Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

    Първоначално публикуван от Весо
    Нали ти трябва паркетник виж ...
    Точно от това бягай като дявол от тамян! Ако си го вземеш, ставаш за резил на всички - направо ще те баннат във форума.

    Ако разходът на гориво е без значение и държиш на автоматик, ей това е без конкуренция. Х5, Х6, Q7, МЛ както и други подобни ще изглеждат като антикварни вехтории. А симетричното 4х4 на Субару е безпомощно пред 4х4 системата на тоя звяр. Виждал съм на живо такова и е просто безкомпромисно.

    http://www.mobilen.bg/21251577421285958
    http://en.wikipedia.org/wiki/SH-AWD
    Последно редактирано от Ясен; 04-09-09, 00:41.
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

    Коментар


    • #17
      До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
      Точно от това бягай като дявол от тамян! Ако си го вземеш, ставаш за резил на всички - направо ще те баннат във форума.

      Eй заради такива изказвания трябва да банват. Който каквото иска такова ще кара,не разбрахте ли. А проходимостта е едно супер относително нещо. Защото,за един със Порше 911 супер проходима кола може да BMW 330xd например. А за такъв със УАЗ едва ли нещо много ще го вЧепетли.

      A пък SH-AWD-а на ACURA е разработен от Borg-Warner и е почти еднакъв със ITM 3e на Санта Фе-то ми,освен че има и torque vectoring осови дифове..
      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
      Volkswagen Bora AKL

      Коментар


      • #18
        До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

        Разработката е сътрудничество между БВ и Хонда. Разликите между задвижването на СФ и SH-AWD са си доста съществени, колкото и да го въртиш. Почти колкото разликата между Холандия и Япония .

        Колкото до Екшъна и банването, много ясно, че е шега, но за такива като теб трябва явно изрично да го поясня. И всички разбрахме, че СФ е най ...
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #19
          До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
          Разработката е сътрудничество между БВ и Хонда. Разликите между задвижването на СФ и SH-AWD са си доста съществени, колкото и да го въртиш. Почти колкото разликата между Холандия и Япония .

          Колкото до Екшъна и банването, много ясно, че е шега, но за такива като теб трябва явно изрично да го поясня. И всички разбрахме, че СФ е най ...
          Разликата между СФ и SH-AWD е само една ос,която може да предава мощност на ляво или дясно колело. За среден „дифф“ SH-a също ползва многодисков съединител. А я ми кажи това за сътрудничеството къде го прочете??? Радвам се,че си го проумял,ама аз за разлика от теб не го твъряда. И споко-знам,че се майтапиш. Не ядем доматите с колците. Не се впрягай толкова ,бе човек. Пий една студена ракия,бе...
          Последно редактирано от Dino; 04-09-09, 00:33.
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • #20
            До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
            Разработката е сътрудничество между БВ и Хонда. Разликите между задвижването на СФ и SH-AWD са си доста съществени, колкото и да го въртиш. Почти колкото разликата между Холандия и Япония .

            Колкото до Екшъна и банването, много ясно, че е шега, но за такива като теб трябва явно изрично да го поясня. И всички разбрахме, че СФ е най ...

            Не знам как се държи тая система офроуд, ама аз си скъсах нервичките с един чистак нов Леженд миналото лято. Уж Super Handling-All Wheel Drive тинтири-минтири, уж адски интелигентна система, уж provides cornering performance that responds faithfully to driver input, and outstanding vehicle stability.

            Колата си прави квот си иска, не слуша, двойното задвижване прави страшни глупости при ускорение на излизане от завоя, на мокър път положението е дасиебемайкатакопеуе - мята гъз, не ускорява, не може да фане пътя - абе едно от най-страшните ми разочарования през последните години - вероятно очаквах твърде много от Super Handling-All Wheel Drive Глупости на търкалета. Носи се по пътя кат народна песен, бие камшици, тотално непредсказуемо поведение - не, мерси

            Леженда е ГАДЕН ЗА КАРАНЕ и според мен дори опасен, и то не само заради "интелегентното" двойно задвижване - Хонда никога не са били силни в това да направят читаво окачване. И предпоследния, и последния Акорд имат криминално поведение на пътя и са си направо опасни, добре ще им слагат серийно ESP.

