Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R 1100 GS модел 98 година.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

    Привет, вече и аз съм в клуба, след първите 500км с БМВ-то ми се разтече едната семеринга на коловете. Сменя се доста лесно, ето инструкции:



    Хитрото е, че семерингата се сменя без да се сваля целия кол.


    Друго нещо ми направи впечатление обаче, това маншонче също е скъсано:


    Гледам гърците са измислили някаква алтернатива, ние имаме ли решение?

    Коментар


    • #62
      От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

      За@би инструкциите...ти смени ли си я сам....Щото аз не можах да я извадя ....Нямах инструмента и импровизирах....ама не успях
      ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

      Коментар


      • #63
        От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

        Успях да я извадя да - френски ключ и отверка, свалих и страницхната сива пластмаса за по-добър достъп, на два болта е. И на инструкциите се замота майсторър

        Свещите същи мисля, че са добре

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0727.jpg
Прегледи:1
Размер:109.8 КБ
ID:5563314

        Коментар


        • #64
          От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

          Колеги, помагайте със съвети как да го обслужа, чудя се какво масло да сложа, MOTUL 5100 ESTER 15W50 полусинтетично или MOTUL 7100 4T 10W40 синтетично, за скоростите и кардана също се колебая м/у 75W90 Gear 300 или 75W140 Gear Competition.

          Коментар


          • #65
            От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

            Първоначално публикуван от vilik Преглед на мнение
            Колеги, помагайте със съвети как да го обслужа, чудя се какво масло да сложа, MOTUL 5100 ESTER 15W50 полусинтетично или MOTUL 7100 4T 10W40 синтетично, за скоростите и кардана също се колебая м/у 75W90 Gear 300 или 75W140 Gear Competition.
            Много е писано на тази тема. Прочети. Аз се придържам към това, което е писано от производителя. Преди карах със синтетика сега съм с 20W50. Някаква голяма разлика не забелязвам /освен, че ми цапа повече ауспуха/.
            ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

            Коментар


            • #66
              От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

              Наливай някакво автомобилно висок клас в двигателя, при редукторите - някакво 75W90. Няма смисъл да си даваш парите за фалшиви икони

              Коментар


              • #67
                От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                Първоначално публикуван от green Преглед на мнение
                Много е писано на тази тема.
                Странно, смея да твърдя, че прерових целия форъм за R1100GS но не намерих много информация. Също ми е интересно за скоростите и кардана ще трбяват около 1л и 50мл, така ли е наистина, 2л ли да поръчам?
                Последно редактирано от vilik; 20-02-14, 12:38.

                Коментар


                • #68
                  От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                  Първоначално публикуван от vilik Преглед на мнение
                  Странно, смея да твърдя, че прерових целия форъм за R1100GS но не намерих много информация. Също ми е интересно за скоростите и кардана ще трбяват около 1л и 50мл, така ли е наистина, 2л ли да поръчам?
                  3.75 двигател
                  0.8 скоростна кутия /80W-90EPX/SAE 90 Class GL5
                  0.25 дифа/ същото като скоростната

                  Изтегли си сервиз мануала. Ако не можеш дай майл да ти го пратя.
                  ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                  Коментар


                  • #69
                    От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                    Здравейте колеги,
                    знаете ли някой да продава р1100 /р1150 на части? Трябва ми мигач един и то не целия сами задната (черната) част и не ми се дават 30, 40,50,1000 лв. за мигач.
                    имаше някъде в форума един колега беше пуснал р1100рт на части но не мога д аго открия.
                    Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                    Коментар


                    • #70
                      От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                      Първоначално публикуван от Stefchev Преглед на мнение
                      Здравейте колеги,
                      знаете ли някой да продава р1100 /р1150 на части? Трябва ми мигач един и то не целия сами задната (черната) част и не ми се дават 30, 40,50,1000 лв. за мигач.
                      имаше някъде в форума един колега беше пуснал р1100рт на части но не мога д аго открия.
                      Повечето хора ги сменят....с КТМ-ски...били по на "далавера"....
                      ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                      Коментар


                      • #71
                        От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                        Бели мигачи с оранжева крушка от КТМ 950, или от 690 ендуро са по 25 лева парчето. На БМВ мигачите са по 80 лева оранжевите, или 100 лева единият от белите. Имай в предвид, че крушките ти в мигачите трябва да са 12х20 вата. Ако сложиш по-малки 10 ватови крушки, или някакви ЛЕД-изгъзици, няма да ти работят изобщо мигачите, защото релето ти е предвидено за 20 ватови крушки на мигачите.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • #72
                          От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                          Здравейте колеги,
                          Имам приятел който го закъса с капачката на резервоара на GS - a
                          Та искат му 230 лв за цялата капачка в БМВ разбира се.
                          той е отчупил капачката и му е изпаднала вътрешнаъта част. Ринга му седи(той си е хванат с шестограмите) и се чудим дали можем от друга капачка, от друг мотор да сглобим тази или ако някой има такава ненужна да казва ще я спазарим.
                          Последно редактирано от Stefchev; 18-08-15, 11:23.
                          Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                          Коментар


                          • #73
                            От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                            Хъм... Странно как е паднало и се е разцепило това... Това е цяла отливка и се държи за резервоара с шест болта. Капачката е хваната за тази отливка с една ос и там вече може да се счупи, но пък тази ос не е нещо сложно та да не може да се направи.
                            От 1100 RT, RS, R, май е същата капачка. Даже отливката със шесте болта там е с по-къса долна (фуниевидна) част, от колкото на GS-a, та така ще се хваща повече бензин в резервоара на GS-a. Toва е така, защото тези мотори не са за офроуд и е предвидено за по-малка въздушна възглавница в резервоарите им. Патронът на новата капачка ще трябва да се пренареди от ключар за да е един ключа за запалването и за капачката. Иначе два различни ключа.
                            Последно редактирано от ВладиЧ; 18-08-15, 11:35.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #74
                              От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                              Да там го е счупил на "пантичката" всъщност, ударил я е нещо назад и явно е счупил пантата. Обаче я сложил на мястото й и продължил да кара. И ти да видиш тя изпаднала някъде по пътя! Иначе ринга с 6 те болта си седи на мотора.

                              Да де това е ясно с пренареждането. но много пари искат за една капачка.
                              Идеята ми е дали неможе да я побългарим лекинко като взема друга капачка (нали която ще намерим за доста по малка сума) от някое сузуки например и да я нагласиме.
                              Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                              Коментар


                              • #75
                                От: BMW R 1100 GS модел 98 година.

                                Съмнява ме, че от японски мотор ще стане нещо на германски мотор. Трябва да се гледа, сравнява и евентуално пробва... А това 230 лева сигурно не е само за капачката, а за целият детайл. Но пак си е скъпо мамка му... А в България морги за GS-и няма....
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X