Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дюбели за бетонни блокчета?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    ... Във тухла без удар,също посинява.Ако е стара единичка,може и без удар.То всякак може,но...
    Обаче в тухли от типа на Поротерм с удар тухлата повече се троши и, съответно, отворът става по-широк от нужното.

    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • stefsab
      stefsab коментира
      Редактиране на коментар
      По-бавно и без удар. Най-добре става с нискооборотна бормашина с видия за фаянс. Тя е с друга форма на "режещия" ръб.

  • #32
    Точно поротерм 12см, си ги пробивам безгрижно с перфоратора без удар, и навивам 5см. винтове за директен монтаж с лидълския импакт. Държи много добре, даже позволява развиване и повторно завиване без проблем.
    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

    Коментар


    • #33
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-680e9d1fca6e8d41967811d5dafb75da-V.jpg
Прегледи:833
Размер:324.7 КБ
ID:6694327 Днес монтирам комуникационен рак шкаф.
      Шкафа си е бая голям за стена ,стандартен 19 инча

      Два пръста варова мазилка.Дюбели фишер,12х100

      Пеобивам със 10 мм.набивам дюбелите и малко преди да стегне,дюбела превърта в мазилката.

      Рака трябва да застане на точното си място и нови отвори не мога да правя,не ми се чака да слагам химически.Изнамерих спринцовка,напълних я с по рядък гипс,шлауфка от изолацията на пожарен кабел нядяната на спринцовката,пълня отворите с гипс,набивам фишера и през него пак шприцовам гипс ,една сода два телефонни разговора време и със импакта 8 винта все едно в бетон ги навъртях.Рака ще носи бая техника и трябваше да съм сигурен че ще е здраво хванат.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #34
        Да споделя малко експлоатационен опит. Днес монтирах мивката. Монтажния болт половината е стандартна резба за гайка, а другата половина самонарезна която се навива в дюбела. Дано някой не ме захапе за термините...
        Дюбел Фишер 12х50 или 60 с дължина колкото е резбата на винта. Слаб резултат. Причините си ги обяснявам по два начина. Първия - по принцип умишлено слагам по-дълги винтове от дюбела и като се стяга той прибира дюбела и прави топче в кухината което държи. В случая в магазина нямаше по-къси дюбели и винта не се стегна добре в дюбела, отделно след като се навие резбата не може да се стяга повече, съответно не успява да прибере. Втората вероятна причина е по-голямата дължина на дюбела, трябват значително повече обороти които да приберат до стената, а след като се навие резбата както казах няма възможност за стягане.
        Извод - по-къс дюбел и бих пробвал с подложни шайби и гайки които да позволят стягане в дюбела след което се развиват и се монтира мивката. Малко е трудно за обяснение, надявам се да се разбира какво имам предвид.

        П.П. За такава хуйна става дума, снимката е от нета:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dyubeli_k-t_za_mivka_10_h_120_wtb.jpg
Прегледи:787
Размер:43.5 КБ
ID:6694596
        Последно редактирано от Иван Жоров; 12-01-21, 18:09.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          8мм.. И това е вярно, но реално "червената" част на дюбела остава изцяло в кухината заради по-голямата дължина. Почти съм сигурен, че с 10-20мм. по-къс дюбел резултата щеше да е много по-добър.

        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          В случая аз бих избрал един от двата варианта. Болт или шпилка през цялата стена. Монтиране на някаква основа към стената/шперплат , стенен панел/ чрез залепване и дюбели , и след това през тази основа ще закрепя мивката.

        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          Свърши то. Сложих и силикон по мивката. Ако все пак вземе, че падне ще я монтирам по друг начин.

      • #35
        Най- вече зависи в какво е дупката.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #36
          Пробвай с този дюбел , в случая е по-подходящ.

          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #37
            В кофти основа няма гаранция че комбинираната шпилка ще прибере дюбела на топче преди той да превърти. Затова Ронин ти даде идея как се работи с дюбела - пяна, гипс или каквото се сетиш друго (понякога ползвам топъл силикон), цигара-две време и после стягаш. Дори и да не стане на топче зад стената, няма да тръгне да излиза или да превърти и гайката ще затегне мивката. Дюбелите имат едни пера в края, до отвора, през който шпилката или винта първо влизат свободно. Уж са за да не превърта, но във фаянс, примерно, почти няма начин перата да оцелеят и да заклинят.

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Силикона с нищо не може да ти попречи на махането. Ако се наложи- с макетен нож с извадено острие и леко намокрено(добри резултати се получават с плюнка) силикона се реже като масло. Особено ако е от този-санитарния, полупрозрачен.

            • Иван Жоров
              Иван Жоров коментира
              Редактиране на коментар
              Кольо, гърба на мивката е около 15см. широк. Бая рязане ще падне... По-скоро с нещо като корда ще трябва и пак си е наказание. За това - само периферията - за да може с макетен нож. Най-лесно е с чука, тя нова е 20лв., ако се намаже качествено гърба и може да се разлепи.

            • kbot
              kbot коментира
              Редактиране на коментар
              Моята мивка е лепена за плочките с цимент и не мърда. Зад плочките е 8 см, итонг. Има дюбели, но по някое време установих че са охлабили и нямат съществен принос в поддържането

          • #38
            С дюбели, като от първият пост съм монтирал 80л. бойлер в гръцка четворка, което е най-проклетия материал за дюбелиране. Бойлера се скапа след 4-5 години, дюбелите не бяха мръднали Както казаха по-горе, дупчи се без удар, като периодично се охлажда бургията.

