Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Купувам джипка! :)

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Яро, климатик на Дифендър е гавра с марката..
    Не ти ли стигат купищата пластмасови играчки, че опря до Дядо Господ на експедицията, да го оскверняваш!?

    Дифендър се кара със стил, разбирай експедиционни дрехи, манерка, въже, пушка и бинокъл!!

    Тия с костюмите, дето им убива лявата врата, дето им е тесничко и ароматизатора не им ухае в подходящ тон са за други возила!!

    Коментар


    • #92
      В някои страни се счита за много добър вкус, ако между предните седалки на Дифендъра или 110-ката имаш пъхнато мачете . Разхлаждането става когато с отворени жалузи влезеш в някоя по- дълбочка река, ако караш по-бързо дори може да използваш този начин и за миене на очи сутрин. В тия същите страни хората с нови Дифендъри ги смятат за парвенюта. Истинските джентълмени карат Серия ІІ, 110 или в краен случай Дифендър на поне 200 000 километра, с подходящи доработки и ясни белези от прекосяването на храсталаците в саваната.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #93
        Като искаш хем expedition, хем УАЗ - вземи си УАЗ Патриот. . Мисля, че ще пасне, дори и с костюм ще можеш да ходиш пак....

        Коментар


        • #94
          Първоначално публикуван от Volk
          Яро, климатик на Дифендър е гавра с марката..
          Не ти ли стигат купищата пластмасови играчки, че опря до Дядо Господ на експедицията, да го оскверняваш!?

          Дифендър се кара със стил, разбирай експедиционни дрехи, манерка, въже, пушка и бинокъл!!

          Тия с костюмите, дето им убива лявата врата, дето им е тесничко и ароматизатора не им ухае в подходящ тон са за други возила!!
          Първоначално публикуван от zzlatev
          В някои страни се счита за много добър вкус, ако между предните седалки на Дифендъра или 110-ката имаш пъхнато мачете . Разхлаждането става когато с отворени жалузи влезеш в някоя по- дълбочка река, ако караш по-бързо дори може да използваш този начин и за миене на очи сутрин. В тия същите страни хората с нови Дифендъри ги смятат за парвенюта. Истинските джентълмени карат Серия ІІ, 110 или в краен случай Дифендър на поне 200 000 километра, с подходящи доработки и ясни белези от прекосяването на храсталаците в саваната.
          По принцип погледнато идеално си вървят новите Дефендери с костюм и вратовръзка, да кажем TD5, който е бъкан с електроника и може да живее само в близост до сервиз не му виждам другото амплоа... Защото някак си не си представям как такъв Дефендер си препуска смело някъде в Африка, вместо антифриз му се сипва вода от местната река, масло, каквото има и то от време на време, а в близките 1000км няма сервиз с компютърна система за диагностика... Въобще ако ще се говори за подобни приложения разговора следва да се концентрира около Сериите и много ранните Дефендери... Всичко насетне си иска и цивилизация наблизо - да не ме разбере погрешно някой, добро си е, но за съответните места...

          Наскоро нашия приятел Веско се върна от Африка, където помни още от малък как единствените работни коне по това време са били неубиваемите ЛендРовери... Сега вече тази марка я няма в Африка..., той разбира се е разпитал защо - защото новите Дефендери не живеят в тези условия въобще...! В Африка в момента на практика се експлоатират само Тойоти и малко Нисани... и това е!
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #95
            В думите на Венци има значителна доза истина.

            Все пак, Td5 се оказа сполучлив двигател, при все многото електроника, именно в отдалечени места като Африка и Австралия има не малко хора, чиито Td5-ки са на по 400.000км. без никакви проблеми. Например LR потребителите от един от най-големите австралийски портали, тук:

            http://forums.overlander.com.au/index.php

            Трайното отстъпване на Ленд Ровър от места и пазари като Австралия и Африка, където десетилетия са доминирали именно Сериите (2а и 3) на ЛР се дължи и на ред други причини и закономерности, не малка част от които свързани и със стандарти за качество. Дифендъра наследява в степени коравостта на Сериите, но все пак си остава много по-близко до УАЗ-а (с дребни проблеми държаши те "буден") отколкото до Нисан и Тойота.

