мога да си купя и да монтирам и двете системи. По мотора са предвидени места, бутони и индикатори за тях.
    Предпазният щит за водача на БМВ Р 1100 ГС е малък и изнесен доста напред, почти на метър пред водача. В началото го гледах с недоверие и си мислех, че щита изобщо няма да ме пази от вятъра, но в последствие се оказа, че това "щитче" пази много добре и изобщо не завихря отзад.
    Разхода на гориво на БМВ Р 1100 ГС е от 5,4 до 5,7 литра на 100 км при скорост от 110 до 130 км/час. Същият е и разхода на Африката! Тук сравнявам Африка със стандартен заден венец от 46 зъба. Моята гореше 5/100 при 110 км/час, но с 40 зъба заден венец!
    По отношение на оборотите при 100 км/час БМВ е на 3200 об/мин, а стандартната Африка при 100 км/час е на 4600 об/мин.
    Натоварен с три куфара с багаж и двама човека от горе при БМВ няма никаква разлика във вървенето, в сравнение от вървенето на мотора при сам човек без багаж... Африката при три куфара с багаж и двама човека отгоре и, определено доста се задъхваше във вървенето.
    И накрая, Африката имаше вибрации от V-образният си двигател при всякакви режими и скорости. При БМВ вибрации няма, а на 1200 ГС даже са сложили и допълнителен успокоителен вал в двигателя та работи хептен като електромотор! Не че е имало нужда от това, според мен де...
    БМВ ГС е мотора за дълги и далечни пътешествия! Измислен е да минава много големи разстояния максимално удобно, с много багаж с нисък разход на гориво, и да мине навсякъде без проблеми по черни и лоши пътища, където това се налага. Не става за хард офроуд, за дерета, гори и партизански пътеки. За такива места си има други специализирани модели мотоциклети.
    Това са част от впечатленията ми. Дано да съм Би бил полезен.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

  • #2
    От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

    Добре дошъл в ''клуба''
    Още много има какво да се напише. Ти си започнал само...
    Честито. Хиляди километри да изминеш и да ни разкажеш за това.
    ______2
    Е = MZ

    Коментар


    • #3
      От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
      ...
      Натоварен с три куфара с багаж и двама човека от горе при БМВ няма никаква разлика във вървенето, в сравнение от вървенето на мотора при сам човек без багаж...
      Е това е част от истината, но ходи го обяснявай на хора 'дето "караме с 160 из непознати гори"...

      Знаеш ли кое е най-хубавото на тези мотори?
      Все още ще откриваш предимставата... всяко ръбче, извивка и гънка си имат цел.

      Не, не знаеш ли кое е най-хубавото на тези мотори?
      Ще слушаш оранжево-гордите и ще се хилиш, а те няма да знаят защо...

      Не, не знаеш ли кое е най-хубавото на тези мотори?
      Никога повече няма да влизаш в темата "Мазане на верига". Много е смешно.

      Не, не знаеш ли кое е най-хубавото на тези мотори?
      Аре идвай да ти пипна клапаните и ще ти разправям...
      You'll never find out - I got no key hole....

      Коментар


      • #4
        От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

        Честито,Владич Радвай му се и той ще ти се отплати ....хайде да пътуваме - омръзна ми тази криза....
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #5
          От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

          Супер интересно сравнение поне за мен - винаги съм се чудил за чисто интуитивните прилики и разлики между Африката и ГС, но си е друго да е информация от първа ръка и то от някой, който е карал и двата мотора и изказва обективно мнение.

          П.С. Владич, пожелавам ти и един ГС 800, за да имаме във форума и обективно мнение за този модел.
          Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

          Коментар


          • #6
            От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

            Моделът от 98 година е с обновената М97 скоростна кутия, с която заменят "проблемната" от по-ранните модели R1100.

            Владич, честито още веднъж, пожелавам ти да осъществиш всичко което си замислил с този мотор!

            Ако наистина няма вибрации, значи добре сме синхронизирали дроселните клапи . Моя 1150 упорито си вибрира около 4000-4200 rpm.

            Имам само една препоръка, задната пружина ми се стори поуморена, може да помислиш за замяна. МоторКо продават пружини на Хиперпро за всички GS-и на прилични цени.
            BMW R1150GS

            Коментар


            • #7
              От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

              Колеги да знаете някои да продава бмв 1100 гс след 1997 ?
              Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

              Коментар


              • #8
                От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                В мобилето има един R 1100 GS в Дупница, който е обявен като F 1100 cc ... Октомври 1997 година на 20 000 км, вероятно каран от пенсионер в Германия... За покупки от този регион, Кюстендил, Дупница, Благоевград, трябва да се подхожда изключително внимателно със силно повишено внимание!
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #9
                  От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                  Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                  За покупки от този регион, Кюстендил, Дупница, Благоевград, трябва да се подхожда изключително внимателно със силно повишено внимание!
                  Мда, пък за покупки от други региони, хеле пък от Пазарджик може да се подхожда мижешката и даже с гъза напред и свалени гащи!!!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #10
                    От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                    В Пазарджик, даже крадат мотори от Гърция без да стъпят там.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #11
                      От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                      Да мерси, но по скоро имах в предвид, че ми трябва човек които да ми докара такъв мотор. Харесал съм си един в Италия. Въпроса е имате ли познат които да извършва такива услуги ?
                      Поздрави !
                      Последно редактирано от boiko73; 27-02-12, 07:52.
                      Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                      Коментар


                      • #12
                        От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                        здравейте колеги, продадох си мотора и сега търсяBMW 1100 GS 98 или 99 година, ако някой продава такъв читав или има познат които може да ми докара такъв, но пак казвам читав да казва бързо !!! Поздрави и попътен вятър !
                        Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                        Коментар


                        • #13
                          От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                          Колеги реших да питам по-запознатите от мен за следното. Миналата седмица реших да сменя маслото в двигателя и установих с изненада, че това БМВ R 1100 GS има ДВЕ защитни кори под картера. Едната е по-малка и къса, както на 1150 и на 1200, но пък е от 2,5 - 3 мм дебел алуминии, а другата върху нея е от по-тънък материал, но пък е по-голяма и обвива, и част от двигателя, и скоростите. Веднага се изкуших да махна вътрешната кора и да олекотя мотора, но после реших да не се правя на по-умен от германските инженери, и сглобих всичко, пак както си беше, след като смених на маслото.
                          Мисълта ми е, така ли си е стандартно този мотор, или това е някакъв тунинг?
                          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                          Златомир Попов - Forry

                          Коментар


                          • #14
                            От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                            Стандартно изпълнение: http://www.maxbmwmotorcycles.com/fic...8&rnd=03252011
                            Не е сигурно дали може да се сглоби без малката плоча.
                            BMW R1150GS

                            Коментар


                            • #15
                              От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                              Благодаря! Много полезен сайт мануал...
                              Все повече ме кефи тоя мотор и все повече се убеждавам, че тази машина е правена от инженери, а не от счетоводители!
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X