Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За професора , лудия и картината

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: За професора , лудия и картината

    Как ще разберем, че сме налучкали? Някъде пишеше, че професора няма да каже верния отговор. Той само е констатирал - "само един е отговорил правилно".
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #92
      До: За професора , лудия и картината

      Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
      Как ще разберем, че сме налучкали? Някъде пишеше, че професора няма да каже верния отговор. Той само е констатирал - "само един е отговорил правилно".
      По няколкото сходни отговора. Трябва само да се обединим около някое решение и това е -познали сме!

      Коментар


      • #93
        До: За професора , лудия и картината

        Близо до агрофобия, но свързано с въздух и вода... пък и с това какво бихме чули, ако сме там... Ужас

        Мноооооогооооо плахо предположение:
        1. Близо до агрофобия - значи има нещо общо с големи открити пространства и самотата.
        2. Свързано с въздух и вода - виждам сняг, той е замръзнала вода - сняг и въздух - снежна виелица.
        3. Какво бихме чули и можем ли да си намерим място в картината - бихме чули доста голямо оживление, навсякъде хората са на групички, говорят, смеят се, свирят, пеят - ако попаднем там, трудно ще намерим кой да заговорим, защото всички са на групички и заети един с друг. Според мен обаче тук теорията ми доста издиша...

        Както и да е, да кажем: Страх да се окаже сам в снежна виелица.
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #94
          До: За професора , лудия и картината

          Или страх от общуване с хора. Възможно е художникът да е някакъв интроверт или аутист.

          Коментар


          • #95
            До: За професора , лудия и картината

            Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
            или този е нарисувал две картини, или това е тест за студенти по психология 2-ри курс

            ето подобна задачка, с подобна картина и подобни условия















            на тази отговорът (непроверено) е, че авторът се е мислел за снежен човек - децата го гледат, възрастните не!
            Май в крайна сметка това е верния отговор. Поразрових се и се оказа, че едната картина е частично копие на другата. Въпреки че не се връзва с всички жокери.

            Ето може би най-пълните разсъждения върху нея:
            http://community.livejournal.com/ru_filin/12857.html
            http://community.livejournal.com/ru_filin/14475.html
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #96
              До: За професора , лудия и картината

              Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
              Май в крайна сметка това е верния отговор. Поразрових се и се оказа, че едната картина е частично копие на другата. Въпреки че не се връзва с всички жокери.

              Ето може би най-пълните разсъждения върху нея:
              http://community.livejournal.com/ru_filin/12857.html
              http://community.livejournal.com/ru_filin/14475.html
              ооо, даже бях забравил за тази тема.....

              за мен лично, няма смисъл да се решава една задача, щом не се казва верния отговор в крайна сметка...

              списъка на фобиите го има в нета, лесно е проверим кои са редките и да ги почнем под ред и да търсим обосновка в картината..но като няма кой да каже, ОК - това е, тц!
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #97
                До: За професора , лудия и картината

                Този твърди, че е студента, който е познал верния отговор:
                Меня зовут Михаил Шустерман. Я в 1998 году учился в Московском Банковском Институте, на 2 курсе Иван Владимирович (? простите, запамятовал отчество) Филин действительно показал эту картину и задал нашей группе (2-ФК-3) вопрос о 100% признаке психического расстройства автора (к слову, нам он сказал, как сейчас помню, что задает ее своим студентам 12 лет). И я действительно назвал ему правильный ответ. Считаю, что мне повезло, поскольку теща моего школьного друга, Володи Матусевича (Володя, спасибо за ссылку!) была главврачом одной психиатрической лечебницы (кстати, Володя, передавай привет ей и Льву Давыдовичу). Она и подкинула в свое время Ивану Владимировичу (когда-то он был ее аспирантом) эту загадку, от нее я узнал ответ. Я даже не знаю, насколько правильным был мой ответ и не уверен, что сам Иван Владимирович знает это (между нами говоря, вполне может статься, что Зинаида Георгиевна над нами всеми подшутила, и никакого 100% признака нет и в помине).
                Разгадка заключалась в том, что в ситуации, изображенной на картине, автор ассоциировал себя со снеговиком. Всех моментов я уже не упомню, но основными признаками были общая холодная цветовая гамма картины и отсутствие масленичного костра (горящих веток, бликов на окружающих предметах). Таким образом, автор полностью устранил из картины тему перехода зимы в весну и сопутствующего ему праздника масленицы. При этом он испытывал сильное нервное напряжение, которое передалось всем персонажам картины и также выразилось в попытках упорядочения объектов и деталей на картине. Более того, лица людей словно не дышат - это проекция мировосприятия "неживого" снеговика.
                Вот, собственно, и всё.
                Но той всъщност го знаел от другаде... и не бил сигурен, че дори самия професор знаел истинския...
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • #98
                  До: За професора , лудия и картината

                  Еее, нейсе!