            справка например тук:http://www.youtube.com/watch?v=zON4b...elated&search=
            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
            Volvo XC90 D5 Executive '12
            Volvo XC60 D5 Summum '11
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

            Коментар


            • #21
              До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
              ...Хонда никога не са били силни в това да направят читаво окачване...
              Немея

              Отивам да си халосам сивика в прелюда. Дано ми ги пазят още. И дано никой карал някога NSX не прочете горния пост.
              Последно редактирано от Goblin; 06-09-09, 18:19.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #22
                До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                Първоначално публикуван от bulfox Преглед на мнение
                Здравейте, малко се притеснявам тъй като съм абсолютен лаик по отношение на SUV, да не говорим пък за истинските 4х4 автомобили, поради което моля да ме извините, ако напиша нещо смешно.
                От София съм и вече строших няколко леки автомобила по улиците /Симеон, Цар Борис, Прага и т.н./, а за ремонти дадох... направо не ми се мисли. Та поради тази причина се ориентирах към малко по-високите автомобили. Изчетох почти всички сравнения между марките, окачвания, разходи .... абе всичко. Искам да си купя нов/което предполага и висока цена/ и реших, че като ще давам толкова пари /до 60000лв.-за някого може и да е малко, но на мен ми е /, то поне да е автоматик. МОЛЯ да ми дадете съвет по отношение на автоматиците за:
                1.Мицубиши Outlander
                2.Тойота RAV 4
                3.Сузуки Гранд Витара
                4.Хонда CR-V
                За съжаление/тъй като досега съм карал само дизелови автомобили/ гореизброените имат автоматици, но са с бензинови двигатели, което пък, доколкото знам е предимство предвид значително по-евтината поддръжка. Моля за мнение и по този въпрос!
                БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
                Веднага ще ти отговоря (щото преди малко направих едно лирично отклонение за прехвалената Хонда) - за тия пари ще си купиш повече от перфектно оборудван (кожа, двузонов климатроник, навигация, стъклен панорамен покрив, безключов достъп - абе практически всичко от ценовата листа) Кашкай+2 150 к.с. дизел с 6-степенен автомат. В момента автомата Jatco, който се монтира на Рено и Нисан, е един от най-добрите на пазара.
                С две думи - горещо препопръчвам Нисан Кашкай+2 дизел автомат с най-високото ниво на оборудване - и като си върнеш ДДТ-то, ще ти излезе 45 000 лева.
                ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                Volvo XC90 D5 Executive '12
                Volvo XC60 D5 Summum '11
                Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                Коментар


                • #23
                  До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                  Eто едно положително видео,ама то пък е реклама,а на рекламни видеа не може да се вярва на 100%. А онова с Пежото- пълна лъжа. Когато излезе 407,един приятел (като мен супер фен на лъвовете) си купи такова,топ оборудване 2.7 V6 HDi,ESP,ABS,TCS абе всички системи,дори активно окачване. Е тая кола в лед,сняг,пясък каквото и да е, с включено ESP дори и при скорости над 70-80км/ч не сме могли да я накараме да поднесе. Като лепнала за пътя. Верно,че волана не беше особено директен,а по-скоро лигав,но колата стоеше на пътя,като на релси.
                  Последно редактирано от alex_markov; 04-09-09, 13:29.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #24
                    До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                    Кашкай+2 150 к.с. дизел с 6-степенен автомат.
                    Главният кусур според мен на тоя Кашкай освен странната предница е, че вътре имах усещане, че съм в Дачия Логан за 15000 лева. Може би съм единствения, който го изпитва, не знам ... Освен това, е по-тесен спрямо всички 4 модела. И то не само като суха статистика, ами и като усещане. Панорамният таван определено е готина добавка. Всъщност това му е най-хубавата черта.

                    Carburettor, не ми се влиза в полемика за окачване на седани, щото темата е конкретно за автоматици при определени 4 модела.