            Ще споделя един интересен за мен случай:
            Преди месец ходих да гледам един Ленд Ровър 110 (не Дифендър, а 110) за продаване на цена около 4000лв. Колата не е вдижение от поне година две. Направиха ми впечатление следните неща:
            - много интересен, явно "междинен" модел, с всички белези (външно) на 110-ка, но напрактика с комплектация на Серия 3 - парт тайм 4х4, ресьорно окачване
            - мостовете бяха трапецовидни и то стандартно от завода.
            - за размера на диференциалите няма да говоря. Големия "heavy duty" диференциал, който в момента се слага отзад на Defender 110 и 130 изглежда мъничък
            - допълнителен резервоар - от завода
            - възможност и място за механична лебедка
            - ръчни ключалки на муфите на предния мост

            Като цяло колата беше с доста запазен салон (много рядко за стар Ленд Ровър, повечето приличат на конюшни), също и външност, с тромавия, но неубиваем 2.5 NAD (naturally aspirated diesel) перкинс с цели ~80к.с. С една дума интересен и в известен смисъл уникален Ленд Ровър.. При положение, че няма да го ползвам ежедневно, а само като "fun car" за събота и неделя - нямаше да се замисля дали да го купя..

            Коментар


            • #96
              Не се заблуждавайте...
              Ако някой от нас има опит с нов td5, то това съм аз, т.е. опита е че няма никакви проблеми с този мотор...
              Имаше проблеми с измислени опции като тракшън контрол, АБС, отопления на седалките и т.н., но тъй като имам и Тойота, мога да преценя кое е джип и кое - SUV...
              Няма да правим излишни спорове, но не бих приел и немотивирани мнения за двигатели..

              Или казано с други думи, от името на ЛР може да се каже:

              "Слуховете за моята смърт са силно преувеличени!"

              Коментар


              • #97
                На Chiko (Мъро) td5 ли е

                Коментар


                • #98
                  Първоначално публикуван от Volk
                  Не се заблуждавайте...
                  Ако някой от нас има опит с нов td5, то това съм аз, т.е. опита е че няма никакви проблеми с този мотор...
                  Имаше проблеми с измислени опции като тракшън контрол, АБС, отопления на седалките и т.н., но тъй като имам и Тойота, мога да преценя кое е джип и кое - SUV...
                  Няма да правим излишни спорове, но не бих приел и немотивирани мнения за двигатели..

                  Или казано с други думи, от името на ЛР може да се каже:

                  "Слуховете за моята смърт са силно преувеличени!"
                  Вальо аз не съм казал че TD5 има някакви проблеми или е лош двигател, напротив още преди много време когато му правихме тест Валери Вушев го намери за изключително приятен и тяговит.

                  Това което съм написал е че си иска съответното обслужване и инфраструктура. Ако желаеш можем да направим тест, покарай го малко с масло някакво (ще осигурим), не антифриз а кална вода, нафта "специална" и после ще видим какъв ще да е резултата... При същите условия Сериите ще си живееят дълги, дълги години... А Веско може да ти разкаже и как с тях се товари пясък например - даваш газ до дупка към дюната с отворен заден капак и готово, спокойно са си возели и бетонов разтвор и т.н. Пробвай с Дефендера тези фокуси... А може и да питаш Злати как се охлаждат онези двигатели, кофата с вода сипваш върху него и си готов. И този фокус можеш да пробваш върху TD5 и резултата няма да закъснее...