            Коментар


            • #39
              Натиснете снимката за да я уголемите  Име: Прегледи:0 Размер:497.7 КБ ID:6695818Натиснете снимката за да я уголемите  Име: Прегледи:0 Размер:166.4 КБ ID:6695819
              ​​​​​​Сертифицирани дрън дрън анкери ,500 кг. Със химия.....


              Анкерите са 14х125 мм.

              Флакона е 18 лв.стига за 8 анкера.Двукомпонентен,Стяга от 18 до 30 минути,в зависимост от температурата.Мисля че до -5 се работи,ако не се бъркам.
              Последно редактирано от Roninn; 15-01-21, 20:11.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • veskov
                veskov коментира
                Редактиране на коментар
                Пробиваш под ъгъл с точния размер, набиваш и стягаш при монтажа. Удобно и при труден монтаж на външна фасада. Говорим за здрава основа, т.е пак стигаме до в какво е дупката.

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Анкера трябва да притиска метална плоча 40х40х
                8 мм към тавана.от тази плоча слиза (виси)метална конструкция към 40 кг.и на нея има закачени две въртящи рамена по 1 метърОбщото тегло със рамената е близо 100 кг.В даден момент,усилието през рамото може да стигне половин тон,имаше такъв случай,автомобил да издърпа
                едното рамо...Ние често правим такива монтажи, единственият начин е този.Шпилка през плочата не става,отгоре е жилищна сграда.12 анкера са почти 100 лв.но спя спокойно.Анкерите са много плътни,със чук не може да се набият ,набивам ги с перфоратор 5 джаула,химията ги фиксира безапелационно.
                Последно редактирано от Roninn; 15-01-21, 22:18.

              • stefsab
                stefsab коментира
                Редактиране на коментар
                По документация на фишер - анкера се стяга с динамометричен ключ. Достигне ли предписания въртящ момент - това е макс здравина на хващане и достига "паспортните" данни.
                За вибрации и динамични натоварвания предлагаха анкери друг модел.

            • #40
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210118_213352.jpg
Прегледи:673
Размер:344.8 КБ
ID:6697114Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210118_213321.jpg
Прегледи:658
Размер:351.8 КБ
ID:6697115
              Дюбелите 10х80 фишер ,винтове от 6 до 8 мм.В случая ги комплектовах със 7 мм. винтове ,със еврейска звезда ,тия много ги харесвам.Цена без отстъпка ,0.60 лв.за дюбела и 0.30 лв.за винта,общо 0.90 лв.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • Иван Жоров
                Иван Жоров коментира
                Редактиране на коментар
                Другия вид дюбели - с червеното в края ползвам аз. Те са за кухини. Пробвай и от тях за места с повече кухини - тухли, блокчета и подобни.

            • #41
              Всеки ден почти ги пробваме на каквата основа ни се падне.Вчера почнахме един обект на който ще се сложат около 250 дюбела и 1000 м.кабелни канали...Каналите ще ги ковем или със стоманени пирони или лепим,гадна работа
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #42
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210130_102113.jpg
Прегледи:615
Размер:226.0 КБ
ID:6702381

                И дуото не се справя навсякъде.Гипс и 10 минути почивка,за слагане на изтощените батерии на зарядните.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #43
                  Дървения чеп от чам винаги е опция

                  Коментар


                  • kbot
                    kbot коментира
                    Редактиране на коментар
                    Само дето не е вечен ...

                • #44
                  Има случаи при които единственото възможно решение е дървения чеп , направен от подходящ материал , и в комбинация с лепило , държи достатъчно дълго.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • Roninn
                    Roninn коментира
                    Редактиране на коментар
                    При условие че всеки ден слагаме някъде някакви дюбели, включително и събота и неделя,преди малко
                    приключихме,няма сила която да ме накара да ползвам дървена тапа,чеп или който както го нарича.

                    При по старите предприятия,завод прогрес,домостроителния комбинат,авиотехника,кцм,завод рекорд и много други,почти масово ел .трасетата са правени със отвори в които са набити дървени трупчета и в тях са ковани с пирони алуминиеви планки ,които фиксират кабелите.
                    Тогава това е имало,така са го правили...
                    Днес не е така и не може да бъде така..
                    За единствено решение,звучи несериозно.

                    Да не споменавам,че някои от дървените дибли са набивани с гипс,няма лошо,но дървото пие влага и е добре,но когато е сухо,започва да хлопа в леглото (формичката в гипса)

                    Това е най нефелното решение
                    Последно редактирано от Roninn; 31-01-21, 15:17.

                  • motor_men
                    motor_men коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да бе , знам , ти си единствения който слага дюбели , други не са виждали такова животно. Но преди да почнеш да се самоизтъкваш за пореден път , и как си най-най , вземи да прочетеш и обмислиш какво коментираш. А несериозно е решението ти да се самоизтъкваш как караш силно претоварена баничарка със 180 по обществен път. Това в голяма степен говори и какъв професионалист си в работата си. Та вземи прочети точно какво пише , обмисли го , и тогава коментирай.

                • #45
                  Имам казус с дюбел:
                  Баня, държач на подвижния душ - незнаен майстор е лепил плочките "на топка". Имам 7мм плочка, после 15мм кухо, после около 7мм тухла, и после още кухо чак до другия край на тухлата.
                  Дупката е 8мм. Пробвах с наличните дюбели, става но е афиф.
                  Дали да пробвам с пяна - баня е все пак, влага има?
                  Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X