Първоначално публикуван от Roninn
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дюбели за бетонни блокчета?
Свий
X
-
Точно поротерм 12см, си ги пробивам безгрижно с перфоратора без удар, и навивам 5см. винтове за директен монтаж с лидълския импакт. Държи много добре, даже позволява развиване и повторно завиване без проблем.Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
-
Днес монтирам комуникационен рак шкаф.
Шкафа си е бая голям за стена ,стандартен 19 инча
Два пръста варова мазилка.Дюбели фишер,12х100
Пеобивам със 10 мм.набивам дюбелите и малко преди да стегне,дюбела превърта в мазилката.
Рака трябва да застане на точното си място и нови отвори не мога да правя,не ми се чака да слагам химически.Изнамерих спринцовка,напълних я с по рядък гипс,шлауфка от изолацията на пожарен кабел нядяната на спринцовката,пълня отворите с гипс,набивам фишера и през него пак шприцовам гипс ,една сода два телефонни разговора време и със импакта 8 винта все едно в бетон ги навъртях.Рака ще носи бая техника и трябваше да съм сигурен че ще е здраво хванат.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 VW golf и други налични....
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Да споделя малко експлоатационен опит. Днес монтирах мивката. Монтажния болт половината е стандартна резба за гайка, а другата половина самонарезна която се навива в дюбела. Дано някой не ме захапе за термините...
Дюбел Фишер 12х50 или 60 с дължина колкото е резбата на винта. Слаб резултат. Причините си ги обяснявам по два начина. Първия - по принцип умишлено слагам по-дълги винтове от дюбела и като се стяга той прибира дюбела и прави топче в кухината което държи. В случая в магазина нямаше по-къси дюбели и винта не се стегна добре в дюбела, отделно след като се навие резбата не може да се стяга повече, съответно не успява да прибере. Втората вероятна причина е по-голямата дължина на дюбела, трябват значително повече обороти които да приберат до стената, а след като се навие резбата както казах няма възможност за стягане.
Извод - по-къс дюбел и бих пробвал с подложни шайби и гайки които да позволят стягане в дюбела след което се развиват и се монтира мивката. Малко е трудно за обяснение, надявам се да се разбира какво имам предвид.
П.П. За такава хуйна става дума, снимката е от нета:
Последно редактирано от Иван Жоров; 12-01-21, 19:09.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
В кофти основа няма гаранция че комбинираната шпилка ще прибере дюбела на топче преди той да превърти. Затова Ронин ти даде идея как се работи с дюбела - пяна, гипс или каквото се сетиш друго (понякога ползвам топъл силикон), цигара-две време и после стягаш. Дори и да не стане на топче зад стената, няма да тръгне да излиза или да превърти и гайката ще затегне мивката. Дюбелите имат едни пера в края, до отвора, през който шпилката или винта първо влизат свободно. Уж са за да не превърта, но във фаянс, примерно, почти няма начин перата да оцелеят и да заклинят.
Коментар
-
С дюбели, като от първият пост съм монтирал 80л. бойлер в гръцка четворка, което е най-проклетия материал за дюбелиране. Бойлера се скапа след 4-5 години, дюбелите не бяха мръднали Както казаха по-горе, дупчи се без удар, като периодично се охлажда бургията.
Коментар
-
Последно редактирано от Roninn; 15-01-21, 21:11.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 VW golf и други налични....
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Анкера трябва да притиска метална плоча 40х40х
8 мм към тавана.от тази плоча слиза (виси)метална конструкция към 40 кг.и на нея има закачени две въртящи рамена по 1 метърОбщото тегло със рамената е близо 100 кг.В даден момент,усилието през рамото може да стигне половин тон,имаше такъв случай,автомобил да издърпа
едното рамо...Ние често правим такива монтажи, единственият начин е този.Шпилка през плочата не става,отгоре е жилищна сграда.12 анкера са почти 100 лв.но спя спокойно.Анкерите са много плътни,със чук не може да се набият ,набивам ги с перфоратор 5 джаула,химията ги фиксира безапелационно.Последно редактирано от Roninn; 15-01-21, 23:18.
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 VW golf и други налични....
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Всеки ден почти ги пробваме на каквата основа ни се падне.Вчера почнахме един обект на който ще се сложат около 250 дюбела и 1000 м.кабелни канали...Каналите ще ги ковем или със стоманени пирони или лепим,гадна работаGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 VW golf и други налични....
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 VW golf и други налични....
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Има случаи при които единственото възможно решение е дървения чеп , направен от подходящ материал , и в комбинация с лепило , държи достатъчно дълго.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 1 like
Коментар
-
При условие че всеки ден слагаме някъде някакви дюбели, включително и събота и неделя,преди малко
приключихме,няма сила която да ме накара да ползвам дървена тапа,чеп или който както го нарича.
При по старите предприятия,завод прогрес,домостроителния комбинат,авиотехника,кцм,завод рекорд и много други,почти масово ел .трасетата са правени със отвори в които са набити дървени трупчета и в тях са ковани с пирони алуминиеви планки ,които фиксират кабелите.
Тогава това е имало,така са го правили...
Днес не е така и не може да бъде така..
За единствено решение,звучи несериозно.
Да не споменавам,че някои от дървените дибли са набивани с гипс,няма лошо,но дървото пие влага и е добре,но когато е сухо,започва да хлопа в леглото (формичката в гипса)
Това е най нефелното решениеПоследно редактирано от Roninn; 31-01-21, 16:17.
-
Да бе , знам , ти си единствения който слага дюбели , други не са виждали такова животно. Но преди да почнеш да се самоизтъкваш за пореден път , и как си най-най , вземи да прочетеш и обмислиш какво коментираш. А несериозно е решението ти да се самоизтъкваш как караш силно претоварена баничарка със 180 по обществен път. Това в голяма степен говори и какъв професионалист си в работата си. Та вземи прочети точно какво пише , обмисли го , и тогава коментирай.
-
Имам казус с дюбел:
Баня, държач на подвижния душ - незнаен майстор е лепил плочките "на топка". Имам 7мм плочка, после 15мм кухо, после около 7мм тухла, и после още кухо чак до другия край на тухлата.
Дупката е 8мм. Пробвах с наличните дюбели, става но е афиф.
Дали да пробвам с пяна - баня е все пак, влага има?
Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар