Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

    Първоначално публикуван от Hunter_91 Преглед на мнение
    Ако ти трябва кола за офф роад не си взимай автоматик!Това е голяма грешка която много хора допускат с мисълта,че по-лесно се кара щом е с 2 педала
    Колко коли с автоматични ск. сте карал оффроуд ???
    LZ1RED

    Коментар


    • До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

      Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
      Колко коли с автоматични ск. сте карал оффроуд ???

      В тоя ред на мисли:

      Колко коли сте карали изобщо?

      Колко джипа сте карали изобщо?

      Колко джипа сте карали карали оффроуд?

      Дали с кола се кара оффроуд изобщо?

      По какво се отличава кола от джип?

      Що е то оффроуд?

      Абе ....... философИя отсякъде
      Последно редактирано от Злой; 28-10-09, 22:49.
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

        Първоначално публикуван от Hunter_91 Преглед на мнение
        Ако ти трябва кола за офф роад не си взимай автоматик!Това е голяма грешка която много хора допускат с мисълта,че по-лесно се кара щом е с 2 педала
        за Лада Нива автоматик ли става въпрос?
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
          Честито, дано те радва дълго време!. Пиши какво те накара да го избереш и постни снимки да се похвалиш нагледно.
          Привет на всички!!! За почти два месеца с Аутлендъра мога да споделя следното:
          1.CVT скоростна кутия - уникално добро решение за хора, които не обичат да се правят на състезатели. Ускорява плавно, без придърпване, при леко отпускане на педала на газта след първоначално ускорение сваля моментално оборотите и поддържа достигнатата скорост.
          2.И с летни и с зимни гуми 18" возията е много приятна, бих казал дори комфортна, стига да не скачаш в трапове, дупки и подобни градски препятствия непрекъснато. Нещото, което ме притесняваше в началото е страничното поклащане, но в последствие разбрах, че го има при всички по-височки автомобили.
          3.Системите за безопасност работят безотказно - имах случки с подхлъзване, с недозавиване, с рязко завиване за избягване на препятствие и др. Включват се на мига!!! Много съм доволен! Никакви произшествия
          4.Без да ми се смеете - камерата за задно виждане е нечовешки яка екстра. Всичките ми притеснения по птношение за габаритите и паркирането отпаднаха.
          5.За скърцането - понякога ми прискърцват допълнителните седалки в багажника, но не ми дреме - все пак ме подсещат, че имам да си взимам 10х. лв ДДС през февруари 2010 Дадоха ми и един силиконов спрей, с който нещата мисля, че ще се оправят. Поне така се случи с пантите на вратите в нас.
          6.За разхода - карам основно градско, около 2000км/мес. В началото докато свикна на автомобила, а и той с мен - 18/100л. по компютър. Сега нормално между 12.5-14/100л. Хванах му цаката и при желание падам и на 9.8-10.3/100л. градско. Пробвах го и извън града, тогава беше на около 500км, по магистралата до Стара Загора със средна скорост около 120км/ч. - разход 11/100л. Нещото, което ми направи вчечатление е, че подържа много ниски за скоростта обороти при 140/150 км/ч. 3000-3100об.


          Това е за сега!

          П.С. Черен е - имам чувството, че съм магнит за всички прашорляци на София. Добре, че един от клиентите ми е автомивка .
          Поздрави на всички и бъдете здрави!!!
          Прикачени файлове

          Коментар


          • До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

            Относно ниските обороти и високата скорост. На теория при Constantly Variable Transmission може да падат оборотите и да се вдига скоростта,или поне да седи същата. Шантава работа,както беше казал Джеръми Кларксън "How can something be both Constant and Variable??? "

            Малко инфо за новото СФ и Аутлендър/4007/Кросър.

            СФ. Цените почват от около 53000лв. Стигат до мноооого... 5 звезди на краш теста,ново ЕСП и 4х4,обновено табло,нови скоростомер и оборотомер,автоматика вече е ясен,странични в.в. с засичане и надуване при преобръщане.

            Аутлендър/4007/Кросър вече се предлагат (във версия 2.2д) с 6-степенен автоматик с двоен съединител.
            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
            Volkswagen Bora AKL

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X