От: BMW R 1100 GS модел 98 година.
Привет, вече и аз съм в клуба, след първите 500км с БМВ-то ми се разтече едната семеринга на коловете. Сменя се доста лесно, ето инструкции:
Хитрото е, че семерингата се сменя без да се сваля целия кол.
Друго нещо ми направи впечатление обаче, това маншонче също е скъсано:
Гледам гърците са измислили някаква алтернатива, ние имаме ли решение?
Привет, вече и аз съм в клуба, след първите 500км с БМВ-то ми се разтече едната семеринга на коловете. Сменя се доста лесно, ето инструкции:
Хитрото е, че семерингата се сменя без да се сваля целия кол.
Друго нещо ми направи впечатление обаче, това маншонче също е скъсано:
Гледам гърците са измислили някаква алтернатива, ние имаме ли решение?
Коментар