                  Но малко стана излишен спор, просто исках да кажа че Дефендера днес няма нищо общо с онези легендарни машини навремето... И това не означава че е по-лош - просто е правен за други места и условия и затова в днешно време е съвсем приемливо да се возиш в него с вратовръзка и сако...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #99
                    В Африка аз имах два автомобила Ленд Ровър, единия 110 пикап, 2,5 дизел( това е тоя двигател с 80 коня) и Дифендър 2,5 турбо дизел( не съм сигурен, но това май е 200 тди двигателя) Впечатленията ми са повече от първия и тук искам да Ви разкажа за две напълно истински случки за него. Първо, някъде му беше спукан радиатора и понякога губеше вода и загряваше. Сипах му лъжица червен пипер и повече не протече, но преди това наистина го пълнех с вода от реката и не е имало никакъв проблем. Другия случай е по-интересен и показателен. На 50 километра от къщата ми и на 300 км от най-близкия сервиз( без никаква компютърна диагностика, само със страхотния механик Раул) спуках резервоара отдолу и без да забележа( не работеше горивомера) нафтата си изтекла и двигателят закюфка и угасна. Сипах нафта от тубата, дето винаги си я нося(20 литра нафта и 20 литра вода неприкосновен запас), намерх пробива, натрих го яко със сапун докато спря да капе и се захванах с обезвъздушаване. Отвих малко дюзите и започнах да давам газ и след 10 ина минути пенене автомобила си запали и си продължих пътя. Така и не съм поправял нита радиатора, нито резервоара, само от време на време сипвах пипер на единия и търках другия със сапун и си вървеше О.К. Иначе колата беше редовно обслужвана, масла и филтри се сменяха винаги навреме. Мисля си, че ТД5 не би понесъл такова отношение, но този двигател би стигнал до такова положение може би наистина след 400 000 км. при добро обслужване, докато старите таралясници( моя беше на 240 000, от които 200 000 беше каран от черни, т.е. без никаква поддръжка) наистина все има с какво да те държат буден и в същия момент никогада не те изоставят в критичния момент.
                    А според мен основния проблем на Ленд Ровър в Африка е високата цена, японските автомобили са поне с 30% по-евтини и по -многофункционални и комфортни. Иначе и ХайЛукса с новите двигатели Д4Д също има доста електроника. Но дори и в черна Африка вече има сервизи с всякаква електроника и хората спокойно си карат новите коли. А и там се оценява по-меката возия и климатика. Друг фактор за отстъплението на любимите ми Ленд Ровъри е все по-добрата пътна инфраструктура в Африка и все по -малкото населени места без транспортна връзка( имам впредвид нормален черен път), което накланя везните в посока на по-малко проходимите, но по-комфортни, евтини, функционални и икномични японски пикапи.
                    За и против Ленд Ровър има много казано и изписано, но за мен той е еталона за истински "експедиционен джип", с всичките си предимства и недостатъци.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • Купето и ходовата част е основния плюс на тази машина /според мен/.
                      Незнам Венци какви толкова разлики вижда, но аз си возя и пясък и вар, лесно товаря, лесно разтоварвам, лесно почиствам...
                      А пък да натовариш як глиган си е направо благодат!
                      Спал съм без проблем отзад, да не говоря че при гипсиран крак, това май е единственото возило дето може да те вози в багажника!
                      За сравнение, тръгнах да товаря колелото на детето в багажника на Лендкруйзера и стана такава галимация, че едвам успяхме да го извадим с цената на изподрани тапицерии, одрани ръце и много псувни!
                      Не мога да си представя как към днешна дата цяла Африка ползвала такива японски машини и как ги товари с пясък и т.н., кара с отработено масло и т.н...
                      Хайде, повече няма да споря и да хваля Дифендъра, просто не е нужно да се изкривяват нещата, след няколко години и него ще го спрат и сигурно не защото е много модерен , а точно обратното!

                      PS Минах 20000 километра с 15 литра вода в задния мост и може би нямаше да разбера, ако не го откриха в сервиза... по същата причина и от същата вода е дърпан 5 километра и е въртял "калпавия" td 5 с вода вместо нафта, докато загреем и источим резервоара, щом смукна нафтата и забрави !

                      Коментар


                      • В Африка карат основно пикапи с двойна или единична кабина именно заради функционалността им. В Мозамбик има 5 пъти повече пикапи от нормалните джипове. Дори на мой приятел, бял високо платен инженер, му дадоха Форд Рейнджър за служебна кола. А пикапа по замисъл е товарна кола, удобна за носене и на товари, и за превоз на хора. Така че там вече печели по евтиния и по-функционален автомобил. Просто условията, за които е правен Ленд Ровъра, вече се променят и са рядко срещани дори и в Африка.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Volk
                          ...
                          За сравнение, тръгнах да товаря колелото на детето в багажника на Лендкруйзера и стана такава галимация, че едвам успяхме да го извадим с цената на изподрани тапицерии, одрани ръце и много псувни!
                          ами те за това са рядкост 2-вратите нови лендкрузъри
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Volk
                            Не се заблуждавайте...
                            Ако някой от нас има опит с нов td5, то това съм аз, т.е. опита е че няма никакви проблеми с този мотор...
                            И ние също сме навъртяли някой и друг километър на тоя мотор, не бързай да се делиш от колектива..

                            Първоначално публикуван от zzlatev
                            В Африка аз имах два автомобила Ленд Ровър, единия 110 пикап, 2,5 дизел( това е тоя двигател с 80 коня) и Дифендър 2,5 турбо дизел( не съм сигурен, но това май е 200 тди двигателя)...
                            2.5td не е 2.5 200/300tdi... Първия си е перкинсов двигател, вторите са разработени на база L (или так каквото беше) моторите на Ровър.

                            Първоначално публикуван от zzlatev
                            ...За и против Ленд Ровър има много казано и изписано, но за мен той е еталона за истински "експедиционен джип", с всичките си предимства и недостатъци.
                            Едно студено шуменско за Злати

                            Коментар


                            • защо не погледнеш тази ТЛК http://i.mobile.bg/perl/main.cgi самор че не знам дали е реална
                              Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
                              Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от monter_m
                                защо не погледнеш тази ТЛК http://i.mobile.bg/perl/main.cgi самор че не знам дали е реална
                                Вероятно имаш предвид тази? Струва ми се някаква голяма скрита лимонка. Не е възможно колата да се продава за 6, при положение, че подобни са над 12 хил.лв.

                                Иначе модела ми допада и ако е ок бих я взел веднага..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X