Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулаторни електроинструменти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • disko04
    коментира - отговор
    Абсолютно не съм съгласен. Елементите не са двойно повече при дворедовите батерии а просто са последователно свързани което е голям плюс защото всеки елемент ще бъде обгрижван сам за себе си и балансирано зареждан. Досега 10 елемента бяха вързани в пет двойки което не позволяваше грижа за всеки един от тях поотделно. А 40 волта не се чак толкова много ако си говорим за високо напрежение. Единственият проблем в кавички е че ще отпаднат едноредовите батерии каквито аз ползвам за фенерите например заради компактността и ниската им тежест.

  • sparkybg
    коментира - отговор
    Не е еднозначно. 40те волта ограничават компактността, когато се ползват стандартни елементи. Отделно започват да се появяват рискове заради самото напрежение, отделно изравняването на заряда вече е за двойно повече елементи, съответно двойно по-голям риск батерията да се компроментира само заради един елемент. Вижда се при 40 волтовата серия на DeWalt - нищо чак изумително.

  • disko04
    коментира - отговор
    Нямам преки наблюдения върху 40-те волта, но това е стъпка в правилната посока. По високо напрежение, по оптимална работа особено за натоварени машини.

  • Plamen Alexandrov
    отговори
    Да върнем темата обратно в релсите.

    Сета Makita LXT, който събрах наскоро се превърна в подарък на Баща ми и сега се чудя дали да не си направя нов но този път от XGT серията им.

    По-конкретно говорим за следните модели:
    HP002 (винтоверт)
    TD001 (импакт)
    TW005 (гайковерт)
    Някакъв 125 мм флекс, който не съм избрал

    Въпроса ми е дали имате впечатление от реалните разлики в работата м/у LXT/XGT и като цяло предимствата на XGT пред LXT?

    Инструментите ще се ползват за домашно хоби/майстор и ръчкане по колите.

    Остави коментар:


  • Scrapheap
    отговори
    Първоначално публикуван от trav Преглед на мнение
    Ех спомени. ....


    Навремето освен пневматиката и жените бяха по хубави, бозата беше по 6ст ...... ама какво да се прави развива се света.

    ...
    Навремето и Вечността, беше по-трайна...

    Остави коментар:


  • trav
    отговори
    Ех спомени. Да подкрепя Roninn
    Преди много години когато учех... Заводската автоматика беше изцяло пневматична.
    Никъде не се ползваше ток. Датчици, клапани дори и пишещите устройства бяха пневматични.
    Цялата автоматизация и контрол в завода беше на пневматика. А сега ви в гъгъл не можах да намеря картинка


    Навремето освен пневматиката и жените бяха по хубави, бозата беше по 6ст ...... ама какво да се прави развива се света.

    Как се казваха тези пишещите устройства на който сменяхме лентите
    исфирясало ми е

    Остави коментар:


  • Roninn
    коментира - отговор
    До сега три гайки са ми се опънали.....болта на коляновия вал на транзита...развих го като си направих скоба и ключ със метър и половина рамо.....На един от моторите ...гайката на коляновия вал....направо закарах с платформата мотора в един сервиз и там ми дадоха макита 1001 модел с който развих с лекота гайката ако не бъркам....и още веднъж гайка на шайбата на едно динамо.....там реших че изобщо не ми се занимава...така или иначе имаше много неща за смяна...а трябваше да правя няколко курса до магазина и обратно ....хората в сервиза за 100 лв свършиха каквото трябва....много важно че щях аз да сложа нов лагер ....

    Та 1000 нютона ми е предостатъчен за ремонтите по колите ми...и то ги правя на сила...да не чакам в сервиз ..и губя времето....а да си оправя нещата бързо .....

  • Roninn
    коментира - отговор
    В общи линии...Калин се заблуждава че предимствата на пневматиката е в силата .......Както казваше Джоко Росич...всеки си има своята истина.