                  Коментар


                  • #99
                    До: За професора , лудия и картината

                    Е, Зарине, ако след 5 страници боза не преведеш на нашенски тва абзацче, язък ви за петте страници боза
                    Volk: Уж мъжки форума, ала-бала, ама до 10 секунди темата ще е изтрита!

                    Коментар


                    • До: За професора , лудия и картината

                      Това или е гавра или искат да кажат, че не може да виждаш едновременно звездно небе и искрящ сняг...

                      Коментар


                      • До: За професора , лудия и картината

                        уффф, преведете го и да се свършва, че ако я погледна още един път тая картина, най-много и аз да дОбия некоя фобия
                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар


                        • До: За професора , лудия и картината

                          Превеждам със съкращения на поздравленията към познати и на места със сменени изрази за празника Масленица, които в оригинал биха били разбираеми само за руснак. Заключението ми е, че сме си загубили времето в предположения, ако долното е вярно, то тази задачка е нерешима за човек, който не е дълбоко запознат с руския празник Масленица. Т.е. от писалите само Цвети се е издънила , останалите така или иначе сме нямали шанс. Авторът се мисли за снежен човек, а фобията(не е спомената изрично) излиза, че е нещо от сорта на стах от настъпването на пролетта

                          Превод(некадърен):
                          Моето име е Михаил Шустерман. През 1998 година учех в Московския Банков Институт, по време на 2 курс Иван Владимирович Филин наистина ни показа тази картина и зададе на нашата група (2-ФК-3) въпрос за 100% признак на психическо разстройство у автора (каза ни и че задава този въпрос на своите студенти от 12 години). Аз наистина му отговорих с правилния отговор. Мисля че ми провървя, защото тъщата на моя бивш съученик Володи Матусевича беше главен лекар в една психиатрична клиника. Тя е показала на Иван Владимирович тази загадка(когато той бил неин аспирант), от нея той е научил и отговора. Аз самият не зная до колко е верен моя отговор, не съм уверен, че и Иван Владимирович е сигурен в него (между нас казано, може да се окаже, че Зинаида Георгиевна се е пошегувала с всички нас и няма никакъв 100% признак). Ключът към разгадаването е в това, че в ситуацията изобразена на картината, автора се мисли за снежен човек. Не си спомням всички признаци, но основните са основната хладна цветова гама и отсъствието на духа на Масленица (горещ вятър, отблясъци от обкръжаващите предмети). Т.е. авторът напълно е отстранил от картината темата за прехода от зимата към пролетта и съпътсващия го празник Масленица. При това той е използвал силното душевно напрежение, което се е предала на всички персонажи в картината и също така в опитите да се подредят обектите и детайлите в картината. Освен това лицата на хората в картината буквално не дишат - това е отражение на светоусещането на снежния човек.
                          Това е всичко.
                          Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 20-12-08, 14:09.
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • До: За професора , лудия и картината

                            Или може би фобията е по-точно от затопляне и разтопяване. Това е друга негова картина, вижда се огромно количество вода и хора спасили се върху парче от мачта и някой подозрително приличащ на снежен човек, който се опитва да се измъкне от нея.


                            Между другото още едно от указанията дадени от професора и потвърждаващи теорията е:
                            9 ) Относительно того, что люди в повозках смотрят на нас, потому что мы чучело, которое сгорит через несколько секунд: нет, не чучело, а немного другое.

                            9) Относно това, че хората в шейните гледат към нас, защото сме чучело, което ще изгори след няколко секунди: не, не чучело, а нещо малко по-различно.
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • До: За професора , лудия и картината

                              Да не би всъщност професора да има проблеми с раздвояването на личността и дали всъщност наистина е професор или това е второто негово "аз"?!

                              Картината е много свежа, пълна с енергия и уют /дима от комините/ и показва весели и приятни зимни дни!
                              И е в типично руски размах, простор и скорост!

                              Добре че не анализирахте накъде гледат конете, май гледат към лапнишарани, дето кълват на празна кукичка!

                              Коментар


                              • До: За професора , лудия и картината

                                Остава и да си купите магнитни наколенки от Д-р Ливайн, дето никой не го е чувал...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X