                    Разбирам и пристрастията ти спрямо Алфа, но има доста филмчета правени по една и съща тема от журналя дето доказват точно противоречиви тези. И двете страни твърдят, че са прави. А и ти самият като участник в този бранш, си неясно колко са "независими" колегите ти. Аутобилд фаворизират всичко немско, Топ Гиър направо си казват "купете Форд", японските журналя твърдят, че немските коли са бангии, а италианските ръсят части докато вървят. Въпрос на PR. И в крайна сметка всеки си хвали неговото - един Санта Фе, друг Алфа, трети Ленд Роувър. Въобще като се замисля всички теми от типа "какво да си купя" са една голяма безмислица именно поради склоноста на повечето хора да си самоутвърждават избора, който са направили на чужд гръб.
                    Vitara 2.0 V6
                    Honda CRV (Gen 1)
                    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                    ВАЗ 2131

                    Коментар


                    • #25
                      До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                      Dino,
                      Не разбрах защо няма презавиване или недозавиване.Аз поне ги тествах и двете коли, за които говорех в поста-Хонда ЦР-В и Тойота Рав-4 и определено има недозавиване, което се корегира само с волана , газта и частично от ESP-то.Искам да кажа , че ако бяха с постоянно предаване на двата моста , това ще е по-малко изразано и ще се корегира с подаване на повече газ в завоя, тествал съм го на Форестър и колата е определено по-проятно контролируема в граничен режим, въпреки че е от същия клас.Иначе ето моята класация за класа малки СУВ-чета:
                      Рено Колеос-карал съм го, приятни материали, грозна форма, съмнително качество,безчуствено управление, предубеден съм към марката, поевтинява бързо и смятам , че е алтернативен избор, но излишна кола в класа
                      Пежо, Ситроен, Митсобуши :-), друсат, евтина пластмаса, кофти автоматик, широки са , но са прекалено еднакви, като бусоветеФиат, Пежо и Ситроен.Не ме кефи идеята да карам кола, която е проектирана изцяло за да запълни дупките на пазара,по тази логика, марките не трябва да разработват различни модели, а могат да го карат с един модел и само да сменят емблемите отпред, струва ми се обидно за потребителите.
                      Джип Нитро, Митро-фалираща компания се мъчи да прави коли, не са за европейския пазар, ужасни са за каране
                      Хюндай+Киа= на здрава и безлична кола-не бих карал Киа, както и Тата или Дейсиа-сигурен съм , че след 10 години и Дачия ще има 6 цилиндрови мотори, лукс лимузина и СУВ, кожени салони и какво от това, никога няма да стоплят сърцата на феновете на автомобилите, винаги ще се придържат към скучната схема на Тойота-да правят сравнително здрави, ергономични, икономични и безлични коли.Явно масата това търси, явно тръпката от доброто управление, звук на мотора, индивидуален дизайн и технологии не ги блазни, но мен ме.Тези марки никога няма да имат заклети фенове, а само собственици, които твърдят , че не са лоши коли, за да оправдаят покупката си.Забравяме и китайците, които съвсем скоро ще се съвземат и също ще завладеят тази ниша с по-качествени и високотехнологични копиражи направени единствено с цел да продават повече коли, а не автомобилно вдъхновение.
                      Хонда ЦР-В-добра кола, не е лош избор за жена.Компанията има славно минало от автомобилния и мотоциклетния спорт, но поради крайната си ориентация към американския пазар, започна да губи почва под краката си, прави посредствени като представяне модели, намали качеството и онази тръпка по Хонда, каквато беше през 80-те , постепенно започва да отшумява.Хардкор феновете и също се крепят на тези спомени, но и това ще е до време.
                      Тойота Рав-4-върши работа, но истинската Тойота е ЛК или Тундра и това го знае всеки. Останалите модели все повече се здухват, вижте новия Авенсис или Аурис и ще разбере за какво говоря.качеството им също пада и вече се изравни с новите лъвчета от Корея, които всячески си мечтаят да завладеят света.
                      Дайхацу Териос-най-хубавото нещо на Териос, е че можете да бъдете с 36000 лв. по-богат, ако никога не си го купите(цитат)
