Запази ми го за разследване. Това на мой мотор няма да се доближи даже на метър


Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?
Свий
X
-
Преди време на старата моторетка за 2 месеца смених гаранционно 2 акумулатора Unibat. Накрая ми върнаха парите. След това купих Yuasa и няколко години по- късно си продадох мотора с него. Тази година пак смених с Yuasa на текущия. Та така.
Коментар
-
Значи днес стигнах да видя на какво дередже е ноко-то.
Вече няма нужда да го лижа, понеже в къщи имам някой и друг мултикец.
Ами няма грешка лизането - уреда потвърди, че напрежението се е върнало.
Според мен е прецъкала някаква защита - нали вътре за разлика от хАмериканският балистик твърдят, че има електроника.
И тази защита се е нулирала след като физически съм откачил клемите от инсталацията.
Или пък е случайност - просто е минало достатъчно време / подредили са му се звездите.
Сега освен, че има напрежение държи и на ток.
Не го товарих с вилка но го товарих с изкуствен товар до 10А / 120W и си работи на копеле.
Ако го туря на мотор сигурно пак ще завърти.
Ама: НААААААААААААААААААА!
Каквоти и да се е случило изводите са 2:- Не може да се разчита на това гомно
- Не може и да се върне на плод-зеленчука понеже... сега "работи"
Мога да го ползвам за нещо въпреки всичко но не за на мотор!Враг усраине
Коментар
-
Хм, технически грамотен си...Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение[*]Не може и да се върне на плод-зеленчука понеже... сега "работи"
Коментар
-
С това 'тука има тука нема' въобще не се сещам за къде би могло да се употребиПървоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеМога да го ползвам за нещо въпреки всичко но не за на мотор!
НО - бих го разглобил и след това с помоща на външен захранващ източник ще започна за го зареждам.
Измервайки отделните елементи и общото напрежение, за да се види къде изключва.
Защото като нищо може БМС-а да е решил че е презареден...по нататък вече си го усетил
Също така напрежението до което достига зареждането на мотора
Накратко - малко лаболаторна работа.
И в крайна сметка може да се стигне до изхвърляне на защитата и ползване далеч от мотора и близо до цивилизацията
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
В случая едва ли е изключил заради презареждане а по-вероятно от ток или пък температура.
БМС-а разкачи химията по време на стартиране.
А кога я е пуснал отново не успях да разбера.
Къ го свалих вече я имаше.
Типичен пример за това, че се впечатляваме от чисти простотии, поне аз
Точно наличието на електроники вътре ме провокира да го взема.
Изглежда по-добре за такъв тип приложение да няма такава.
А най-добре да няма изобщо такава батеря, май.
НЗ дали да не се пробвам с дипломация през плод-зеленчука за замяна я с кашон консерви или ремарке компир.
Остава шипинга - ето един още по-лош вариант за пазаруване на техника от плод-зеленчук: Отдалечен с интернет плод-зеленчук

Враг усраине
Коментар
-
Това е правилния начин на мислене!Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеА най-добре да няма изобщо такава батеря, май.
За съжаление при мен на Хускварната няма предвидена възможност за поставяне на оловен кютук
Няма място...та един "прекрасен" ден ще трябва да купуваме подобно нещо, окончателно ако е възможно без БМСПанайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Омръзна ми да пиша,че LiFePo4 батерии са пожаробезопасни!!!Първоначално публикуван от dancoo Преглед на мнениелитиева батерия без бмс = пожар в добрия случай. Как ви хрумват такива идеи, не знам.






Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
- 1 like
Коментар
-
Това го има и като малко крикче.
Сашо при Бени ползва такова. Ма аз гараж нямам и винаги има някой покрай мен да вдигна мотора, а той да пръсне веригата.
-
Аз сдобих едно ето такова преди да тръгнем.
Чудех се за някое от масовитв китайски (не, че моето е произведено в EU) но това наистина поставя рекорди по компактност и тегло.
Иначе не съм го ползвал за щастие но то няма с какво да ме изненада.
В къщи даже от любопитство не ми е хрумвало да го разпъна.
Но като се замисля беше бая излишна джаджа.
При нужда винаги ще намеря някой клон или тараба, която с ледермаана да я резна до необходимата дължина.
За нула време и няма да се налага да я разнасям.
Само над 2000м не е толкова просто и аз нали повечето време съм там та затова се препнах със специален тул
-
Аз по принцип това твоето щях да поръчвам...обаче заръчах един филтър за пречиствателя за въздух дето имам...и междувременно се сетих за тая уйня горе....та обеденихме поръчката от експреса.
Лошото е че туй дойде,а филтъра се затри някъде...ама чакам...че оригиналният струва колкото 7 експрески...които имам съмнение,че са същите.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
По-напред бях писал за е тая джаджа - контролер с хардуерни бутони за гармин зумо:
Е родих се с това, все едно прогледнах след години взиране в мрака!
Ся достатъчно скъпо е за просто 4 истински бутона че да го купя и за вторият мотор.
Обаче удобството да не се налага мазане върху екрана по време на движение не подозирах колко е ценно.
Особено в моменти, когато бързо трябва да се прецени дали предложеният маршрут е ОК или е по-добре да се игнорира.
Иначе бутоните се програмират какво да правят естествено.
За мен най-ценни са зум ин и зум аут - функция по дифолт.
Враг усраине
Коментар
-
Е тука нещо точно по темата. Тия двамата са ми приятели...
Пазарджиклии са, въпреки че регистрационият номер му е с М отзад на Илята.
https://www.facebook.com/61574106117...82006730854676Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар