Обмислям тази идея - мотор за по-дълъг път, но тъй като нямам средства да имам в гаража от всичко по едно, или да ги сменявам ей така за проба, към кое би било добре да се ориентира човек при избор на такъв тип мотори?.
За по-дълъг път, говоря за асфалтови преходи с максимум 1500-2000км.
Опита с мотори ми е достатъчен. Особенно леки ендура. Да поразсъждавам:
Имал съм и пистов и спорт-турист ВФР, не ми допадат абсолютно за дълъг преход, много ми натоварва гърба, а съм с контузии и не се чувствам комфортно. Не знам как е при по-новите модели - Фазера на ямаха примерно, но са доста рязки и определено те измарят при каране.
Тежко ендуро? Имал съм трансалп, не че съм бил очарован, екстри никакви, при изпускане чупещи се спойлери, не ми харесва. Да подчертая, че нямам сега средства за БМВ адвенчър. В този клас бих си позволил Вистрома. Може и запазена Африка, но е доста стар като мотор вече и едва ли ще се спра на него. Или ТДМ на ямахата новият модел с инжекциона. 650 кубиковият клас пък ми се вижда слаб за туризъм.
Чопъри не съм имал, не съм карал, но гледам, че доста обикалят и с тях. И въпреки че е оффроуд форум, доста съфорумници предполагам карат и този тип мотори. Имат ли предимство пред тежкото ендуро представители от този клас? Кои са им недостатъци?
Та? универсалният боец за асфалт кой би бил за Вас и защо?
Вярно , че е писано надлъж и нашир, Ама примерно сравнението чопър - ендуро ме тревожи.
За по-дълъг път, говоря за асфалтови преходи с максимум 1500-2000км.
Опита с мотори ми е достатъчен. Особенно леки ендура. Да поразсъждавам:
Имал съм и пистов и спорт-турист ВФР, не ми допадат абсолютно за дълъг преход, много ми натоварва гърба, а съм с контузии и не се чувствам комфортно. Не знам как е при по-новите модели - Фазера на ямаха примерно, но са доста рязки и определено те измарят при каране.
Тежко ендуро? Имал съм трансалп, не че съм бил очарован, екстри никакви, при изпускане чупещи се спойлери, не ми харесва. Да подчертая, че нямам сега средства за БМВ адвенчър. В този клас бих си позволил Вистрома. Може и запазена Африка, но е доста стар като мотор вече и едва ли ще се спра на него. Или ТДМ на ямахата новият модел с инжекциона. 650 кубиковият клас пък ми се вижда слаб за туризъм.
Чопъри не съм имал, не съм карал, но гледам, че доста обикалят и с тях. И въпреки че е оффроуд форум, доста съфорумници предполагам карат и този тип мотори. Имат ли предимство пред тежкото ендуро представители от този клас? Кои са им недостатъци?
Та? универсалният боец за асфалт кой би бил за Вас и защо?
Вярно , че е писано надлъж и нашир, Ама примерно сравнението чопър - ендуро ме тревожи.
Коментар