                      Субару Форестър-не мога да крия симпатиите си към марката.Единствената с боксер мотори(и Порше де), боксер дизел, симетрикал AWD, постоянно задвижване с 3 диференциала, много спортни и приятни за ухото мотори,серийно четворно задвижване за автомобили много преди Ауди, което повечето хора все още не знаят,винаги амбиция за нещо ново и различно, малка , но спретната и печеливша компания.С невероятни фенове, като на Ферари и Порше, манияци по форуми, състезания, дрифтове, тунинг и какво ли още не.Марката, която човек, който е карал обикновено заобичва завинаги и продължава с нея. Съгласен съм, че и тя се комерсиализира, опитва се да угоди на по-широк кръг от клиенти, но става по-сигурна и оптимална за употреба. И все пак уважавана марка от почти всеки авто фен.Иначе Форестъра е също по-пластмасов и скърцащ отвътре, но пък предлага почти всичко, което предлагат и Ауди, но на двойно по-ниска цена, с много по-добро качество във времето.Винаги слагам в тази категория и модела Аутбек, който е всичко под един покрив-СУВ, кола, комби, кросоувър, бизнес автомобил, семейна кола.
                      Нисан-Кашкай, Х-трейл-колкото и да го хвалят Кашкая, аз не го харесвам. Има туповато излъчване, определено не е подходящ за мъж, седалките му са като за дечица, тесен е вътре, нисък и т.н. Може и да е добра кола, но това някак си не ме интересува.
                      Х-трейла ме кефи, ръбат, широк, с добро управление и скорости, заслужава си. Не бих си го купил, но все пак го харесвам.
                      Застава - не са намарили финансиране , иначе и за тях ще се пишат суперлативи след време.Журналистите трябва хляб да ядат, а шамамдурите да има вярват и купуват поредния СУВ-така е в живота.
                      Сузуку Витара-класика в жанра, постоянно четворно, но е лишено от всякакъв финес и е вече малко стар.По-добре се огледайте за нещо друго.
                      ЛР Фрии 2- много ми харесва, бих си го купил, но вече на правих своя избор. Купете си го вие.
                      Волво ХЦ-60-красиво, скъпо, безмислено.За тези, които имат много пари , но се правят на шматки или за такива , които не разбират от коли.
                      БМВ X3-по-тъпото от Х5, но все пак много скъпо БМВ.Който има пари и му се дават, нека си го вземе, няма да сгреши, все пак е БМВ и това , колкото и банално да звучи е положителен факт във почти всички аспекти.
                      Мерцедес ГЛК-много ме радват ръбовете му, но е в друга ценова категория.Пак казвам, който има пари и му се кара такава кола, си я купува и обикновено не съжалява.Ако пък съжали си взима още по-горен клас. Ние бедняците, дето обсъждаме , засягаме се и всячески се борим да докажем , че кола за 50-60000 лв. е много добра, икономична, бърза, стабилна и т.н. си имаме нашите проблеми, пичовете и 23-годишните мацки с Бимъри, Мъркове и Инфинитита си имат други.
                      Ауди Ку5-чудесен автомобил сигурен съм. Сигурен съм и че не може да излезе под 80000 лв, що годе добре оборудвана версия и то без ДДС-то, което от скоро Порше БГ си платиха на КАТ и вече им регистрират този модел и онзи малкия Тигуан със смешното багажниче, пак без ДДС.До скоро не можеше, сега може, хаха, скоро и Карерата ще е без ДДС. Всъщност няма нищо лошо, никой не иска , а и не трябва да плаща ДДС за нова кола на фирма, но тъпото , че при нас всичко е измислено и някои са прецакани.Както и да е, моето мнение, е че кола трябва да се купува, защото ти харесва и защото я искаш, а не защото и пада ДДС-то.
                      Форд Куга-добра кола, добро управление, приятем дизайн, но защо пък точно нея да сия купиш, не разбирам. Харесвам Мондео, купих и служебен Фокус-много добре настроено окачване за завои, иначе малко по-твърдо за БГ условията.Но Форд СУВ не, не бих препоръчал.Губи се смисъла.
                      Опел Антара и Капатива братовчед му – корейска измислица, безмислица.От толкова много модели, защо ли да си купиш тези, ами няма защо.Точка.
                      Фауве Тигуан- грозничко джипле, с добро окачване и управление. Скъпичко даже и без ДДС. По-добре си вземете Пасат 4-моушън, това автомобилче е излишно.
                      Знам, че повечето от вас си мислят, що не дадеш още малко пари и да си вземеш нещо по-голямо и сериозно-ЛК, Патфайндър, Чероки.Да ама те са в друга категория и като разходи и като имидж.Освен това тогава пък почваш да ги сравняваш с X5, Q7 и компания и пак почват едни размисли. Така, че ако говорим за средно проходими коли с достаъчно екстри и автоматик до 60000 лв., избора за мен се свежда до :
                      Субару Аутбек/Форестър, бензин автоматик, дизела е чудесен, но още няма автоматик
                      Нисан Х-трейл, дизел автоматик
                      ЛР Фриилендър 2, дизел автоматик