    Пневматиката има относително по малки размери,по евтини части,по проста поддръжка..и по евтина..Може да работи в пожаро рискови места....дядо ми беше главен компресионист във сопотските заводи....пневматиката работи или работеше на поточни линии за серийно производство...щото кой на конвейра ще се занимава със батерии..По дискавъри скоро гледах в словения ...ползваха макита на батерии....в завод за коли....явно има защо.

    В никакъв случай пневматиката няма предимство в силата на завиване/развиване....даже обратно....от батерия може да се извлече повече енергия от колкото от маркуча,енергията е точно колкото и когато трябва...по най подходящия начин.

    Това от клипа на Калин не значи нищо....просто един гол пример,и то с лидълски инструмент.

    Аз имах доста спорове точно с Калин,когато показах лидълския гайковерт на въздух,когато го разпилих,сложих му омаслител ....захраних го с градински маркуч....набримчих го на 10 атмосфери и той си се представи много добре....къса гайки на гумите и т.н....но какво от това....акумулаторния го изяде и скоро пневматиката ще замине за скраб работеща,даже и 400 лв дадох за някакъв хазет ли беше...дето е ползван от дъжд до пладне...Загубена кауза за мен...

  • ittso
    отговори
    Това със стелажите е много неприятно.
    И аз когато монтирам тенти на автомобили от F1 много внимавам да не се оплетат кабелите на вирлесите.

    Остави коментар:


  • sparkybg
    коментира - отговор
    ...а ако вместо да подпираш батерийния отгоре беше обрал с ръка или ключе луфта между вложката и болта, нямаше да ти се наложи да ходиш до компресора да вдигаш налягането. Нямаше и да ти се наложи да се радваш на "песента" на компресора.

    Впрочем има доволно клипчета из интернет, дето сравняват въпросния Parkside точно с въпросния мой Mиlwаukee - ми не са еквивалентни. Parkside-а е и по-тежък, и по-дълъг и по-слаб.

  • sparkybg
    коментира - отговор
    Значи, купуваш си DeWalt DCF900B/P1, или Makita TW001GZ. По параметри са пълни еквиваленти.

    Засега нямат еквивалент само на най-тежкото Milwaukee. Но то няма еднозначно най-добра марка, иначе на пазара щеше да остане само най-добрата.

  • sparkybg
    коментира - отговор
    Когато възможностите на една машина не ти стигат, търси се машина с по-големи възможности. Например, това не е най-големия модел на Milwaukee. Най-малкото, за такива нютони вече става наложително машината да е поне 3/4 (малко ме е яд че взех моята на 1/2, но пък и не съм се юрнал да я преправям - поръчват се два чарка и става 3/4).

    И да, пак, някой е преценил че механиката на батерийните е по-добре да е такава. Както вече писах, да направиш батерийно с механика на пневматично е никакъв проблем, само че никой не го прави, та вероятно има някаква причина.

    И да, предимствата на батерийните гайковерти са мобилността и несъобразяването с жици и маркучи. Иначе, те са и по-тежки, и по-големи и по-скъпи от еквивалентните им пневматични. Само дето в много случаи въпросните предимства са достатъчни за да се предпочитат пред пневматичните.

    При други машини има и други прединства - например бормашини, ъглошлайфи, шлифовалки и прочие бързооборотни машини в мневматичен вариант са драстично по-шумни от батерийните. При трети, например пистолет за силикон, мобилността има още по-голямо значение.

  • kalin09
    коментира - отговор
    Последно ,че ми омръзна. Момента преди чука да се включи е въпрос на механика САМО. Няма база за сравнение с пневматичните ,разликата е ОГРОМНА. И поне по веднъж на ден срещам болтове ,които 1900 nm на микуокито ти ,не са достатъчни. Тогава какво правим? Стигаме до извода-единственото предимство на батерийните е мобилността.

  • motor_men
    коментира - отговор
    Качествена работа се върши най-вече с желание за работа и мерак за машини. Но от опит ти казвам , че при тези условия хобито се превръща в професия.

  • kalin09
    отговори
    ...

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X