                      Сори за дългия пост
                      Поздрави и успех на всички







                      Коментар


                      • #26
                        До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                        Ей забравил съм новото отроче на Шкода-Йетито-май с право. То пък за какво ви е.
                        И мазда CХ-7 онази хубавичката,с мощния бензинов мотор, ама няма автоматик (поне до скоро),няма свестно задвижване, няма багажник и отзад е тясно.

                        Коментар


                        • #27
                          До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                          За недозавиването имах предвид това,че имат ЕСП,но явно то не може да компенсира до толкова.
                          Разбирам и пристрастията ти спрямо Алфа, но има доста филмчета правени по една и съща тема от журналя дето доказват точно противоречиви тези. И двете страни твърдят, че са прави. А и ти самият като участник в този бранш, си неясно колко са "независими" колегите ти. Аутобилд фаворизират всичко немско, Топ Гиър направо си казват "купете Форд", японските журналя твърдят, че немските коли са бангии, а италианските ръсят части докато вървят. Въпрос на PR. И в крайна сметка всеки си хвали неговото - един Санта Фе, друг Алфа, трети Ленд Роувър. Въобще като се замисля всички теми от типа "какво да си купя" са една голяма безмислица именно поради склоноста на повечето хора да си самоутвърждават избора, който са направили на чужд гръб.
                          Това ако ни го обясниш с доводи,ще бъде добре. За мен има доста по-добри,да не кажа 100000000000000х по-добри СУВ-ове от Санта Фе-то. Знам,че е пластамсово,корейско,евтино и тн,ама е два пъти по-широко от други,нали??? Един ЛР Фрилендър за мен е доста по-добър от СФ–то като всичко,без мястото вътре. Еми аз обичам лукса,ама искам да карам широка кола,а не затворническа килия,така че ето ти повод за хваленето на СФ-то. Изобщо не робувам на марки. Както съм казвал хиляди пъти във форума,любимата ми марка е Пежо,били некачествени,били неиздръжливи. Няма дадености,има гледни точки,мнения и тн. А и аз също споделям мнението ,че тези теми са абсолютен СПАМ. И не трябва да е: „ПРЕПОРЪЧЙТЕ МИ“,а кажете къде тая кола издъхва и къде е добра,иначе стават скандали и тн. Абсолютни глупости,с две думи.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #28
                            До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                            Колеги, това "презавиване" и "недозавиване" дали си нямат едни хубави думички - занасяне и поднасяне...

                            Или тенденция към занасяне и тенденция към поднасяне.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #29
                              До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Колеги, това "презавиване" и "недозавиване" дали си нямат едни хубави думички - занасяне и поднасяне...

                              Или тенденция към занасяне и тенденция към поднасяне.
                              Ами не, не са съвсем еднакви неща, макар и свързани. И занасянето и поднасянето са откровено хлъзгане, а промяната в управляемостта, свързана със скорост и тяга е друго нещо, което се проявява и при условия, много далеч от хлъзгането.

                              Коментар


                              • #30
                                До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                                Първоначално публикуван от Krelion Преглед на мнение
                                Защо не забелязваш тази марка?Не знам дали се чете-69964,00лв
                                Прочетете отново ! Това е правилния избор за мен ,какви Витари какви Нисани .....)))))
                                JEEP PATRIOT, 2.0CRD , 2008
                                JEEP CHEROKEE XJ ,SPORT 4.0L 2000
                                JEEP COMMANDER, 4.7L , 2009
                                JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4.7L H.O , 2005 OVERLAND 0878102108 -Иван

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X